Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

No ei se noin mennyt. Yleisin natsi 90 vuotta sitten oli sellainen, joka ihastui ideologian hurmoksellisuuteen, hiljaa hyväksyi syrjinnän ja vasta sodan jälkeen tajusi tulleensa huijatuksi, jos sinne asti edes selvisi hengissä. Harva oli uunittamassa ihmisiä.

Näitä hurmos-liikkeitä on yhä nykyaikana yhden asian puolueissa, uskonnoissa, pyramidihuijauksissa, tms. ja kaikkia niitä yhdistää harhaanjohdetut ihmiset ja heidän surkea kohtalonsa.
Olen lukenut kyllä historian kirjat sen verran tarkkaan, että "normaali natsi" ei todellakaan ollut automaattisesti paha ihminen. Kyllähän esimerkiksi lähes kaikki "suuret suomalaiset" olivat myös eugeniikan puolesta puhujia.

Minulle natsi on sellainen henkilö joka kuului Saksan kansallissosialistiseen työväenpuolueeseen.

Neo-natsit sun muut ovat sitten asia erikseen, mutta natsin määritelmässä ei ole mitään epäselvää.

EDIT: Pointti mulla oli siis se, että vituttaa kun kaksi ihmistä keskustelee/väittelee niin AINA lentää "vittu sää oot natsi" kommentti joltain kenellä ei ole pienintäkään käsitystä historiasta.

Viimeksi muokattu:
EDIT: Pointti mulla oli siis se, että vituttaa kun kaksi ihmistä keskustelee/väittelee niin AINA lentää "vittu sää oot natsi" kommentti joltain kenellä ei ole pienintäkään käsitystä historiasta.
Kylmäsodan aikaan kaikki oli kommunisteja jos oli erimieltä asiasta. Sana kun sana niin sitä käytetään haukkumiseen.

30-luvun kansallissosialismi Saksassa on erittäin hyvä esimerkki miten massoja voidaan johtaa harhaan. Ja sama mekanismi toimii myös nykypäivänä. Ihanjunnulle vaan, että mun mielestä Natsi on paha ihminen.

Huomaa, että ihmisillä on kesäloma (jääkiekosta) tylsää kun koko palstan suurin puheenaihe on natsipuolue :D

LasiHenkka lähteee metsästämään Tuurin Vesan putkea.
Jäämme odottamaan.

Tosiaan, ei enää pystyisi tuollaiseen.
Ehkä nuorempana pystyi, mutta nyt pelkkä ajatteleminenkin saa krapulan päälle.

Tuli aidosti hyvä mieli tästä ottelusta.

Alusta asti näki, että Usyk oli ihan omassa luokassa ja Dubois olisi ainoastaan voinut ns. yhdellä lyönnillä voittaa.

Ensimmäisissä erissä jo otti turhia lyöntejä Dubois läpi, toki ne oli Usykin hyvyyttä. Olis silti luullut vähän paremmin varautuvan Usykin yllättäviin lyönnin alta tuleviin.

Viimeinen lyönti tulikin sitten täysin vastapalloon aika kuolleesta kulmasta, kun Dubois löi ohi ja oli palauttamassa asentoa samaan suuntaan, josta Usykin takakäsi oli tulossa.

E: ollaan onnekkaita, että saadaan todistaa tuollaista kaveria nyrkkeilyssä. Suurinpiirtein kerran sukupolveen tällainen kaveri tulee, kuin Usyk. Kaikki lajitaidot on ihan omassa luokassaan.

Dubois on vielä nuori ja silti otellut isoja otteluita. Olen ollut onnekas myös hänen otteitaan Tampereella nähneenä n. 10 vuotta sitten livenä.

Hyvä tulevaisuus edessä, jos vain ottaa opit ja jatkaa kovaa työtä. Joskus se Usyk lopettaa myös.

Viimeksi muokattu:
ollaan onnekkaita, että saadaan todistaa tuollaista kaveria nyrkkeilyssä. Suurinpiirtein kerran sukupolveen tällainen kaveri tulee, kuin Usyk. Kaikki lajitaidot on ihan omassa luokassaan.
Kyllä Usyk niin vakuuttavaa jälkeä tuolla kehässä on saanut aikaan, että ihan aiheesta aletaan nostamaan sinne samoihin keskusteluihin ihan niiden kaikkien aikojen parhaiden kanssa.

Kyllä Usyk niin vakuuttavaa jälkeä tuolla kehässä on saanut aikaan, että ihan aiheesta aletaan nostamaan sinne samoihin keskusteluihin ihan niiden kaikkien aikojen parhaiden kanssa.
Voidaan ihan nostaa sinne mun mielestä samaan kastiin. Ei tarvitse edes keskustelua.

Perustelut:

Amatöörinä EM-kultaa, MM-kultaa, Olympiakultaa.

Ammattilaisena kahden painoluokan kiistaton mestari.

Ei hirveän montaa kaveria historiastakaan ole samaan tainnut yltää. Olis Usykin aliarviointia, jos ei nostettaisi täysin samaan keskusteluun.

Voidaan ihan nostaa sinne mun mielestä samaan kastiin. Ei tarvitse edes keskustelua.

Perustelut:

Amatöörinä EM-kultaa, MM-kultaa, Olympiakultaa.

Ammattilaisena kahden painoluokan kiistaton mestari.

Ei hirveän montaa kaveria historiastakaan ole samaan tainnut yltää. Olis Usykin aliarviointia, jos ei nostettaisi täysin samaan keskusteluun.
Jos Usyk olis yhdysvaltalainen niin kaikkialla hehkutettais nyt kuinka hän on kaikkien aikojen paras nyrkkeilijä.

Jos Usyk olis yhdysvaltalainen niin kaikkialla hehkutettais nyt kuinka hän on kaikkien aikojen paras nyrkkeilijä.
Tai Britti.

Itseä häiritsi eilen katsellessa, kun Dazn ja heidän asiantuntijat ovat aina todella todella puolueellisia brittejä kohtaan, koska ovat itsekin brittejä/ brittinyrkkeilijöitä. Tämä on jo aika usein Dazn- lähetyksissä tullut tutuksi.

Yleensä pre-matchien aikanakin käydään vain toisen nyrkkeilijän puolelta asioita läpi, kuten nyt vain Duboisin, eikä paneuduta paljoakaan siihen, mitä Usyk tuo pöytään.

Ottelun jälkeenkään ei kauheasti kritiikkiä omille anneta, vaan todetaan: "Otteli hyvin siihen asti".

Joo, varmasti voi sanoa otelleen ihan hyvin siihen asti, mutta eipä oikein mitään tuonut pöytään oikeasti haastaakseen Usykiä. Liikkumisessa hävisi 100-0, lyönnit eivät osuneet tai tulivat suojaukseen pääsääntöisesti ja loppujen lopuksi, kuten ensimmäisessä näiden kahden välisessä, tippui ensimmäisen kerran aika heppoiseen etukäden lyöntiin.

Iskunkestävyyttä ei voi oikein treenata, mutta itsellä herää vain ajatus, että onko kuntopohja turhan heikko vai mitä tehdään väärin valmistautumisessa?

Hyvä tulevaisuus varmasti, mutta paljon on vielä Duboisilla tekemistä.

E: ja tarkoitan "heppoisella" näille kavereille heppoisia lyöntejä. Kyllä niissä silti ruutia on, että kovia on kaverit niitä kestämään.

Tai Britti.

Itseä häiritsi eilen katsellessa, kun Dazn ja heidän asiantuntijat ovat aina todella todella puolueellisia brittejä kohtaan, koska ovat itsekin brittejä/ brittinyrkkeilijöitä. Tämä on jo aika usein Dazn- lähetyksissä tullut tutuksi.

Yleensä pre-matchien aikanakin käydään vain toisen nyrkkeilijän puolelta asioita läpi, kuten nyt vain Duboisin, eikä paneuduta paljoakaan siihen, mitä Usyk tuo pöytään.

Ottelun jälkeenkään ei kauheasti kritiikkiä omille anneta, vaan todetaan: "Otteli hyvin siihen asti".

Joo, varmasti voi sanoa otelleen ihan hyvin siihen asti, mutta eipä oikein mitään tuonut pöytään oikeasti haastaakseen Usykiä. Liikkumisessa hävisi 100-0, lyönnit eivät osuneet tai tulivat suojaukseen pääsääntöisesti ja loppujen lopuksi, kuten ensimmäisessä näiden kahden välisessä, tippui ensimmäisen kerran aika heppoiseen etukäden lyöntiin.

Iskunkestävyyttä ei voi oikein treenata, mutta itsellä herää vain ajatus, että onko kuntopohja turhan heikko vai mitä tehdään väärin valmistautumisessa?

Hyvä tulevaisuus varmasti, mutta paljon on vielä Duboisilla tekemistä.

E: ja tarkoitan "heppoisella" näille kavereille heppoisia lyöntejä. Kyllä niissä silti ruutia on, että kovia on kaverit niitä kestämään.
Katkesin tälle ihan vähän varsinkin kun olin lukenut sun tekstin ensiksi.

Viimeksi muokattu:
Takaisin