Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja sieltä saatiin uusi allekirjoitusYksi nosto tuosta ylle linkatusta.
"Parikka, 25, pääsi pukemaan Leijona-paidan neljällä edellisellä kaudella ja oli näin kiistattomasti kansainvälisen läpimurron kynnyksellä. Niinpä Ilveksen ystävät yllättyivät positiivisesti, kun hän päätti jäädä joukkueeseen ainakin täksi kaudeksi.
”Minulla ei ole kiire mihinkään. Koen tämän itselleni parhaaksi kehittymispaikaksi. Jos joskus myöhemmin tarjoutuu hyvä paikka, totta kai olen valmis lähtemään.”
Parikka ilmoitti, ettei hän halua pelata Suomessa muualla kuin Ilveksessä.
”Koko Euroopasta ei löydy montaa tätä parempaa paikkaa. Halli on upea, meininki hieno ja kaikki muutenkin kunnossa”, Parikka suitsutti."
En pidä termistä pintsaaEn pidä termistä kypärätemppu.
Et ole aivan hukassa. Aiemminhan Liigassa oli tapana pelata jossain kohtaa kautta useampien joukkueiden voimin näitä b2b pelejä niin, että kaksi joukkuetta pelaa toisiaan vastaan peräkkäisinä päivinä.Voisiko joku valistaa Uunoa?
Täällä monesti puhutaan kahden peräkkäisen päivän peleistä "back to back" peleinä.
Muualta olen käsittänyt, että kahden peräkkäisen päivän pelit ovat B2B vain silloin, kun samat joukkueet pelaavat peräkkäisinä iltoina toisiaan vastaan. Olenko käsitykseni kanssa hukassa?
Jos en väärin muista niin tämä Ipa-1 rekkari on rekassa. Olen 99% varma, että olen nähnyt kyseisen rekan.Nii aatelkaa ku ei ollu auton rekkariinka aikoinaan vapaa! Mut tänne pääs sillä tuikkaan. Enkä ole ihminen joka omisti rekkarin ipa-1
Niin sää meinaat, että siellä olisi tänään Lahessa läpsytinlegioona mukana? Eihän ne käy edes kotipeleissä niin miten ne nyt vieraspeliin päätyisi.Toivottavasti saavat myös mouhot tänään osansa Pekon huonosta käytöksestä.
Tää on tällä hetkellä todella vaikea tilanne. Se sekopää on ajettu nyt niin pahasti nurkkaan, että jos joku "omista" ei tapa sitä niin tässä voi oikeesti käydä todella huonosti.Näyttää veli venäläinen ottavansa pataan, ydinpommia odotellessa?