Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

Pitäskö tännekin pistää pystyyn "Politiika ketju" niinku Jatkoajassakin((Vitsi))...Ei ny oikeest....Se on ihan hirvee.....

Nämä ketjuthan ovat toimineet täällä aina niin hyvin. Tyypillinen politiikkakeskustelun elinkaari:

1. "Tästä poliittisesta asiasta olisi hyvä keskustella.", t: asiaa pitkään pohtinut keskustelun avaaja.
2. "Hyvä idea!", t: intellektuellit.
3. Keskustelu etenee hyvin ja on täynnä hyviä asia-argumentteja.
4. "Politiikka ei kuulu (valitse minne)!11!!", t: Prisman kassajonon takia keskustelun alusta myöhästyneet tuulipukujuntit.
5. Edellisten tulitueksi saapuu kansan syvä pääty jakamaan linkkejä, videoita ja suodattamatonta copypaste-tekstiä kaiken maailman sebastiantynkkysiltä.
6. "Toi ei liity tähän kyllä mitenkään", t: intellektuellit.
7. "vitun kommunistiwoket rajoittaa mun sananvapautta!!11!!", t: syvä pääty.
8. kaaos.
9. Keskustelu poistetaan.

En tiedä kuinka paljon täällä nyt saa poliittisesti puhua, mutta on minusta todella surullista nähdä kuinka paljon viime vaaleissa nähtiin taktista äänestämistä. Poliittinen keskustelu vajoaa tasolle "toinen puoli ei saa voittaa joten äänestäkää meitä". Itse olen nyt kaksi viimeistä vaalia äänestänyt marginaali puoluetta ja se on antanut minulle mielenrauhaa, kun en sentään äänestänyt tämmöisen paskan puolesta. Suosittelen muillekkin samaa.

En tiedä kuinka paljon täällä nyt saa poliittisesti puhua, mutta on minusta todella surullista nähdä kuinka paljon viime vaaleissa nähtiin taktista äänestämistä. Poliittinen keskustelu vajoaa tasolle "toinen puoli ei saa voittaa joten äänestäkää meitä". Itse olen nyt kaksi viimeistä vaalia äänestänyt marginaali puoluetta ja se on antanut minulle mielenrauhaa, kun en sentään äänestänyt tämmöisen paskan puolesta. Suosittelen muillekkin samaa.

Tuo taktinen äänestäminen on kyllä ankea juttu, jos kaikki äänestäjät tekisivät näin niin näitä marginaalipuolueita ei olisi edes olemassa. Parempi vain loppuun asti uskoa siihen omaan juttuunsa ja näyttää se, muutenhan koko hommasta putoaa pohja. Uskon demokratian voittoon ja toimivuuteen siten etten koskaan kokisi tarvetta pelailemaan ketään vastaan äänestyslipukkeilla ja olen yksinkertaisesti äänestänyt sitä kenen sanomaa pidän kaikista parhaana.

Rahanmenoa ollut tässä viime aikoina oikein mukavasti. Eilen tähän tuli vielä yksi kiva yllätys, kun taloyhtiöltä tuli lasku ylimääräisestä hoitovastikkeesta, jolla siis katetaan sähköautojen latauspaikkojen asennus. Helvetin mukavaa maksaa yhdessä sellaisesta palvelusta, jota vain muutama käyttää. Meillä ei siis ole edes autoa eikä autopaikkaa.

Eikai tässä voi muuta kun esittää ihan vilpittömän kysymyksen.

Tultiinko me tänne ryyppäämään vai voittamaan?

Ensin mainittu näköjään.

Jos huomenna perseilevät ja homma näyttää siltä ettei kiinnosta, niin en kyllä epäröi buuata tuolle sakille sitten

Ensin mainittu näköjään.

Jos huomenna perseilevät ja homma näyttää siltä ettei kiinnosta, niin en kyllä epäröi buuata tuolle sakille sitten
Mää niin toivoin, että ensimmäinen vastaus tähän olisi ollut "tultiin" :D

Mää vielä mietin jaksaako sitä vaivautua paikalle.

Tultiin.

Ja pakko sanoa, että yllättävänkin paljon itseäni vituttaa toi huominen pronssipeli. Totta kai menen katsomaan, mutta silti se vaan ottaa päähän. :D

Lahit itkevät somessa.. En ehdi muistutumassa Suomen tilanteesta....Jotenkin tuntuu hienolta kuula Lahien itkua

Screenshot_20230422-121511_Chrome.jpg

Ei mulla muuta

Takaisin