Jäähykuningas18
Luottopelaaja
Tulee vähän Antti Lehtonen mieleen.Setänen kuuluu vielä siihen tsemppariosastoon: aika epäortodoksinen tyyli, venyy välillä haamupelastuksiin mutta sitten taas vastapainoksi päästää helppoja.
Tulee vähän Antti Lehtonen mieleen.Setänen kuuluu vielä siihen tsemppariosastoon: aika epäortodoksinen tyyli, venyy välillä haamupelastuksiin mutta sitten taas vastapainoksi päästää helppoja.
Omiin korviin ainakin kantautunut huhua, että soppari on tehtynä sellaisen kaverin kanssa, joka ainakin lähtökohtaisesti olisi ykkösenä.
Soppareita tehdään hyvissä ajoin ja meinasin kun tulevan vahdin kanssa neuvoteltiin ei mäkkäri ollut vielä ihan samassa vireessä missä tällähetkellä, joten uskoisin meillä olevan ens kaudella 2 hyvin suorittavaa maalivahtiaIlveksellähän on tosiaan jo sopimus Mäkiniemen kanssa.
No kyllä se on maalivahti johon niitä paukkuja nimenomaan kannattaa laittaa. Joukkueen tärkein pelaaja.Bartosak on näistä huhutuista ainoa, joka olisi lähtökohtaisesti Mäkiniemen edellä.
Itse olen vähän jo sitä mieltä, että tähän ei kannata liikaa paukkuja käyttää. Kopokin kävisi kakkoseksi ihan hyvin.
No kyllä se on maalivahti johon niitä paukkuja nimenomaan kannattaa laittaa. Joukkueen tärkein pelaaja.
Mistäs sitä tietää kenen kanssa siellä on sopimus tehty? On niitä molareita kuitenkin vapaanakin ollut eikä sitä tiedä missä ajankohdassa se sopimus on kassakaappiin saatu. Ja vaikka Eetu mahtava onkin niin ei nyt silti vielä pojan kohdalla liioitella.Kuka realistisesti saatavilla oleva nostaa Ilveksen molariosastoa selkeästi paremmaksi? Ja millä hinnalla? Tää on se kysymys.
Voitte selata aiksempia viestejä,ja kun aiksemmin sanoin että, heljankolle tarjottu sopimusta,ei tarkoita että olisi ensi kaudella meillä. Kuiteki siitä,kun kuulin on muutama kk. Mutta koskas niitä sopimuksia solmitaan syksyllä?. Tässä olen kuitenkin muutaman maalivahdin nimiä kuullut,mitä aiksemmin kuulin. Sen jälkeen ei uutta tietoa..
Onneksi kannattajien ei tästä tarvitse murhetta kantaa, meillä on UTJ.Kuka realistisesti saatavilla oleva nostaa Ilveksen molariosastoa selkeästi paremmaksi? Ja millä hinnalla? Tää on se kysymys.
Opettele käytöstapoja.Opettele kirjoittamaan
Onneksi kannattajien ei tästä tarvitse murhetta kantaa, meillä on UTJ.
Kyseessä voi olla dysleksia.Opettele kirjoittamaan