Ketkä ovat Ilveksen maalivahdit kaudella 2021-22?

Status
Viestiketju on suljettu.

Soho

Tähtipelaaja
Bartosak on näistä huhutuista ainoa, joka olisi lähtökohtaisesti Mäkiniemen edellä.

Itse olen vähän jo sitä mieltä, että tähän ei kannata liikaa paukkuja käyttää. Kopokin kävisi kakkoseksi ihan hyvin.

Tinke18

Vakiokokoonpanossa
Setänen on aika hankala persoona, jos luonne ei ole kauheasti muuttunut viime vuosien aikana. Enkä kyllä usko näin käyneen.

Pok

Tähtipelaaja
Toisaalta ei se hankaluus persoonana ole este huippumaalivahdiksi tulemiselle.

Patrick Roy ja Ron Hextall esimerkiksi ovat/olivat tiettävästi täysiä mulkkuja ja vaikkapa Pelle Lindbergh ajoi itsensä hengiltä 2,4 promillen humalassa. Olivat silti loistavia maalivahteja.

Mitä Setäseen tulee, niin olisi mielestäni ihan ok parivaljakko Mäkiniemelle. Ei kuitenkaan mikään selvä ykkösvahti, mutta toisaalta Mäkiniemen viime aikaiset otteet ovat olleet sen kaltaisia, että hän ei aio hevillä kakkosvahdiksi jäädä vaikka sieltä tulisi minkälainen miikkakiprusoff toiseksi veskariksi.

WillieGunn

Luottopelaaja
Ens kauden maalivahteihin liittyen... Mitähän Toskala tekee ensi kaudella? Oli hiljan TV:ssä jossain yksityistä lätkävalmennusta tarjoavassa yrityksessä koutsaamassa veskareita. Eikös Korhonen ole lähdössä? Ja eikös ilvestausta perinteisesti ole aika vahva rekryperuste. Vois kait tuo ihan OK vaihtis olla Ipan ja yhteistyöseura Kooveen veskoja koutsaan. Ipan 3 veska pelais paljon Kooveessa.

Pok

Tähtipelaaja
Itse ainakin ottaisin maalivahtivalmentajaksi mielummin sellaisen kaverin, jolla on hyviä näyttöjä maalivahtivalmentamisesta, kuin sellaisen, jolla on hyviä näyttöjä maalivahtina pelaamisesta. Veskulla on näköjään maalivahtivalmennuskokemusta pari kautta Mestiksestä viiden vuoden takaa.

Urpo Ylönen taitaa olla ainoa suomalainen huippumaalivahti, josta tuli myös huippumaalivahtivalmentaja. Monet entiset huippuvahdit ovat kyllä kokeilleet hommaa ilman kummoisia tuloksia.

WillieGunn

Luottopelaaja
Aika vähissä vaan sellaiset kaverit joilla jo on hyviä näyttöjä MV-valmennuksesta. Kyllä Toskalan tasoinen ura alla olis kova. Tietty siihen päälle sitten pitäisi löytyä oikea ja aito palo valmennushommiin, eikä alkuun yksikseen. Itse aina olen vieroksunut valmentajia ilman pelaajataustaa (tasolla ei kamalasti väliä, mutta vuosia pitää olla). MV-valmennus ja pelaaminen on yksilöhommaa. Näkisin että siinä pelaajatausta korostuu.

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Kuka realistisesti saatavilla oleva nostaa Ilveksen molariosastoa selkeästi paremmaksi? Ja millä hinnalla? Tää on se kysymys.
Mistäs sitä tietää kenen kanssa siellä on sopimus tehty? On niitä molareita kuitenkin vapaanakin ollut eikä sitä tiedä missä ajankohdassa se sopimus on kassakaappiin saatu. Ja vaikka Eetu mahtava onkin niin ei nyt silti vielä pojan kohdalla liioitella.

jäsen J

Vakiokokoonpanossa
Voitte selata aiksempia viestejä,ja kun aiksemmin sanoin että, heljankolle tarjottu sopimusta,ei tarkoita että olisi ensi kaudella meillä. Kuiteki siitä,kun kuulin on muutama kk. Mutta koskas niitä sopimuksia solmitaan syksyllä?. Tässä olen kuitenkin muutaman maalivahdin nimiä kuullut,mitä aiksemmin kuulin. Sen jälkeen ei uutta tietoa..

Jooseppi

Rivipelaaja
Voitte selata aiksempia viestejä,ja kun aiksemmin sanoin että, heljankolle tarjottu sopimusta,ei tarkoita että olisi ensi kaudella meillä. Kuiteki siitä,kun kuulin on muutama kk. Mutta koskas niitä sopimuksia solmitaan syksyllä?. Tässä olen kuitenkin muutaman maalivahdin nimiä kuullut,mitä aiksemmin kuulin. Sen jälkeen ei uutta tietoa..

Opettele kirjoittamaan

Status
Viestiketju on suljettu.