Teme-74
Luottopelaaja
Minkä ihmeen takia?Minä kannankin murhetta UTJ:stä.
Koskela on tehnyt resursseihin ja tilanteeseen nähden hyvää työtä.
Minkä ihmeen takia?Minä kannankin murhetta UTJ:stä.
Mistäs sitä tietää kenen kanssa siellä on sopimus tehty? On niitä molareita kuitenkin vapaanakin ollut eikä sitä tiedä missä ajankohdassa se sopimus on kassakaappiin saatu. Ja vaikka Eetu mahtava onkin niin ei nyt silti vielä pojan kohdalla liioitella.
Ei Heljanko huono ole.
Huonous on suhteellinen käsite.
Sovitaan nahkapäätöksellä, että Heljanko on hyvä, ei hän totta tosiaan muuten tällä tasolla pelaisikaan.
Tapparan kauden ongelmat ovat kyllä osittain olleet maalivahtipelaamisessa, siitä ei päästä mihinkään.
Mitenkäs tämä eroaa sitten Mäkiniemestä?Ei Heljanko parhaimmillaan huono ole, mutta tuo epätasaisuus on se hänen ongelmansa. Välillä ottaa gamesavereita, mutta välillä liruu monta helppoa. Vähän kuin Mäkiniemi alussa, mutta noista toinen on onnistunut parantamaan ja toinen jatkaa vaihtelevaa peliä.
"Ilves on Iltalehden tietojen mukaan hankkinut uuden ulkomaalaistorjujan ensi kauden joukkueeseen."
Kohumaalivahti Dominik Hrachovina saa lähtöpassit Tapparasta
Tappara purkaa tshekkivahdin sopimuksen.www.iltalehti.fi
Spekulaatiot pystyyn, ketäs sopivia ulkomaalaisia olisi tarjolla?
@Singaali Bartosak?
Ei saa pelotellaHrachovinan sopimus purettu ja Ilvekseen tulossa ulkomaalainen maalivahti. Jokohan sen uskaltaa huudahtaa ääni innosta väristen...tervetuloa Ilvekseen Dominaattori!
Varmaan sillä että toinen on pelannut Liigassa 129 peliä ja toinen vasta 41. Voit itse miettiä kumpi on kumpi.Mitenkäs tämä eroaa sitten Mäkiniemestä?
En näe tuossa minkäänlaista vihjausta meidän leiriin.Voi olla että siinä vihjataan siirtymistä meidän leiriin. Mutta eiköhän se sinne Tsekkeihin oo menossa oikeastikin.