Kiekkoselostajat

Kodytek88

Luottopelaaja
Mäkinen? Hyvä selostaja?:D
Siinä vasta raskas kaveri onkin. Oli joskus hyvä mutta nykyään ei pysty kuuntelemaan.
En edes muista milloin viimeksi olisin Mäkisen kuullut selostavan. Silloin joskus ennen muinoin oli hyvä, mutta paljon olen kuullut tätä palautetta, että taso on laskenut.

Alkio on sen sijaan ollut aina huono. Raivostuttava karjuja ja tätä nykyä niin täynnä itseään, että kuuntelen ennemmin jopa Saukkosta ja Mertarantaa.

BoneHog

Vakiokokoonpanossa
En edes muista milloin viimeksi olisin Mäkisen kuullut selostavan. Silloin joskus ennen muinoin oli hyvä, mutta paljon olen kuullut tätä palautetta, että taso on laskenut.

Alkio on sen sijaan ollut aina huono. Raivostuttava karjuja ja tätä nykyä niin täynnä itseään, että kuuntelen ennemmin jopa Saukkosta ja Mertarantaa.
Ei saatana kyllä mitään saukkosta voi verrata alkioon! Jantta sentään tietää jääkiekosta jotain toisin kun nämä kaks hermannia

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja

Tässä taas oiva esimerkki kuinka helkutin pihalla Saukkonen on. Jumaliste mikä torjunta Westerholmilta ja kaveri ei edes hidastuksessa tätä tajua nostaa esiin. Itse olisin huutanut hoooosiannaaa luureissa ja lujaa.

Tulee mieleen se ilmaveivi, olikos se nyt Jukurien Huuhtanen, jota tämä raastepöytien-rakastaja ei meinannut tajuta millään.

Liigan katseleminen maksaa jo ihan kiitettävästi ja MTV roikottaa paraatipaikalla eläkeläistä jonka kulta-ajat menivät 90-luvulla. Kuluttajan aliarvostamista.