No appiin ilmesty kevään playoffkausarit tai se logo siinä kököttääNo mulle vastattiin et kiitos palautteesta plaaplaa mut meille tulossa postitse nyt kausarit taas vaik oli viime vuonnakin jo, matkalla jo kuulemma.
Appiin ei oo tullut.
Toimii silloin kun pitää. Kaikki ok siis?No kyllä toki ne toimii ku kausi alkaa mut ihmetellä toki saa sekoilua.
Juu, on päässyt. Mulla toiminut sovellus koko ajan, ei oo tarvinnut vaihdella salasanoja. Uusi kausikorttikin ilmestyi jo ajat sitten, sekä fyysinen lätkä, että sovelluksen. Ainoa kummallisuus on, että näyttää Playoffs kausikortin logoa sovelluksessa, vaikka on ensi kauden kortti.Ilmeisesti joku siis on kuitenkin päässyt kirjautumaan tuohon sovellukseen? Olen parin viime viikon aikana useampaan otteeseen vaihtanut salasanan, joka kai sinänsä onnistuu, mutta ei silti päästä kirjautumaan, koska väärä salasana. Olen myös yrittänyt myöhemmin uudestaan, mutta ei toimi. Ei tässä nyt mitään hätää ole sinne vielä päästä, mutta ei tuo kovin toimivalta vaikuta.
Kokeile poistaa sovellus ja asentaa uudelleenIlmeisesti joku siis on kuitenkin päässyt kirjautumaan tuohon sovellukseen? Olen parin viime viikon aikana useampaan otteeseen vaihtanut salasanan, joka kai sinänsä onnistuu, mutta ei silti päästä kirjautumaan, koska väärä salasana. Olen myös yrittänyt myöhemmin uudestaan, mutta ei toimi. Ei tässä nyt mitään hätää ole sinne vielä päästä, mutta ei tuo kovin toimivalta vaikuta.
Kokeile poistaa sovellus ja asentaa uudelleen
Joo, tuo toimi itselläni, jännä homma kieltämättä.Heh, sehän auttoi, kiitosEn tiedä noiden toimintatavoista kovin syvällisesti, mutta tuntuu oudolta, että vaihdettu salasana kelpaa vasta uudelleen asennuksen jälkeen.. No, taas toimii. Kortti näkyy, mutta näyttää täälläkin playoff -kortin logoa. Eiköhän sekin siitä lähiaikoina päivity.
sama täällä kanssa. fyysistäkään korttia ei ole näkynyt vaikka kuukausi sitten maksoin laskunPoistin uudestaan koko sovelluksen ja asensin takaisin. Juu, eipä kausaria näy... "numerollasi ei löydy aktiivista korttia".
On tämä pelleilyjen kuningasappi!
Tätä samaa hässäkkää on Tapparankin sovelluksen puolella, joten uskon kyllä vahvasti vian olevan tässä asiassa ihan jossain muualla kuin Ilveksessä. Itselläni on ollut suunnilleen kaikki tässä ketjussa mainitut ongelmat.Onko muiden lippu.fi:tä käyttävillä seuroilla samat ongelmat vai onko tämä Ilveksen puuhastelua? En ainakaan muista futiskausarin saamisessa olevan samanlaisia ongelmia.