King Marek
Vakiokokoonpanossa
Juu ei se pelkkä halu riitä, tarvitaan oikeasti kova pelimies ihan tilastoilla.Tarvitaan pelaajia jotka osaa pelata.
Juu ei se pelkkä halu riitä, tarvitaan oikeasti kova pelimies ihan tilastoilla.Tarvitaan pelaajia jotka osaa pelata.
Ihan helvetin sama onko flegu kunhan ei kopissa aiheuta minkäänlaista eripuraa. Stransky oli kuitenkin meidän parhaita pelaajia poffeissa mihin selvästi sytty.Minun mielestäni Ilveksellä ei ole varaa ainakaan tällä hetkellä luopua Stranskyn taidoista hyökkäyssuuntaan. Joo, onhan siellä ollut tällä kaudella muutama surkea peli eikä tuo ajoittainen flegmaattisuus voi tulla uutena juttuna.
Mikäli Stransky lähtee, niin onneksi saamme vielä seuraavat 2 kautta nauttia mm. Björkqvistin edesottamuksista. Voi jumalauta jos se nyt lähtee, niin eihän tänne jää kuin puukäsiä. Pakko tulla kovan luokan vahvike tilalle.
Myönnän suoraan että minulle puhuttiin Tsekki pelurista ja itse päättelin että olisiko Najman.Hyvin jatkuu tämä @Quinn :n arvausleikki. Eli nyt oli lukenut huhuja, että Najman ei pelaa tänään, niin siitä sitten uskalsi viedä lähtijähuhuaan astetta pidemmälle. No, Najman nyt kuitenkin pelaa tänään. Oletan, että seuraava arvaus on Stransky...
Koko pakka alkaa hajota, jos niitä harvoja pudotuspelikiekkoon pystyviä hyökkääjiä lähtisi. Tietysti miehestä on päästävä, jos ei pysty ryhdistäytymään ja lopettamaan kiukuttelua. Aika pitkään tuota miehen pelleilyä on katseltu, syö entisestään paskaa joukkuehenkeä, jos näiden kahden annetaan vinkua ja pelleillä kentällä.
Sulle puhuttiin Tsekki pelurista, mutta eilen sun listalla oli vielä pari suomalaista mukana?Myönnän suoraan että minulle puhuttiin Tsekki pelurista ja itse päättelin että olisiko Najman.
Tsekki pelurista puhuttu, onko sitten sekin ”paska puhetta” voi olla… Mutta todennäköistä on sitten viimeisenä kirjoittamasi nimi.
Myönnän suoraan että minulle puhuttiin Tsekki pelurista ja itse päättelin että olisiko Najman.
Tsekki pelurista puhuttu, onko sitten sekin ”paska puhetta” voi olla… Mutta todennäköistä on sitten viimeisenä kirjoittamasi nimi.
Juu Lasch oli viime alkukaudella hetken poppareilla.Muistaakseni Hölö pisti Laschin katsomoon muutamaksi peliksi, kun asenne ei ollut kohdallaan.
Voittamisen halulla ei ole mitään virkaa ellei osaa pelata. Nelosketjun himokkaat rouhijat erikseen.Me tarvitaan pelaajia joilla on halua voittaa.
No se mitä kuulin suoraan Ilves leiristä ni jo Sport pelissä olis Stranskyn paikka ollu poppareilla eikä vasta KooKoo pelissä. Enkä rupea siirtojuttuja spekuloimaan.
Taidoilla ei myöskään ole mitään merkitystä, jos ei ole asennetta maalilla molemmissa päissä kaukaloa.Voittamisen halulla ei ole mitään virkaa ellei osaa pelata. Nelosketjun himokkaat rouhijat erikseen.
Pitäisi olla sopivassa suhteessa kaikkea. Tämän päivän hyökkäystä kun katsoo, niin ainakaan kovin paljon taitoa siellä ei ole. Noin niinkuin kärkipään budjetin jengiksi.Taidoilla ei myöskään ole mitään merkitystä, jos ei ole asennetta maalilla molemmissa päissä kaukaloa.
Ymmärrän kyllä Stranskiakin, kun joutuu mestistason puukäsien kanssa pelaamaan. kummasti se mieliala nousisi, kun rinnalla olisi samantason kavereita.Jos Stransky lähtee, se ei ole Hölön koppipuheen jälkeen mikään yllätys. Najmanista ei ole tullut sellaista vaikutelmaa, että olisi mikään egoilija. On vain pelannut selvästi alle odotusten. Mutta Stransky on kyllä melkoinen mielialapelaaja ja viime aikoina turhautuminen on näkynyt jäällä.
Ehkä Najman on pelannut jopa tasollaan. Ei se hänen vikansa ole, jos rahkeet eivät riitä parempaan vaikka parhaansa tekee. Tänään on iso näytön paikka.. ehkä Najman - Svejkovsky osoittautuukin dynaamiseksi dyyoksi.Jos Stransky lähtee, se ei ole Hölön koppipuheen jälkeen mikään yllätys. Najmanista ei ole tullut sellaista vaikutelmaa, että olisi mikään egoilija. On vain pelannut selvästi alle odotusten. Mutta Stransky on kyllä melkoinen mielialapelaaja ja viime aikoina turhautuminen on näkynyt jäällä.
Pikkusen painaisin jarrua nyt näiden juttujen kanssa. Ei ole Stranskyn ketjukaverit loistaneet, mutta ei ne nyt jumalauta mitään "mestis puukäsiä" sentäs ole.Ymmärrän kyllä Stranskiakin, kun joutuu mestistason puukäsien kanssa pelaamaan.