Kipinä: Ovet ne vaan käy?

Status
Viestiketju on suljettu.

Tesoman maalitykki

Luottopelaaja
Minun mielestäni Ilveksellä ei ole varaa ainakaan tällä hetkellä luopua Stranskyn taidoista hyökkäyssuuntaan. Joo, onhan siellä ollut tällä kaudella muutama surkea peli eikä tuo ajoittainen flegmaattisuus voi tulla uutena juttuna.
Ihan helvetin sama onko flegu kunhan ei kopissa aiheuta minkäänlaista eripuraa. Stransky oli kuitenkin meidän parhaita pelaajia poffeissa mihin selvästi sytty.

Meklari

Luottopelaaja
Monesta samaa mieltä, mutta ehkä täällä nyt vähän liikaa annetaan arvoa noille Stranskyn ”pudotuspelinäytöille”. Se oli kuitenkin vain 5 peliä ja aika heikkoa peliä koko joukkueelta missä pari pelaajaa näytti ihan hyvältä. Stransky ailahtelee ja siinä oli sellanen vähän parempi jakso. Mitenkään varmaa playoff onnistujaa en hänestä vielä saa.

OTP

Luottopelaaja
Mikäli Stransky lähtee, niin onneksi saamme vielä seuraavat 2 kautta nauttia mm. Björkqvistin edesottamuksista. Voi jumalauta jos se nyt lähtee, niin eihän tänne jää kuin puukäsiä. Pakko tulla kovan luokan vahvike tilalle.

Ei siis tietoa Stranskyn tilanteesta mutta kai sellaisia paloja pitää irroittaa josta joku on kiinnostunut. Ei varmaan hirveästi nuo meidän puukädet kiinnosta muuallakaan. Jos Stransky vaihdetaan johonkin selkeään vahvistukseen olen tyytyväinen. Jos sieltä taas tulee joku arpa joka osoittautuu könö, Rati ja Björk tasolle niin sitten vituttaa.

Henry78

Luottopelaaja
Tuo julkaistu video, jossa Niemelä painokkaasti puhuu pelaajista jotka eivät ole valmiita tekemään töitä joukkueen eteen, kohdistuu omissa päätelmissä ainakin Stranskyyn.
Onko Stransky sitten lähdössä vai poppareilla keräämässä motivaatiota? Sen kertoo tulevat päivät/viikot..

Parhaimmillaan erittäin viihdyttävä pelaaja ja Ilveksen taitavimpia jätkiä mutta välillä taas turhauttaa katsella miehen veltoilua ja kiukuttelua.

Itse pitäisin miehen kuitenkin Ilveksessä, kiekollista taitoa tuossa jengissä on muutenkin jo liian vähän.

Quinn

Rivipelaaja
Hyvin jatkuu tämä @Quinn :n arvausleikki. Eli nyt oli lukenut huhuja, että Najman ei pelaa tänään, niin siitä sitten uskalsi viedä lähtijähuhuaan astetta pidemmälle. No, Najman nyt kuitenkin pelaa tänään. Oletan, että seuraava arvaus on Stransky...
Myönnän suoraan että minulle puhuttiin Tsekki pelurista ja itse päättelin että olisiko Najman.

Tsekki pelurista puhuttu, onko sitten sekin ”paska puhetta” voi olla… Mutta todennäköistä on sitten viimeisenä kirjoittamasi nimi. :)

Serve

Luottopelaaja
Koko pakka alkaa hajota, jos niitä harvoja pudotuspelikiekkoon pystyviä hyökkääjiä lähtisi. Tietysti miehestä on päästävä, jos ei pysty ryhdistäytymään ja lopettamaan kiukuttelua. Aika pitkään tuota miehen pelleilyä on katseltu, syö entisestään paskaa joukkuehenkeä, jos näiden kahden annetaan vinkua ja pelleillä kentällä.

Muistaakseni Hölö pisti Laschin katsomoon muutamaksi peliksi, kun asenne ei ollut kohdallaan.

Toivottavasti myös Stranskyn kanssa homma saadaan toimiin.
Ellei sitten kyse ole vain loukista.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Myönnän suoraan että minulle puhuttiin Tsekki pelurista ja itse päättelin että olisiko Najman.

Tsekki pelurista puhuttu, onko sitten sekin ”paska puhetta” voi olla… Mutta todennäköistä on sitten viimeisenä kirjoittamasi nimi. :)
Sulle puhuttiin Tsekki pelurista, mutta eilen sun listalla oli vielä pari suomalaista mukana?

Pok

Tähtipelaaja

Sulle ei ole puhuttu yhtään mistään. Aiemmassa listassasihan oli suomalaispelureita kanssa. Najman tuli ainoaksi veikkaukseksi vasta kun joku kertoi miehen olevan ehkä tänään poissa.

Jos Stransky lähtee, se ei ole Hölön koppipuheen jälkeen mikään yllätys. Najmanista ei ole tullut sellaista vaikutelmaa, että olisi mikään egoilija. On vain pelannut selvästi alle odotusten. Mutta Stransky on kyllä melkoinen mielialapelaaja ja viime aikoina turhautuminen on näkynyt jäällä.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Mää en puolustele Stranskyn pehmeitä otteita, mutta olis kyllä jokseenkin erikoista, että juuri Stransky ulostettaisiin.

On kuitenkin niitä harvoja pelaajia meidän hyökkäyksessä jotka ihan todistetusti pystyvät suorittamaan tässä sarjassa korkealla tasolla.

No jos lähtee niin samoilla ovilla olis tultava joku varma kortti sisään.

King Marek

Vakiokokoonpanossa
Jos Stransky lähtee, se ei ole Hölön koppipuheen jälkeen mikään yllätys. Najmanista ei ole tullut sellaista vaikutelmaa, että olisi mikään egoilija. On vain pelannut selvästi alle odotusten. Mutta Stransky on kyllä melkoinen mielialapelaaja ja viime aikoina turhautuminen on näkynyt jäällä.
Ymmärrän kyllä Stranskiakin, kun joutuu mestistason puukäsien kanssa pelaamaan. kummasti se mieliala nousisi, kun rinnalla olisi samantason kavereita.

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Ehkä Najman on pelannut jopa tasollaan. Ei se hänen vikansa ole, jos rahkeet eivät riitä parempaan vaikka parhaansa tekee. Tänään on iso näytön paikka.. ehkä Najman - Svejkovsky osoittautuukin dynaamiseksi dyyoksi.

Status
Viestiketju on suljettu.