Eetu Fucking Mäkiniemi
Luottopelaaja
Ja lause on tietty Kummeleista jota kautta lehti on tunnettu/tiedetty, tuskin tosiaan paljon muuten.Korkeajännityslehtihän se tietysti. Olishan se pitänyt arvata. Tuttu lehti monelle.
Ja lause on tietty Kummeleista jota kautta lehti on tunnettu/tiedetty, tuskin tosiaan paljon muuten.Korkeajännityslehtihän se tietysti. Olishan se pitänyt arvata. Tuttu lehti monelle.
Sivuvaunu zündapp tuttu korkkareista........Ja lause on tietty Kummeleista jota kautta lehti on tunnettu/tiedetty, tuskin tosiaan paljon muuten.
Oliko tämä nyt sama ukko kuin se pepsodentti?Tuttu korkkareista viittaa Korkeajännityslehteen.
Ei ne nyt ihan yksi yhteen menekään, mutta teema idea ja logo lähellä. Tuttu tarkoitti mistä joukkueesta tunnetaan.
Kokoomus on kokkarit.katso liitettä 10898
Messias.Sitten kun tämä Jenkki on ensiksi rauhassa pureskeltu, mulla olisi samaisista lähteistä uutta matoa heittää koukkuun.
PUITA SAATANA!!!Sitten kun tämä Jenkki on ensiksi rauhassa pureskeltu, mulla olisi samaisista lähteistä uutta matoa heittää koukkuun.
Sitten kun tämä Jenkki on ensiksi rauhassa pureskeltu, mulla olisi samaisista lähteistä uutta matoa heittää koukkuun.
Lisää vaan löylyä, nyt kun kiuas on kuuma!Sitten kun tämä Jenkki on ensiksi rauhassa pureskeltu, mulla olisi samaisista lähteistä uutta matoa heittää koukkuun.
No niin kyllä sut koulukiusaaja on jo nähty. Just tällästä toisten kiusaamista,muka hassun hauskoja juttuja foorumi täynnä.
Tää jenkkipurkka pureskeltiin jo.Sitten kun tämä Jenkki on ensiksi rauhassa pureskeltu, mulla olisi samaisista lähteistä uutta matoa heittää koukkuun.
Jos ollaan edelleen Kummeli-linjalla niin Timo on syönyt pelkkää hernekeittoa EHT-tauolla....Timon EHT-tauko mennyt molskilla möyriessä! Toivottavasti ei ole liian rasvattuja vastustajia.
Tuohan lienee melko selvää, tiedottaahan Ilves hänelle suoraa ensin.Milloin kerrot, että tiesit uudesta pelaajasta jo eilen?
Sitten kun tämä Jenkki on ensiksi rauhassa pureskeltu, mulla olisi samaisista lähteistä uutta matoa heittää koukkuun.
Tässä nyt mitään rauhassa pureskella. Tiedot tänne ..tana!Sitten kun tämä Jenkki on ensiksi rauhassa pureskeltu, mulla olisi samaisista lähteistä uutta matoa heittää koukkuun.
Jaa sut oli estetty ni en nähny höpinöitäsi. Kyllä uudesta pelaajasta oli tieto mutta ei sitä millon julkaistaan. Muutenkaan en enää tänne kirjoittele mitään tietojani. Ei mulla ole mitään tarvetta todistella tietäväni asioista. Eikä mulla ole mitään velvollisuutta tänne tuoda tietojani. Sille ei foorumin räksyttäjät mahda yhtään mitään.Milloin kerrot, että tiesit uudesta pelaajasta jo eilen?
Varmaan omia kirjoituksia kannattaisi hieman enemmän lukea ennenkuin alkaa muita kirjoittelijoita haukkumaan kiusaajiksi.No niin kyllä sut koulukiusaaja on jo nähty. Just tällästä toisten kiusaamista,muka hassun hauskoja juttuja foorumi täynnä.
Anna tulla, mä kestän kaiken.Sitten kun tämä Jenkki on ensiksi rauhassa pureskeltu, mulla olisi samaisista lähteistä uutta matoa heittää koukkuun.
Soitteliko Tillu viime viikolla?Jaa sut oli estetty ni en nähny höpinöitäsi. Kyllä uudesta pelaajasta oli tieto mutta ei sitä millon julkaistaan. Muutenkaan en enää tänne kirjoittele mitään tietojani. Ei mulla ole mitään tarvetta todistella tietäväni asioista. Eikä mulla ole mitään velvollisuutta tänne tuoda tietojani. Sille ei foorumin räksyttäjät mahda yhtään mitään.