Kipinä: TILLU, MISSÄ MEIDÄN HYÖKKÄÄJÄ ON?!

Status
Viestiketju on suljettu.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Jaa sut oli estetty ni en nähny höpinöitäsi. Kyllä uudesta pelaajasta oli tieto mutta ei sitä millon julkaistaan. Muutenkaan en enää tänne kirjoittele mitään tietojani. Ei mulla ole mitään tarvetta todistella tietäväni asioista. Eikä mulla ole mitään velvollisuutta tänne tuoda tietojani. Sille ei foorumin räksyttäjät mahda yhtään mitään.
Soitteliko Tillu viime viikolla?

pelikirja

Luottopelaaja
Harvinaisen raskasta viestittelyä, jos ei oo parempaa sanottavaa niin eikö kannattaisi olla jo hiljaa. Tai viedä tämä johonkin muuhun ketjuun.
Ota se pää pois perseestä. Repomies laittelee soitteliko Tillu ja alat mulle vinkuu. Tiedän kyl et koitatte kiusata porukalla mutta kun ette te pärjää siltikään. Ja tuli muuten tänään viestiä Ilves leiristä mutta siitä ei täällä kerrota.

OTP

Luottopelaaja
Ota se pää pois perseestä. Repomies laittelee soitteliko Tillu ja alat mulle vinkuu. Tiedän kyl et koitatte kiusata porukalla mutta kun ette te pärjää siltikään. Ja tuli muuten tänään viestiä Ilves leiristä mutta siitä ei täällä kerrota.

Älä hyvä mies ota tätä vakavasti tää on anonyymi foorumi. Itselle tämä on viihdettä osalle tuntuu olevan koko elämä :D

Woody

Rivipelaaja

Tää on kyllä todella typerää, aikuiset ihmiset osaa enään käyttäytyä kun ollaan nimimerkkien takana. Voit Pelikirja laittaa mulle yv:llä tiedot mitä ilvesleiristä kuulu? My lips are sealed.

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Sä ite yrität täällä päteä useammassa ketjussa ja nyt kun sua vähän tässä epäillään niin pahoitat mielesi. Jos sulla ei ole tähän ketjuun muuta annettavaa niin kannattaisi vain jättää kirjoittamatta ne "minä tiedän mutta ei minun tarvi teille kertoa"-kommentit?

Status
Viestiketju on suljettu.