Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo yhdeksättä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!
Ota se pää pois perseestä. Repomies laittelee soitteliko Tillu ja alat mulle vinkuu. Tiedän kyl et koitatte kiusata porukalla mutta kun ette te pärjää siltikään. Ja tuli muuten tänään viestiä Ilves leiristä mutta siitä ei täällä kerrota.
Ota se pää pois perseestä. Repomies laittelee soitteliko Tillu ja alat mulle vinkuu. Tiedän kyl et koitatte kiusata porukalla mutta kun ette te pärjää siltikään. Ja tuli muuten tänään viestiä Ilves leiristä mutta siitä ei täällä kerrota.
Tää on kyllä todella typerää, aikuiset ihmiset osaa enään käyttäytyä kun ollaan nimimerkkien takana. Voit Pelikirja laittaa mulle yv:llä tiedot mitä ilvesleiristä kuulu? My lips are sealed.
Sä ite yrität täällä päteä useammassa ketjussa ja nyt kun sua vähän tässä epäillään niin pahoitat mielesi. Jos sulla ei ole tähän ketjuun muuta annettavaa niin kannattaisi vain jättää kirjoittamatta ne "minä tiedän mutta ei minun tarvi teille kertoa"-kommentit?