pelikirja
Luottopelaaja
Soitteliko Tillu vai sähkönmyyjä ni tuskimpa alan sulle puhelin tietojani jakamaan.Soitteliko Tillu viime viikolla?
Soitteliko Tillu vai sähkönmyyjä ni tuskimpa alan sulle puhelin tietojani jakamaan.Soitteliko Tillu viime viikolla?
Harvinaisen raskasta viestittelyä, jos ei oo parempaa sanottavaa niin eikö kannattaisi olla jo hiljaa. Tai viedä tämä johonkin muuhun ketjuun.Soitteliko Tillu vai sähkönmyyjä ni tuskimpa alan sulle puhelin tietojani jakamaan.
Ota se pää pois perseestä. Repomies laittelee soitteliko Tillu ja alat mulle vinkuu. Tiedän kyl et koitatte kiusata porukalla mutta kun ette te pärjää siltikään. Ja tuli muuten tänään viestiä Ilves leiristä mutta siitä ei täällä kerrota.Harvinaisen raskasta viestittelyä, jos ei oo parempaa sanottavaa niin eikö kannattaisi olla jo hiljaa. Tai viedä tämä johonkin muuhun ketjuun.
Ota se pää pois perseestä. Repomies laittelee soitteliko Tillu ja alat mulle vinkuu. Tiedän kyl et koitatte kiusata porukalla mutta kun ette te pärjää siltikään. Ja tuli muuten tänään viestiä Ilves leiristä mutta siitä ei täällä kerrota.
Ota se pää pois perseestä. Repomies laittelee soitteliko Tillu ja alat mulle vinkuu. Tiedän kyl et koitatte kiusata porukalla mutta kun ette te pärjää siltikään. Ja tuli muuten tänään viestiä Ilves leiristä mutta siitä ei täällä kerrota.
Viäkö on tulossa lisää??Eikä siinä vielä kaikki
Pistäkääs pojat nyt kunnon mayhemi pystyyn !
KylläViäkö on tulossa lisää??
Sä ite yrität täällä päteä useammassa ketjussa ja nyt kun sua vähän tässä epäillään niin pahoitat mielesi. Jos sulla ei ole tähän ketjuun muuta annettavaa niin kannattaisi vain jättää kirjoittamatta ne "minä tiedän mutta ei minun tarvi teille kertoa"-kommentit?Ota se pää pois perseestä. Repomies laittelee soitteliko Tillu ja alat mulle vinkuu. Tiedän kyl et koitatte kiusata porukalla mutta kun ette te pärjää siltikään. Ja tuli muuten tänään viestiä Ilves leiristä mutta siitä ei täällä kerrota.
Onko tämä faktaa jostain ?Eikä siinä vielä kaikki
Pistäkääs pojat nyt kunnon mayhemi pystyyn !
Yhtä faktaa mitä kaikki tähänkin asti.. kun kolme vuottaa sanoo, että kohta tulee, niin jonain päivänä se tapahtuuOnko tämä faktaa jostain ?
Noh, toivottavasti on varmempi nimi jos tämä Svejkovsky epäonnistuu, ni ei ainakaan kahta floppia olisi.
Olisit laittanu kuvan laskeutumassa olevasta eikä nousemassa...Kukaan ei tajunnut lentokone vihjettä..
Kokeileppa helpompaa vinkkiä seuraavasta hankinnasta vaikka nyt heti peräänKukaan ei tajunnut lentokone vihjettä..
Niin.. minäkin tulkitsin koneen symboolina, että nousussa on pitkästä aikaa. Ei tarvinnut kun jättää baarissa käynti vähemmälleOlisit laittanu kuvan laskeutumassa olevasta eikä nousemassa...