Jakpot
Luottopelaaja
Kessel julkaistiin muistaakseni sunnuntaina.
Kyllä. Eli silloin oli pakko olla myös peli...
Kessel julkaistiin muistaakseni sunnuntaina.
Rovio valmiiksi.
Jos en muista väärin ni ei ollu peliä vaan oli se joku luistelu tapahtuma missä oli pelaajiakin. Korjatkoon joku jos muistan väärin.Kyllä. Eli silloin oli pakko olla myös peli...
Tossahan noi vaihtoehdot tosiaan on.Tuskin tänään enään tulee. Huomenna tai la tai sit ei tuu ollenkaan täl viikolla
Uudenvuodenaattona?Erittäin luotettavasta lähteestä sain kuulla että kyllä sieltä joku on tulossa. Aivan ei vielä selvinnyt että julkaistaanko sopimus tällä viikolla vai ensi toukokuussa, joten kuulostellaan lisää.
Työnjakokin olisi aika selvä alkuun
@#68 IG-vastaava
@Toutain Ulkomaanfoorumi-scoutti
@Rauno Repomies Kotimaisen median hämmentäjä
En oo muuten tuosta eri mieltä, mutta kyllä se siinä kohtaa on ihan muuta kuin "pari kymppiä". On tuo muistaakseni täälläkin käsitelty, enkä jaksa kaivella, mutta se verorajan ylitys tarkoittaa sitä, että maksetaan täys vero koko maassaolon ajaltaKyllä nuo verorajat on persaukisten murheita. Tässä kohtaa, kun pelaajan ottaa, niin se on pari kymppiä sinne tänne, jos välieriin edetään. Ei me kai tollasen takia lähdetä kikkaileen.
On se hyvä että on kaltaisiasi neroja palstalla niin voi itse heittää aivot narikkaan ja nauttia matkastaTuskin tänään enään tulee. Huomenna tai la tai sit ei tuu ollenkaan täl viikolla
Puhutaan nyt vaikka tietäjästä ja jumalauta sää et kerro osuman osumaa ja mun täytyy viel palstalaisena kertoo, että joo on kova kamiinan lämmittäjänä. Sehän on vähintä mitä pitää tehdä. Jos mä en perkele osaa kertoo huhua, nii mä vähintään sit laitan palstalle kamiinaa mansikaks. Nyt tää menee vähän niiku, nyt täytyy niiku alkaa kyseleen, et HEI, riittääkö taso?Mieti sitä mayhemia mikäli se hyökkääjä ei tulekaan tällä viikolla.
Punakoneesta lähtien lyödään kaveria bussin alle niin, että heikompaa hirvittää.
Äijällä kyllä mieletön anti tänään ollut tähän ketjuun .Tuskin tänään enään tulee. Huomenna tai la tai sit ei tuu ollenkaan täl viikolla
Saman suuntaista on minullekin kuiskittu. Sen voin sanoa, että neuvotteluita on käyty. Nimeä en uskalla vielä heittää tänne. Odotellaan rauhassa, että Ilves julkaisee ensin jossain vaiheessa kuluvaa kautta.Erittäin luotettavasta lähteestä sain kuulla että kyllä sieltä joku on tulossa. Aivan ei vielä selvinnyt että julkaistaanko sopimus tällä viikolla vai ensi toukokuussa, joten kuulostellaan lisää.
Ja se on "enää"Tuskin tänään enään tulee. Huomenna tai la tai sit ei tuu ollenkaan täl viikolla
Kiitos. Joku muu kuin minäJa se on "enää"
Ja se on "enää"