Kipinä: TILLU, MISSÄ MEIDÄN HYÖKKÄÄJÄ ON?!

Status
Viestiketju on suljettu.

jäsenJ

Vakiokokoonpanossa
Erittäin luotettavasta lähteestä sain kuulla että kyllä sieltä joku on tulossa. Aivan ei vielä selvinnyt että julkaistaanko sopimus tällä viikolla vai ensi toukokuussa, joten kuulostellaan lisää.
Uudenvuodenaattona?

Henry78

Luottopelaaja
Hyvää lämpöä on ketjuun saatu aikaiseksi suhteellisen vähillä hiilillä. Itse en ole kuin muutaman paljastuksen tähän ketjuun laittanut ja nekin vasta kun asia on ollut 100% varma. Mielestäni turha heitellä mitään epävarmaa koska paha tapa on, että kyseiset heitot muuttuu ns.palstatotuudeksi ja sitten on taas paha mieli kun hommat ei menekään maaliin.

Odotellaan nyt hetken aikaa, kyllä niitä oikeita huhuja ja paljastuksia rupeaa tippumaan kun aika on...

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Työnjakokin olisi aika selvä alkuun

@#68 IG-vastaava
@Toutain Ulkomaanfoorumi-scoutti
@Rauno Repomies Kotimaisen median hämmentäjä

IMG_5651.jpeg

Olen valmis mayhemiin. Never stop the madness.

M22

Luottopelaaja
Kyllä nuo verorajat on persaukisten murheita. Tässä kohtaa, kun pelaajan ottaa, niin se on pari kymppiä sinne tänne, jos välieriin edetään. Ei me kai tollasen takia lähdetä kikkaileen.
En oo muuten tuosta eri mieltä, mutta kyllä se siinä kohtaa on ihan muuta kuin "pari kymppiä". On tuo muistaakseni täälläkin käsitelty, enkä jaksa kaivella, mutta se verorajan ylitys tarkoittaa sitä, että maksetaan täys vero koko maassaolon ajalta

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Tuskin tänään enään tulee. Huomenna tai la tai sit ei tuu ollenkaan täl viikolla
On se hyvä että on kaltaisiasi neroja palstalla niin voi itse heittää aivot narikkaan ja nauttia matkasta :)

Luottopelaaja
Mieti sitä mayhemia mikäli se hyökkääjä ei tulekaan tällä viikolla. :D

Punakoneesta lähtien lyödään kaveria bussin alle niin, että heikompaa hirvittää.
Puhutaan nyt vaikka tietäjästä ja jumalauta sää et kerro osuman osumaa ja mun täytyy viel palstalaisena kertoo, että joo on kova kamiinan lämmittäjänä. Sehän on vähintä mitä pitää tehdä. Jos mä en perkele osaa kertoo huhua, nii mä vähintään sit laitan palstalle kamiinaa mansikaks. Nyt tää menee vähän niiku, nyt täytyy niiku alkaa kyseleen, et HEI, riittääkö taso?

Cigaro

Luottopelaaja
Erittäin luotettavasta lähteestä sain kuulla että kyllä sieltä joku on tulossa. Aivan ei vielä selvinnyt että julkaistaanko sopimus tällä viikolla vai ensi toukokuussa, joten kuulostellaan lisää.
Saman suuntaista on minullekin kuiskittu. Sen voin sanoa, että neuvotteluita on käyty. Nimeä en uskalla vielä heittää tänne. Odotellaan rauhassa, että Ilves julkaisee ensin jossain vaiheessa kuluvaa kautta.FINAVIA_Website_banner_fall_brand_campaign_2023_1920x1080px_041023 (1).jpg

Kuva saattaa liittyä tai sitten ei...odotellaan. Huomennahan on perjantai ja baarit tunnetusti auki...

Status
Viestiketju on suljettu.