Kipinä: TILLU, MISSÄ MEIDÄN HYÖKKÄÄJÄ ON?!

Status
Viestiketju on suljettu.

Don Corleone

Luottopelaaja
Alkais tulla jo!

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Mä en tiedä, kuinka tosissasi olet näiden kanssa, mutta miten itse suhtaudut siihen, että sun huhuistasi/"tiedoistasi" ei ole tainnut yksikään toteutua? Se hieman laskenee porukan innostusta ratkaista arvoitusta.

Onko nyt joku uskottava lähde? (Ne aiemmat eivät selvästikään ole sitä olleet).
No huhut on aina huhuja. Kertaakaan en ole läpällä heittänyt. En edes kovin usein huhuile mitään.
Viimeksi yksissä illan istujaisissa eräs Ilveksessä edelleen hmm sanotaanko että anatomiasta&fysiologiasta perillä oleva kaveri melko tosissaan kertoili tulevan pelaajan tilanteesta. Joskus neuvottelut katkeavat tai joku tarjoaa isomman lapun ja varma tulija ei tulekaan. Nytkin mulla on aika vahva lapsen omainen usko.

Jos ma tai ti ei kuulu lupaan pysyä poissa huhu-ketjuista loppukauden.

G pisteen aloitus

Rivipelaaja
No huhut on aina huhuja. Kertaakaan en ole läpällä heittänyt. En edes kovin usein huhuile mitään.
Viimeksi yksissä illan istujaisissa eräs Ilveksessä edelleen hmm sanotaanko että anatomiasta&fysiologiasta perillä oleva kaveri melko tosissaan kertoili tulevan pelaajan tilanteesta. Joskus neuvottelut katkeavat tai joku tarjoaa isomman lapun ja varma tulija ei tulekaan. Nytkin mulla on aika vahva lapsen omainen usko.

Onko kyseessä tuttu pelaaja entuudestaan?

Jäähykuningas18

Luottopelaaja

No jos sulla kerran jotain tietoa on niin avaa nyt vähän enemmän kuin jollain hammaslääkäri-läpällä.

Toutain

Luottopelaaja
No jos sulla kerran jotain tietoa on niin avaa nyt vähän enemmän kuin jollain hammaslääkäri-läpällä.

Ei mieleen tulee muuta kuin, että olisi Jordan-niminen pelaaja.

(Ei sillä, että oikein uskoisin tähän huhuun).

EDIT: niin ja siis Jordanin ei tarvitsisi olla se Pelicansin verirahamies, vaan esim. etunimi :)

Soho

Tähtipelaaja

Kertaakaan ei myöskään ole sinun huhuilusi osunut. Kerta se olisi toki ensimmäinenkin, mutta hengitystä en pidättele.

Kolpy

Vakiokokoonpanossa
Jordan
Amerikkalainen (Jenkki)
Mitä muuta voi sit olla?
Eli Jordan Schroeder(ko)? Muistaakseni nousi esiin aiemmin täällä.
Olis lääkärin määräämää mutta hyvin kulkenut Ruotsissa.

Anttis

Luottopelaaja
Timppa ei ole uskaltanut edes katsella pelaajia. Saako Punakone pitää silti "Tietäjän viitan", vai tuomitaanko ikuiseen kadotukseen Blegifanin ja Haikuri, haikuri, haikuri(n) kanssa?

Status
Viestiketju on suljettu.