Don Corleone
Luottopelaaja
Alkais tulla jo!
No huhut on aina huhuja. Kertaakaan en ole läpällä heittänyt. En edes kovin usein huhuile mitään.Mä en tiedä, kuinka tosissasi olet näiden kanssa, mutta miten itse suhtaudut siihen, että sun huhuistasi/"tiedoistasi" ei ole tainnut yksikään toteutua? Se hieman laskenee porukan innostusta ratkaista arvoitusta.
Onko nyt joku uskottava lähde? (Ne aiemmat eivät selvästikään ole sitä olleet).
Onko kyseessä tuttu pelaaja entuudestaan?No huhut on aina huhuja. Kertaakaan en ole läpällä heittänyt. En edes kovin usein huhuile mitään.
Viimeksi yksissä illan istujaisissa eräs Ilveksessä edelleen hmm sanotaanko että anatomiasta&fysiologiasta perillä oleva kaveri melko tosissaan kertoili tulevan pelaajan tilanteesta. Joskus neuvottelut katkeavat tai joku tarjoaa isomman lapun ja varma tulija ei tulekaan. Nytkin mulla on aika vahva lapsen omainen usko.
Jos ma tai ti ei kuulu lupaan pysyä poissa huhu-ketjuista loppukauden.
No jos sulla kerran jotain tietoa on niin avaa nyt vähän enemmän kuin jollain hammaslääkäri-läpällä.No huhut on aina huhuja. Kertaakaan en ole läpällä heittänyt. En edes kovin usein huhuile mitään.
Viimeksi yksissä illan istujaisissa eräs Ilveksessä edelleen hmm sanotaanko että anatomiasta&fysiologiasta perillä oleva kaveri melko tosissaan kertoili tulevan pelaajan tilanteesta. Joskus neuvottelut katkeavat tai joku tarjoaa isomman lapun ja varma tulija ei tulekaan. Nytkin mulla on aika vahva lapsen omainen usko.
No jos sulla kerran jotain tietoa on niin avaa nyt vähän enemmän kuin jollain hammaslääkäri-läpällä.
Kertaakaan ei myöskään ole sinun huhuilusi osunut. Kerta se olisi toki ensimmäinenkin, mutta hengitystä en pidättele.No huhut on aina huhuja. Kertaakaan en ole läpällä heittänyt. En edes kovin usein huhuile mitään.
Eli Jordan Schroeder(ko)? Muistaakseni nousi esiin aiemmin täällä.Jordan
Amerikkalainen (Jenkki)
Mitä muuta voi sit olla?
Eiköhän se tosiaan tämä jenkki ollut tarkoitus tässä vihjeessä olla. Sopivan tylsäJordan
Amerikkalainen (Jenkki)
Mitä muuta voi sit olla?
Taikuri kuulostaa liikaa nimimerkiltä jota nämä uudet tietäjät käyttää. Epäilys on suuri.Tsekkiläinen hyökkääjäsmies liittyy ensiviikolla..
Saa uskoa tai ei, itselleni se on ihan se ja sama.Taikuri kuulostaa liikaa nimimerkiltä jota nämä uudet tietäjät käyttää. Epäilys on suuri.
Jasekista tosin oli kohinaa jo silloin Punakoneen alkuperäisen viestin aikaan.
Tsekkiläinen hyökkääjäsmies liittyy ensiviikolla..
Ai et semmonen selästä takaaja vaiMikäli joku Tshekki saapuu, niin mielellään ennemmin sellainen matyaskantner eikä lisää stranskynajmania.
Ai et semmonen selästä takaaja vai