IhanJuniori
Junioripelaaja
Surströmming = Ruotsalainen herkku.Ensin sinne mätänee vonkaleet ja
Tervetuloa Ilvekseen Arttu Ruotsalainen.
Surströmming = Ruotsalainen herkku.Ensin sinne mätänee vonkaleet ja
Mennään näillä ja kokeillaan vaikka Väisästä ykkösketjussa.. NHL-pelaaja.Nytkö meidän katiskassa on reikäkin? Ensin sinne mätänee vonkaleet ja nyt ne jo pääsee karkuunkin.
Kyllä tuo on varmaan vihje, itsekin vihjettä kyselin monen muun kanssaOnko punakoneen avatar-kuvassa vihje? Kaljatuoppi vaihtunut johonkin pelikuvaan.
Vai onko tää taas näitä ”skouttausmatkoja”.
Devils ja Avanche siinä näyttäisi pelaavan?Onko punakoneen avatar-kuvassa vihje? Kaljatuoppi vaihtunut johonkin pelikuvaan.
Vai onko tää taas näitä ”skouttausmatkoja”.
eli scoutatkaa pelaajia jotka pelannu Devils Ja ColoradoDevils ja Avanche siinä näyttäisi pelaavan?
Tervetuloa Zach Parise!eli scoutatkaa pelaajia jotka pelannu Devils Ja Colorado
Tervetuloa Ritchie! (tosin Calum)Tervetuloa Zach Parise!
Sampo Ranta sieltä nyt ainakin tulee mieleen.eli scoutatkaa pelaajia jotka pelannu Devils Ja Colorado
Heidän organisaatioissa eli farminfarmissa.eli scoutatkaa pelaajia jotka pelannu Devils Ja Colorado
Claude Lemieuxeli scoutatkaa pelaajia jotka pelannu Devils Ja Colorado
Miks mulla on sellanen fiilis, että Ilves ois joskus ollu perässä? Vai onko ollu enempi foorumihöpinää. Ehkä molempia.Sampo Ranta sieltä nyt ainakin tulee mieleen.
Taitaa Sampo muutenkin olla MoDossa tällä hetkellä.Miks mulla on sellanen fiilis, että Ilves ois joskus ollu perässä? Vai onko ollu enempi foorumihöpinää. Ehkä molempia.
Siinä olis tekijäJere Innala pyörii myös Avsin farmissa.
Ja tehnyt 9 peliin 8 pistettä. Toki -7 mutta kuitenkin saanut ihan ok alun tehopisteiden valossa.Taitaa Sampo muutenkin olla MoDossa tällä hetkellä.
Joo . Katiskan suuaukko oli ruostunut umpeen,niin iso kala ei päässyt tälläkään kertaa sinne uimaanJaahas mun korvanappeihin kantautu tieto että olis mennyt puihin viime metreillä siirto..
Jere Innala pyörii myös Avsin farmissa.