Vai Are?Jasek se on!
Julkistin tämän jo tänään.Jasek se on!
Ja Ruohomaa teki jäähyväismaalin… huomenna varmaan jo Turuus…Are veti tänään kiikareilla, ei kiinnostanut enään pellailla Frölundassa
Tulis se jasek nyt perkele
Ei tuu Jasek
Koittakaas nyt päättää, että tuleeko vai ei. Tässä olisi yksi homma vahvistusta vaille valmis.Tiedetään.
Mää tilasin jo.Koittakaas nyt päättää, että tuleeko vai ei. Tässä olisi yksi homma vahvistusta vaille valmis.
katso liitettä 10665
Koittakaas nyt päättää, että tuleeko vai ei. Tässä olisi yksi homma vahvistusta vaille valmis.
katso liitettä 10665
Sinne meni. Kerran sitä vaan eletään! On tää lähes saletissa jo. 250 egeä voisi huonomminkin tuhlata. Minä ja @Toppapöksy666 tilattiin jo omamme. Löytyyköhän muita tilanneita?Mää tilasin jo.
ilves1% - jouluolut Ilves-kauppaan.Ehkä 1% mahdollisuus että tulis
Itsellä tuli eilen postissa nimellä "Suomi" selässä. Hyvä että ostin vasta nyt kun viime vuonna olisi selässä ollut profiilikuvani ja sitä edellisenä vuotena meinasin ostaa itse Konna Kontiolan nimellä varustetun paidan Jasekin nimi voi tulla sit violettiin nelospaitaan!Olen miettinyt kenen nimellä tilaisin tuon valkoisen kolmospaidan. Voi olla, että menee uuden hyökkääjän nimellä. Kauhistuttaa hieman muuten miettiä sitä, että vuosi sitten olin lähellä päätyä puolustajaan numerolla 44.
eli paitahan maksaa itsensä takaisin jo about kaudessaOlis kova, jos useampi tilais noita paitoja Jasekin nimellä ja numerolla. Lupaan jokaiselle jonka areenalla nään ko. paita päällä tarjota oluen.
Kyllä, mikäli osutaan samaan kuppilaan.eli paitahan maksaa itsensä takaisin jo about kaudessa
Pelasi koko muukin ykköskenttä.Are veti tänään kiikareilla, ei kiinnostanut enään pellailla Frölundassa
Tillu hommannu koko kentän meille?!Pelasi koko muukin ykköskenttä.