Kipinä: TILLU, MISSÄ MEIDÄN HYÖKKÄÄJÄ ON?!

Status
Viestiketju on suljettu.

Kodytek88

Luottopelaaja
Ruotsalainen veteli muuten sillä viimeisellä liigakaudellaan maaleja samaan tahtiin kuin Pakarinen ja Gardiner nyt. Syötteli sitten vielä lisäksi toisen mokoman. Ylikylän jätkäksi kuvailisivat Rovaniemellä.

Cigaro

Luottopelaaja
Tulis se jasek nyt perkele

Ei tuu Jasek

Tiedetään.
Koittakaas nyt päättää, että tuleeko vai ei. Tässä olisi yksi homma vahvistusta vaille valmis.
Screenshot_20241024_224419_Chrome.jpg

Kodytek88

Luottopelaaja
Olen miettinyt kenen nimellä tilaisin tuon valkoisen kolmospaidan. Voi olla, että menee uuden hyökkääjän nimellä. Kauhistuttaa hieman muuten miettiä sitä, että vuosi sitten olin lähellä päätyä puolustajaan numerolla 44.

Eli:

1000032745.jpg

Arska

Vakiokokoonpanossa
Olen miettinyt kenen nimellä tilaisin tuon valkoisen kolmospaidan. Voi olla, että menee uuden hyökkääjän nimellä. Kauhistuttaa hieman muuten miettiä sitä, että vuosi sitten olin lähellä päätyä puolustajaan numerolla 44.
Itsellä tuli eilen postissa nimellä "Suomi" selässä. Hyvä että ostin vasta nyt kun viime vuonna olisi selässä ollut profiilikuvani ja sitä edellisenä vuotena meinasin ostaa itse Konna Kontiolan nimellä varustetun paidan :) Jasekin nimi voi tulla sit violettiin nelospaitaan!

Status
Viestiketju on suljettu.