Kipinä: TILLU, MISSÄ MEIDÄN HYÖKKÄÄJÄ ON?!

Status
Viestiketju on suljettu.

yellowgreen

Luottopelaaja
Nyt en kyllä Learysta muista olenko edes sanonut mitään ja muutenkin joku aikajana pitäis olla asioissa. Melkosen kaukaa joudut vänkää asioita. Nytkin aivan eri henkilöt kuin minä vänkää. Syy miksi pillastut on tasan se että toin julki sun satuilut. Mitä Punakoneeseen tulee paljon on tiennyt asiota mutta paljon on myös ollut väärässäkin. Tekevälle sattuu.
Voi jessus sä olet raskas :D Mä en oo kyllä ikinä sun jutuistas pillastunut. Kyllä mä täysin arvottomat jutut osaan jättää arvoiselleen tasolle ;)

Sä toit julki mun satuilut, kun korjasit mun paikkaansa pitäneen Gazda-tiedon väittäen sitä vääräksi? Ok ok. Mikä tahansa saa sun mielenrauhan pysymään yllä ja egon ehjänä :D

Muille: pahoittelut omalta osaltani, en enää vastaa tälle sankarille mitään. Jään odottamaan Jasek&Are-joukukalenteria.

jäsenJ

Vakiokokoonpanossa
Nyt en kyllä Learysta muista olenko edes sanonut mitään ja muutenkin joku aikajana pitäis olla asioissa. Melkosen kaukaa joudut vänkää asioita. Nytkin aivan eri henkilöt kuin minä vänkää. Syy miksi pillastut on tasan se että toin julki sun satuilut. Mitä Punakoneeseen tulee paljon on tiennyt asiota mutta paljon on myös ollut väärässäkin. Tekevälle sattuu.
Mitkä satuilut? Sen, että oli kuullut huhua ja joltain osin liittynyt Hölöön/Lahteen. Sanoi ettei itsekään usko Jasekkiin tai Jämseniin, tuo vain ilmi nuo nimet mitkä tuli mieleen (myös monelle muullekin) tuosta yhteydestä. Rauhotu jo.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Nyt loppuu se lapsellinen pippelien mittailu foorumin ehkä asiapitoisimmassa ketjussa!

BigMaceja sano Tillu kun drive-iniin ajoi!
Picsart_24-10-26_12-38-03-646.jpg

EDIT: Tillu näyttää kyllä jo siltä, että olis syönyt Timo Jutilan.

nipa

Vakiokokoonpanossa
Oisko foorumille mahdollista saada jonkinlaista taulukkoa tai muuta kirjanpitoa siitä, että ketkä käyttäjät kantavat vastuunsa ja ketkä eivät? Helpottaisi näiden huhujen perässä pysymistä.

EDIT: Voin aloittaa.

KäyttäjäKantaako vastuunsa?
pelikirjaKyllä
ipa1970Ei

Viimeksi muokattu:

Neitikiekko

Luottopelaaja
Mitkä satuilut? Sen, että oli kuullut huhua ja joltain osin liittynyt Hölöön/Lahteen. Sanoi ettei itsekään usko Jasekkiin tai Jämseniin, tuo vain ilmi nuo nimet mitkä tuli mieleen (myös monelle muullekin) tuosta yhteydestä. Rauhotu jo.
Hölöön ja Lahteen? Vittu me saadaan Nurmisen Pasi Bussikuskiks!

VärienTunnustaja

Luottopelaaja

Ilmeisesti waiversille siirretty, kun elitessä ->unknown

Tillu saisi suorittaa ;)

Toppapöksy666

Luottopelaaja

Ilmeisesti waiversille siirretty, kun elitessä ->unknown

Tillu saisi suorittaa ;)
Voimassa oleva sopimus Utahiin. Eiköhän tuo farmiin mene ellei joku NHL-seura nappaa.

Edit: Oletan että heitit vitsillä tuon, mutta tulipa ny kerrottua ettei kukaan ala liikaa innostumaan. :D

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Hallilla törmätty muksun harrastuksessa erääseen ex-Ilvekseen. Jutustelu ei jättänyt kylmäksi.

Keskustelun jälkeen nyt kotiuduttua laitoin vaimolta kysymättä välittömästi Ikean kallaxin, kaksi malmlipastoa, tusinan lackkeja, puolikkaan Hemnesin ja neljä beståa palasiksi, koska kamiinaan tarvitaan todellakin puuta :oops:!!

yellowgreen

Luottopelaaja
Hallilla törmätty muksun harrastuksessa erääseen ex-Ilvekseen. Jutustelu ei jättänyt kylmäksi.

Keskustelun jälkeen nyt kotiuduttua laitoin vaimolta kysymättä välittömästi Ikean kallaxin, kaksi malmlipastoa, tusinan lackkeja, puolikkaan Hemnesin ja neljä beståa palasiksi, koska kamiinaan tarvitaan todellakin puuta :oops:!!
Nyt ois kerranki mahollisuus tuoda omien viestien päälle substanssia, eli täsmennä kiitos.

Soho

Tähtipelaaja

Mitäs vaimo kommentoi tähän? Vai joko on ex?

Status
Viestiketju on suljettu.