Kipinä: TILLU, MISSÄ MEIDÄN HYÖKKÄÄJÄ ON?!

Status
Viestiketju on suljettu.

Pelisilmä

Vakiokokoonpanossa
Varmistus saatu sopimukselle.

Liitteet

• IMG_1827.jpeg
    IMG_1827.jpeg
    441,8 KB · kertaa luettu: 243

yellowgreen

Luottopelaaja
Ilves1 on niin sanotusti” antanut koko illan tulla” että voi olla kumpaa vaan
En oo ehtinyt seuraamaan.
Mutta ei näissä kannata alkaa kyllä ketään osoittelemaan sormella. Asiat on epävarmoja.
Oma lähteeni oli sellainen, jota pidin melko luotettavana ja olin puheista sitä mieltä, että tässä ihan lähiaikoina, jonka oletin kyllä myös tätä viikkoa tarkoittavan. Vaikka olen täälläkin sitä pohtinut, että veroraja olisi fiksumpi ajankohta.
Eipä tänne uskalla mitään huhuilla, jos tulee heti täyslaidallinen, jos joku ei menekään ihan aikataulussa/maaliin yms.
Uskon kyllä, että sopimus on ja jotain odotellaan. Toisen sopparin purku-uutista? Siellä päässä ehkä odotellaan tulijaa tilalle? Verorajaa, että saadaan pelaajajulkistus ja eka haastis ulos? Jotain muuta?
Jotenkin on vahva mutu, että siellä on ihan laatulohi katiskassa, mutta syystä tai toisesta ihan tuoreeltaan sitä ei koko kansalle esitellä. Eli uskon punakoneella olleen perusteltu syy puhua tästä viikosta, mutta joku mutka matkassa.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Uskon kyllä, että sopimus on ja jotain odotellaan. Toisen sopparin purku-uutista? Siellä päässä ehkä odotellaan tulijaa tilalle? Verorajaa, että saadaan pelaajajulkistus ja eka haastis ulos? Jotain muuta?
Jotenkin on vahva mutu, että siellä on ihan laatulohi katiskassa, mutta syystä tai toisesta ihan tuoreeltaan sitä ei koko kansalle esitellä. Eli uskon punakoneella olleen perusteltu syy puhua tästä viikosta, mutta joku mutka matkassa.
Kyllä jos sopimus olisi, se tulisi jotain kautta esille. Nykypäivänä varsinkin. Itse en taas usko yhtään, että odotellaan jotain toisen sopparin purkua tai muuta. Ilveksellä vaan ei ole mitä ilmoitella. Haku on varmasti päällä kyllä.

Ei Ilves myöskään oikein voi tehdä mitään ”esisopimuksia”, että saadaan pelaaja X, jos saavat korvaajan Y, ei sen varaan voi laskea.

Kyllä tässä on lohi mädäntynyt katiskaan josko sielä koskaan on ollutkaan.

Eikä tämä ole mitään kettuilua sinulle tai muillekkaan mutta yleisesti. Kyllähän se ruijanpallas halutaan lyödä tiskiin heti kun nimi on paperissa.

Ilves97

Luottopelaaja
Ok.. ehkä olen ymmärtänyt väärin. Ehkä on tehokas hyökkääjä ja hyvä maalintekijä. Odotellaan että puhkeaa täälläkin kukkaan.
Ihan turha uhriutumissävyinen viesti taas. Minähän en sanonut millään tapaa, että olisi Liigatasolla ollut tehokas enkä puhunut mistään kukkaan puhkeamisista. Ihan tasan tarkkaan korjasin vain sinun väitteesi siitä, että ei ole ollut junnuissa tehokas. On ollut. Ei tarkoita sitä, että saisi tehot tuotua Liigatasolle koskaan meillä tai muualla. Esimerkiksi Eetu Päkkilä on saanut vasta nyt tuotua pikkuhiljaa tehoja junnutasolta aikuisiin, toinen meille tuttu kaveri Topias Haapanen ei ole siinä onnistunut vieläkään.

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Ihan turha uhriutumissävyinen viesti taas. Minähän en sanonut millään tapaa, että olisi Liigatasolla ollut tehokas enkä puhunut mistään kukkaan puhkeamisista. Ihan tasan tarkkaan korjasin vain sinun väitteesi siitä, että ei ole ollut junnuissa tehokas. On ollut. Ei tarkoita sitä, että saisi tehot tuotua Liigatasolle koskaan meillä tai muualla. Esimerkiksi Eetu Päkkilä on saanut vasta nyt tuotua pikkuhiljaa tehoja junnutasolta aikuisiin, toinen meille tuttu kaveri Topias Haapanen ei ole siinä onnistunut vieläkään.
Ok.. kuten kirjoitin, niin olen ehkä ymmärtänyt väärin :)

Status
Viestiketju on suljettu.