Kipinä: TILLU, MISSÄ MEIDÄN HYÖKKÄÄJÄ ON?!

Status
Viestiketju on suljettu.

yellowgreen

Luottopelaaja
Ei sulla ole mitään eväitä haastaa johtavaa. Se on nähty. Joko ois sun aika nostaa käsi pystyyn et vihkoon meni pelaaja hankinta höpötyksesi?
Jos sä haluat mun kanssa keskustella nii tollanen teinilesoilu jollain johtavalla on kyllä vallan väärä tapa. Sit kun pääset siitä yli, suosittelen opettelemaan ne yhdyssanat. Edelleenkin.

Ja sit voitkin mennä lukemaan mun ihan ekan viestin pelaajahankintoihin liittyen ja ymmärtää lukemasi.

Jos nää on mahdottomia, jatka sitä johtavan huutelua jäähyboksissas. Toi sun itses nöyryyttäminen on ku omia maaleja tekisit. Palstan kaikkien järkevien kirjoittajien silmissä sun jokainen räpistelysi paljastaa vaan lisää, eli anna mennä ;)

pelikirja

Luottopelaaja
Jos sä haluat mun kanssa keskustella nii tollanen teinilesoilu jollain johtavalla on kyllä vallan väärä tapa. Sit kun pääset siitä yli, suosittelen opettelemaan ne yhdyssanat. Edelleenkin.

Ja sit voitkin mennä lukemaan mun ihan ekan viestin pelaajahankintoihin liittyen ja ymmärtää lukemasi.

Jos nää on mahdottomia, jatka sitä johtavan huutelua jäähyboksissas. Toi sun itses nöyryyttäminen on ku omia maaleja tekisit. Palstan kaikkien järkevien kirjoittajien silmissä sun jokainen räpistelysi paljastaa vaan lisää, eli anna mennä ;)
Ei sussa ole miestä myöntämään virheitäsi. Sitä ei nämä sun liirum laarumit muuta.

ja 23 muuta

Vakiokokoonpanossa
Ei sulla ole mitään eväitä haastaa johtavaa. Se on nähty. Joko ois sun aika nostaa käsi pystyyn et vihkoon meni pelaaja hankinta höpötyksesi?
”…eväitä haastaa johtavaa”

Ei vittu, huutonaurua.

Varmaan pyörit jollain tasolla Ilveksen ympärillä kun välillä jotain tiedät, mutta onneksi et ole mitenkään merkittävässä asemassa. Muuten me oltais kaikki kusessa.

pelikirja

Luottopelaaja
”…eväitä haastaa johtavaa”

Ei vittu, huutonaurua.

Varmaan pyörit jollain tasolla Ilveksen ympärillä kun välillä jotain tiedät, mutta onneksi et ole mitenkään merkittävässä asemassa. Muuten me oltais kaikki kusessa.
Eiku oon Ilveksen urheilutoimenjohtaja. Huutonaurua sunkin jutuillesi. No kyllä silti aamulla Ilveksen suunnalta tuli viestiä tämän päivän pelistä.

Miika Lundin

Luottopelaaja
"Nyt Veeti se gameboy pois edes hetkeks! Syöt ainakin ne murot ja juot mehusi rauhassa."
Fp7yOYmXwAAdIAD.jpg

Janko

Luottopelaaja
Pelikirja ei ole "skuupannut" yhtään juttua foorumille ikinäkoskaan ellei Kemiläisen luumustelmaa lasketa.

Haikurillakin oli enemmän tietoa kun tuolla larppaajalla.

Sonni

Rivipelaaja
Nyt kun markkinoilla on niin helvetin hiljaista niin itse kääntyisin Tilluna (koska tiedän toki palstakirjoittelijana paremmin) jopa naapurin tukijoukkoihin.
2c8fa6ba615c70e8.avif

Olin meinaan kerran katselemassa Sääksjärven kaukalon laidalla kun muuan youtube-tähti Niilo22 oli pelaamassa. Kiekonkäsittely aivan huippuluokkaa, kun sai vastustajat näyttämään aivan pujottelukepeiltä.

Ja kyllä, se lämäri on aivan järkyttävän kova. Harvemmin näkee samalla syötöllä kutien napsuvan yläriman kautta sisään viivapelotteen elkein.

Luonnonlahjakkuudestahan tässä on kyse. Toki viime kausina pysynyt pitkälti pipolätkän puolella ja kunto on viime tuotantokausina heikentynyt, mutta kyllä tänne muitakin kaikennäköisiä golffarivirtuooseja kaipaillaan heti kun vähän rosterissa kinnaa, joten uskon että mestari saataisiin hoidettua pleijariterään... Ainoa mikä jää mietityttämään on Lempäälän Ovetshkinin Tappara-yhteys, mutta olisiko tässä Tillulla naapurille takaisin näpäyttämisen paikka??

Status
Viestiketju on suljettu.