Kipinäketjusta saatiinkin painimolski
Kipinäketjusta saatiinkin painimolski
”…eväitä haastaa johtavaa”
Ei vittu, huutonaurua.
Varmaan pyörit jollain tasolla Ilveksen ympärillä kun välillä jotain tiedät, mutta onneksi et ole mitenkään merkittävässä asemassa. Muuten me oltais kaikki kusessa.
Yrittäkää räkänokat yrittäkää. Ei ole kertonut mitään. Eemeli Suomella ei vakavempaa ja on day to day. Vittu mä nautin tästä ku luuserit yrittää hyppiä silmille. Osoittakaa tyhmyytenne ja sen te varmasti teettekin.
Alkaa oleen pelikirjan sivut melko tyhjät.
Ei kyllä se on meidän pelikirja syyskuussa myllytysvuorossa oli @Toutain asiallisesta kommentistaan, mun kanssa sekoilu alko ku ilmotin tätä johtavaa mestaria vasten Gazdan loukkitiedon. Varo, koskaan ei voi tietää, mikä vie trollipolulleSiis kuka on "johtava"? Miten ja millä näytöillä? Luulin että puhuttiin punakoneesta
Ei kyllä se on meidän pelikirja syyskuussa myllytysvuorossa oli @Toutain asiallisesta kommentistaan, mun kanssa sekoilu alko ku ilmotin tätä johtavaa mestaria vasten Gazdan loukkitiedon. Varo, koskaan ei voi tietää, mikä vie trollipolulle
Kai toi jotain Sihvosen parodiaa on menossa?Siis kuka on "johtava"? Miten ja millä näytöillä? Luulin että puhuttiin punakoneesta
Varmaan sit ku koulussa välitunti alkaa
EFM:llä on kova kiire löytää uutisia missä kritisoidaan Ilvestä ja Jens Löökeä. Siksi ei nyt ehdi.Mutta missä on @Eetu Fucking Mäkiniemi? Nyt on ollu poikkeuksellisen hiljaista, ilman EFM:n hämmennyksiä.
Luulis olevan helppo tollasen löytää tällä hetkelläEFM:llä on kova kiire löytää uutisia missä kritisoidaan Ilvestä ja Jens Löökeä. Siksi ei nyt ehdi.
En nyt tarkoita Löökeä, mutta kyllähän sieltä joskus tulee ihan perusteltuakin kyseenalaistamista.EFM:llä on kova kiire löytää uutisia missä kritisoidaan Ilvestä ja Jens Löökeä. Siksi ei nyt ehdi.
Taitaa olla niin että ei tiedä mistä aloittaisi. Sen verran paljon kritisoitavia uutisia olisi tarjolla!EFM:llä on kova kiire löytää uutisia missä kritisoidaan Ilvestä ja Jens Löökeä. Siksi ei nyt ehdi.