LA 14.9.2024 | Geneve-Servette HC - Ilves | CHL

Luikaus

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
893
Ketjut näköjään vedetty jollain arpakoneella. Toisaalta hyvä, että löysästi pelanneet tšekit ovat nelosketjussa.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 418
Oikealla Lööke-Laurell-Bau-Stransky (joka ei todellakaan ole nelosen laituri). Tuolta puolelta puuttuvat Väisänen ja Meskanen, Björkqvistkin pelasi oikealla enemmän Kärpissä, Könönen pystyy myös pelaamaan kumpaa laitaa tahansa.

Meinaatko että esim. Stransky pelaa pienimmät minuutit oikean laidan hyökkääjistä ja ei ole ylivoimalla, koska hänen kenttä on merkitty neloskentäksi kokoonpanoon?
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
7 157
Väisänen puuttuu. Minä en näe tuota tilannetta ihan noin. Ihan hyvin tonne voitaisiin tuoda myös vasemman laidan hyökkääjä.

Tämän päivän pelin VL:t on Suomi-Björqkvist-Ratinen-Könönen. Ei nyt mikään timanttinen koostumus.

Oikealla Lööke-Laurell-Bau-Stransky (joka ei todellakaan ole nelosen laituri). Tuolta puolelta puuttuvat Väisänen ja Meskanen, Björkqvistkin pelasi oikealla enemmän Kärpissä, Könönen pystyy myös pelaamaan kumpaa laitaa tahansa.

Ihan hyvin tuonne voi olla etsinnässä myös leftin puolen laituri.
Tosin Strana on oikeasti vasen laituri.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 533
Meinaatko että esim. Stransky pelaa pienimmät minuutit oikean laidan hyökkääjistä ja ei ole ylivoimalla, koska hänen kenttä on merkitty neloskentäksi kokoonpanoon?
En meinaa, mutta tuo pelipaikka on hänelle outo.

Meinaatko sinä, että tuossa on Stranan paras mahdollinen paikka?
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 418
En meinaa, mutta tuo pelipaikka on hänelle outo.

Meinaatko sinä, että tuossa on Stranan paras mahdollinen paikka?

Oikealla tuo enemmän on pelannut, eli laiturit toisinpäin tuossa kentässä.
 
Viimeksi muokattu:

Jonte

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
671
Haastava on vastus tänään. mutta olisi todella mukava nähdä liikkuva ja prässäävä Ilves tänään. Jos kiekko ja pelaajat liikkuu liukkaasti, on lupa odottaa maalejakin.

Tulos on sinällään yksi lysti, kunhan nyt liigakauteen valmistautuva Ilves ryhmä on hitsautunut yhteen ja esittävät liikkuvaa ja nopeaa kiekkotaituruutta.
 

Ylärima

Rivipelaaja
Viestejä
59
En itse saanut viime peliä näkymään Operan kautta VPN-muutoksilla. Onko tähän parempia vinkkejä?
Eikös näistä ollut puhetta, että tälle kaudelle rajoitettu paljonkin maita joiden kautta ei näe CHL pelejä? Itse tullut tabletilla katseltua Nord Vpn kautta ja sijaintina Montenegro. Ainakin itse sitä kautta nähnyt kaikki matsit tähän mennessä.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
11 026
Eikös näistä ollut puhetta, että tälle kaudelle rajoitettu paljonkin maita joiden kautta ei näe CHL pelejä? Itse tullut tabletilla katseltua Nord Vpn kautta ja sijaintina Montenegro. Ainakin itse sitä kautta nähnyt kaikki matsit tähän mennessä.

Onko mitään ilmaisia VPN-yhteyksiä, missä toimisi?
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 604
Mitä ketjuihin tulee, niin jos tuolla on 14 hyökkääjää Sveitsin reissulla mukana, niin vaikka onkin ammattilaisurheilua, eikä luokkaretki, niin joukkuehengen kannalta on hyvä, että kaikki myös reissulla pääsevät pelaamaan, joten ihan loogista, että Laurell ja Bau nousevat kokoonpanoon ja Kos ja Meskanen luonnollisia väistymään.

Pakkiparit näyttävät omaan silmään nyt hyviltä.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 716
En itse saanut viime peliä näkymään Operan kautta VPN-muutoksilla. Onko tähän parempia vinkkejä?
Ite en saanut näkymään Avastin maksullisella VPN:llä millään maalla, enkä ilmaisella Proton VPN:llä jossa mahdollisuus oli vain Alankomaat.
 
Ylös