Hyvönen - Stefan - Kariya
Luottopelaaja
Nyt kun joukkue on jo tuomittu, uskon taisteluvoittoon yhden maalin marginaalilla.
Oikealla Lööke-Laurell-Bau-Stransky (joka ei todellakaan ole nelosen laituri). Tuolta puolelta puuttuvat Väisänen ja Meskanen, Björkqvistkin pelasi oikealla enemmän Kärpissä, Könönen pystyy myös pelaamaan kumpaa laitaa tahansa.
Tosin Strana on oikeasti vasen laituri.Väisänen puuttuu. Minä en näe tuota tilannetta ihan noin. Ihan hyvin tonne voitaisiin tuoda myös vasemman laidan hyökkääjä.
Tämän päivän pelin VL:t on Suomi-Björqkvist-Ratinen-Könönen. Ei nyt mikään timanttinen koostumus.
Oikealla Lööke-Laurell-Bau-Stransky (joka ei todellakaan ole nelosen laituri). Tuolta puolelta puuttuvat Väisänen ja Meskanen, Björkqvistkin pelasi oikealla enemmän Kärpissä, Könönen pystyy myös pelaamaan kumpaa laitaa tahansa.
Ihan hyvin tuonne voi olla etsinnässä myös leftin puolen laituri.
En meinaa, mutta tuo pelipaikka on hänelle outo.Meinaatko että esim. Stransky pelaa pienimmät minuutit oikean laidan hyökkääjistä ja ei ole ylivoimalla, koska hänen kenttä on merkitty neloskentäksi kokoonpanoon?
Tämäpä. Kuitenkin nyt jo toinen peli kun pistetään oikealle. Ihmeellistä.Tosin Strana on oikeasti vasen laituri.
En meinaa, mutta tuo pelipaikka on hänelle outo.
Meinaatko sinä, että tuossa on Stranan paras mahdollinen paikka?
Eikös näistä ollut puhetta, että tälle kaudelle rajoitettu paljonkin maita joiden kautta ei näe CHL pelejä? Itse tullut tabletilla katseltua Nord Vpn kautta ja sijaintina Montenegro. Ainakin itse sitä kautta nähnyt kaikki matsit tähän mennessä.En itse saanut viime peliä näkymään Operan kautta VPN-muutoksilla. Onko tähän parempia vinkkejä?
Eikös näistä ollut puhetta, että tälle kaudelle rajoitettu paljonkin maita joiden kautta ei näe CHL pelejä? Itse tullut tabletilla katseltua Nord Vpn kautta ja sijaintina Montenegro. Ainakin itse sitä kautta nähnyt kaikki matsit tähän mennessä.
Tuossa yllämainitussa ainakin itse sain viikon ilmaisen kokeilun. Sen jälkeen oli eri vaihtoehtoja. Oliko kuukauden tilaus 9,9€ jollen täysin väärin muista.Onko mitään ilmaisia VPN-yhteyksiä, missä toimisi?
Ite en saanut näkymään Avastin maksullisella VPN:llä millään maalla, enkä ilmaisella Proton VPN:llä jossa mahdollisuus oli vain Alankomaat.En itse saanut viime peliä näkymään Operan kautta VPN-muutoksilla. Onko tähän parempia vinkkejä?
En itse saanut viime peliä näkymään Operan kautta VPN-muutoksilla. Onko tähän parempia vinkkejä?
Näin! Meni hermot, niin oli pakko ottaa Viaplay kuukaudeksi!Käsi taskuun ja Viaplaytä tilaukseen. Ei tarvi säätää.
Käsi taskuun ja Viaplaytä tilaukseen. Ei tarvi säätää.
OnhockeyNo retreat - no surrender. En antaudu tältä osin markkinavoimille periaatesyistä.