BanaaniKeisari
Luottopelaaja
Siinäkin on väärässä.Niin tuossahan @Pirkka55 puhui hyökkäys- ja puolustusalueen aloituksista. Eikä kokonaismäärästä.
En kyllä löydä moista tilastoa mistään.
Siinäkin on väärässä.Niin tuossahan @Pirkka55 puhui hyökkäys- ja puolustusalueen aloituksista. Eikä kokonaismäärästä.
En kyllä löydä moista tilastoa mistään.
Harmi kun tässä datassa ei ole aloituksen määriä mukana, mutta yleisesti tämä CHLn data on kyllä paljon helpommin kaivettavissa sovelluksesta kuin liigassa
On.Onko Laurell muuten matkassa mukana?
No näin näköjään ja ilmeisesti myös kokoonpanossa. Mennyt moinen kokonaan ohitse. Ties vaikka nostettaisiin ennakkoluulottomasti tohon mun viritelmään Mesen paikalle?On.
Ilves+ – Tampereen Ilves
Ilves on tamperelainen jääkiekkoseura, jonka miesten edustusjoukkue pelaa Liigassa. Seura on saavuttanut miesten pääsarjatasolla 16 mestaruutta, 9 hopeaa ja 12 pronssia.www.ilves.com
En ihan hahmota noita hyökkäysketjuja. Ykkönen on ykkönen, siitä ei mitään. Borgin ketju nostettu peluutuksessa toiseksi, sekin varmaan ihan ok, mutta isot on saappaat Laurellilla.Suomi-Mäntykivi-Lööke
Björkqvist-Borg-Laurell
Ratinen-Nättinen-Bau
Könönen-Najman-Stransky
Parikka-Gazda
Utunen-Latvala
Friman-Pelli
Rautanen-Soini
Pavlat
(Malek)
Kyllä tuo Bau oikealla on varmaan kaikista oudoin. Onhan Strans ollut välillä oikea, viimekin kaudella oli. Mutta, joo ensimmäisen kentän jälkeen suhteellisen oudot kentät.En ihan hahmota noita hyökkäysketjuja. Ykkönen on ykkönen, siitä ei mitään. Borgin ketju nostettu peluutuksessa toiseksi, sekin varmaan ihan ok, mutta isot on saappaat Laurellilla.
Meskanen on selkeästi tosi alhaalla Hölön papereissa. Vaikea nähdä, että kolmosketju tuottaa hyökkäyspäähän uhkaa tuollaisenaan. Stransky pelaa itselleen väärällä puolella nelosessa. En ihan ymmärrä tuotakaan. Könönen on pelannut oikealla Ilveksessä, Stransky ei juuri koskaan. Hakee hakee.
Mun mielestä Borgin ketju on pelannut meillä toiseksi eniten sveitsiläisiä vastaan vaikka onkin ollut numerollisesti nelonen.En ihan hahmota noita hyökkäysketjuja. Ykkönen on ykkönen, siitä ei mitään. Borgin ketju nostettu peluutuksessa toiseksi, sekin varmaan ihan ok, mutta isot on saappaat Laurellilla.
Ja ollut varmaan toiseksi paras.Mun mielestä Borgin ketju on pelannut meillä toiseksi eniten sveitsiläisiä vastaan vaikka onkin ollut numerollisesti nelonen.
No se on ihan hyvä, jos tuo näyttää kentällä paremmalta. Vähän vaikea uskoa, että noilla koostumuksilla saadaan tehoja irti kovaa sveitsiläistä jengiä vastaan. Toki Hölö tietänee paremmin. Omaan silmään nuo vaan vaikuttaa aika tuhnuilta ketjuilta.Hölö näyttää heti vetelehtiville slaaveille kaapin paikan ja istuttaa neloseen. Hyvä!
Najman pelasi kaksi minuuttia enemmän kuin Borg torstaina.Mun mielestä Borgin ketju on pelannut meillä toiseksi eniten sveitsiläisiä vastaan vaikka onkin ollut numerollisesti nelonen.
Ja Pelicans, kalpa, sport, jukurit ja kookoo pelit myös kun kabinetin kautta kaikki liigaan
Puhuin paskaa ylltäys yllätys.Mun mielestä Borgin ketju on pelannut meillä toiseksi eniten sveitsiläisiä vastaan vaikka onkin ollut numerollisesti nelonen.
Kärppien en tuon ns normi nousun takia laskenut, mutta kai sekin käyKuin myös Kärpät.
Toki pelasivat "karsinnat", mutta kabinetissa oli tehty päätös,että molemmat pelaa Liigaa seuravalla kaudella,eikä Pelsut pudonnut divariin tuona keväänä.
Väisänen puuttuu. Minä en näe tuota tilannetta ihan noin. Ihan hyvin tonne voitaisiin tuoda myös vasemman laidan hyökkääjä.Antaako Hölö samalla näillä koostumuksilla viestiä Tillun suuntaan, että ehkä yksi oikea laituri voisi tulla kysyntään.
No, eiköhän Timo tämän tiedä jo ilman valmennuksen ”piiloviestiäkin”.