LA 4.1.2025 | Ässät - Ilves

Lippu liehuu näin

Luottopelaaja
Ei mun mielestä hävittykään. Hävittiin siihen, ettei saatu tehtyä yhtä maalia enempää.

Joo, olisi voinut riittää yksikin ilman noita, mutta vaikea sitä tietää. Ei saatu kunnon maalipaikkojakaan montaa. Silloin on vaikeampi voittaa, vaikka maalivahti kaksi antoikin eteen omalla toiminnallaan. Oli siellä silti Ässillä useampi laatupaikka ja peli olisi voinut olla 2-0 ilman noitakin. Mutta sekin jossittelua.
En osta tätä väitettä. Se että maalivahti päästää kaksi maalia tekee kyllä kentälle maalien tekemisen tulevaisuudessa vaikeammaksi, kun vastustaja voi siirtyä maalintekemispelistä maalinestämispeliin.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Mistä tiedät että Ilveksessä alkaa usko loppumaan?
Koska ovat ihmisiä. Kuten sanoin, siinä yksittäisessä ottelussa missä on tasaista niin se vuori kiivettäväksi kasvaa aika lailla jos maalivahti tekee virheen mikä johtaa maaliin.

Ehkä olet itsekin joskus pelannut jotain lajia missä olet samaan törmännyt.

Torski

Tähtipelaaja
Koska ovat ihmisiä. Kuten sanoin, siinä yksittäisessä ottelussa missä on tasaista niin se vuori kiivettäväksi kasvaa aika lailla jos maalivahti tekee virheen mikä johtaa maaliin.

Ehkä olet itsekin joskus pelannut jotain lajia missä olet samaan törmännyt.
Mistä kuitenkin tiedät että juuri näin Ilveksessä tapahtuu? Ja oletko varma että tulee tapahtumaan?

Alfred Lammas

Luottopelaaja
Malekille ei pelkkä maalivahtityöskentely näytä riittävän. Pitäisi osallistua myös kenttäpeliin. ADHD tms? Muuten hyvä maalivahti. Mutta ansaitsi kyllä nämä kaikki nyt kertyneet haukkumiset.

Alfred Lammas

Luottopelaaja
Vanhan kansan miehenä olen saanut kasvatuksen, mihin tukkapölly kuului ojentavana toimena. Rakkaudella tietenkin.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Mistä kuitenkin tiedät että juuri näin Ilveksessä tapahtuu? Ja oletko varma että tulee tapahtumaan?
Edelleen: Puhun yksittäisestä ottelussa missä roikutaan tuloksessa ja tuollainen virhe, saati kaksi kyllä vaikuttaa siihen jengin henkiseen tankkiin.

Torski

Tähtipelaaja
Edelleen: Puhun yksittäisestä ottelussa missä roikutaan tuloksessa ja tuollainen virhe, saati kaksi kyllä vaikuttaa siihen jengin henkiseen tankkiin.
Ei nuo tämä illat hörpyt esim Ilveksen peliin tänään juurikaan vaikuttaneet. Ensimmäinen erä oli heikko Ilvekseltä muutenkin. Toiseen erään parannettiin ja vaikka toinenkin hörppy tuli, hallittiin peliä vielä enemmän. Pitkässä juoksussa et sinä voi mitenkään tietää, että vaikuttaako tuo jengin henkiseen kanttiin. Se nähdään myöhemmin, mutta et sinä pysty mitenkään varmaksi sitä tietämään.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Ei nuo tämä illat hörpyt esim Ilveksen peliin tänään juurikaan vaikuttaneet. Ensimmäinen erä oli heikko Ilvekseltä muutenkin. Toiseen erään parannettiin ja vaikka toinenkin hörppy tuli, hallittiin peliä vielä enemmän. Pitkässä juoksussa et sinä voi mitenkään tietää, että vaikuttaako tuo jengin henkiseen kanttiin. Se nähdään myöhemmin, mutta et sinä pysty mitenkään varmaksi sitä tietämään.
Opettele nyt lukemaan. Puhuin vain ja ainoastaan yksittäisestä ottelusta missä henkiset ja fyysiset tankit ovat muutenkin lopussa. Sitten kaveri johtoon vähän hasardien kautta niin se vaikuttaa siihen omaan tekemiseen.

Vai nostaako se fiilistä penkillä?

Minä en puhunut mistään pitkästä juoksusta.

Janko

Luottopelaaja
Opettele nyt lukemaan. Puhuin vain ja ainoastaan yksittäisestä ottelusta missä henkiset ja fyysiset tankit ovat muutenkin lopussa. Sitten kaveri johtoon vähän hasardien kautta niin se vaikuttaa siihen omaan tekemiseen.

Nimenomaan yksittäisessä pelissä tuo sinun teoriasi ei pätenyt ainakaan tänään.

Kummallista jankkausta taas sinulta kuinka asia muka on näin vaikka mitään viitteitäkään tälläisestä ei ollut.

Torski

Tähtipelaaja

Minä puhuin.

Mistä tiedät, että Malekin hörpyt vaikutti henkisesti huonompaan suuntaan? Siksikö että kärsittiin tappio?

yellowgreen

Luottopelaaja
Miks aina samat hahmot täällä jankkaa kaikesta?
Jos nyt itse asiasta halutaan keskustella, niin entisenä joukkueurheilijana tuollaiset vahingot voivat vaikuttaa hyvinkin positiivisesti joukkueeseen. Tulee sellanen vahva yhdessä tekemisen meininki, että nyt hoidetaan tää vaikka päällä seisten, ettei tää jää nyt tosta kiinni. Ja mä en nähnyt mitään slumppia kenenkään tekemisessä, vaan kyllä siellä yritettiin aivan tosissaan. Hyvänä esimerkkinä Väisäsen ajo maalille ja pompputuurimaali. Kyllä siellä tekemisen meininkiä oli.

Toivon todella, että Ilveksessä on enemmän mun kaltaisia pelaajia, jotka ammentaa voimaa kaikenlaisista kokemuksista ja tunteista ja vähemmän niitä, jotka heittää omat luistimet naulaan kun joku muu jengissä mokaa.

WillieGunn

Luottopelaaja
Ilves pelasi tänään niin huonosti, että verkko olisi voinut soida paljon enemmänkin.

Ei pelannut. Rosteri vajaa ja vastassa oli hyvä joukkue, joka 5 viimesimmästä pelistään oli voittanut 4 (Sport, IFK, Espoo & Tappara) ja joka tällä kaudella oli tamperelaisia vastaan voittanut kaikki 5 peliä ennen eilistä ottelua. Hyvin pelattiin aina vaikeassa Porissa. Lainaan Malekkia AL:n jutusta: oltiin parempi joukkue ja oltaisiin saatu pisteitä ilman hänen kämmejään.

Lima

Luottopelaaja
Miks aina samat hahmot täällä jankkaa kaikesta?
Jos nyt itse asiasta halutaan keskustella, niin entisenä joukkueurheilijana tuollaiset vahingot voivat vaikuttaa hyvinkin positiivisesti joukkueeseen. Tulee sellanen vahva yhdessä tekemisen meininki, että nyt hoidetaan tää vaikka päällä seisten, ettei tää jää nyt tosta kiinni. Ja mä en nähnyt mitään slumppia kenenkään tekemisessä, vaan kyllä siellä yritettiin aivan tosissaan. Hyvänä esimerkkinä Väisäsen ajo maalille ja pompputuurimaali. Kyllä siellä tekemisen meininkiä oli.

Toivon todella, että Ilveksessä on enemmän mun kaltaisia pelaajia, jotka ammentaa voimaa kaikenlaisista kokemuksista ja tunteista ja vähemmän niitä, jotka heittää omat luistimet naulaan kun joku muu jengissä mokaa.
Tän foorumin joukkue jos pelaisi, niin 90% pelaajista katkeisi selkäranka ensimmäiseen jonkun tekemään virheeseen.