LA 4.1.2025 | Ässät - Ilves

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Luuletko, että koska hävittiin, se vaikutti negatiivisesti? Hörpyt vaikutti siihen, että useista hyvistä maalipaikoista ei tehty maalia?
No miten ne vaikutti negatiivisesti tänään? Kerran jaksat jankata vastaan. Ilveksen pelihän parani loppua kohden kokoajan.
Hmm. Mitenhän tämän nyt vääntäisi rautalangasta.

Kun pelataan tiukkaa matsia niin yksittäiset isot virheet vaikuttavat isommin. Sitä kautta siitä vuoresta tulee vähän korkeampi kiivettäväksi ja takaa-ajajana ne viimeiset metrit tuntuvat vähän pidemmiltä.

Mehän ei toki tiedetä miten pelissä olisi käynyt ilman noita, enkä minä ole missään viestissäni Malekia mitenkään syyttänyt.

Jokainen jotain lajia joskus pelannut kuitenkin tietää että kyllähän nuo miestä syövät.

FightBackIpa

Luottopelaaja
Turha puolustella tai vähätellä malekin hölmöilyä.

Kuten äsken kirjoitin, pelattu lähemmäs 40 kierrosta sarjaa, 8 joukkuetta kuuden pinnan sisällä!

Saattaa yksi pinna olla keväällä enemmän kuin arvokas kun etsitään neljää parasta runkosarjan joukkuetta.
1. Se on Malek, ei malek
2. Ootko kirjoittanut ikinä voiton jälkeen?
3. Eiköhän näitä menetettyjä pinnoja tule muillekin, ei pelkästään Ilvekselle. Sarjaa pelataan 3600 minuuttia runkosarjaa +jatkoajat. Tilastollisesti muutamalla virheellä ei pitkässä sarjassa ole paskan väliä.

Ipoori

Vakiokokoonpanossa
Miks aina samat hahmot täällä jankkaa kaikesta?
Jos nyt itse asiasta halutaan keskustella, niin entisenä joukkueurheilijana tuollaiset vahingot voivat vaikuttaa hyvinkin positiivisesti joukkueeseen. Tulee sellanen vahva yhdessä tekemisen meininki, että nyt hoidetaan tää vaikka päällä seisten, ettei tää jää nyt tosta kiinni. Ja mä en nähnyt mitään slumppia kenenkään tekemisessä, vaan kyllä siellä yritettiin aivan tosissaan. Hyvänä esimerkkinä Väisäsen ajo maalille ja pompputuurimaali. Kyllä siellä tekemisen meininkiä oli.

Toivon todella, että Ilveksessä on enemmän mun kaltaisia pelaajia, jotka ammentaa voimaa kaikenlaisista kokemuksista ja tunteista ja vähemmän niitä, jotka heittää omat luistimet naulaan kun joku muu jengissä mokaa.
No, meillä oli aikoinaan aika hyväkin joukkue,mut maalivahti päästi joka pelissä 2-3 helppoakin niin ei se kyllä positiivisesti tekemiseen vaikuttanut

Torski

Tähtipelaaja

Kun pelataan tiukkaa matsia niin yksittäiset isot virheet vaikuttavat isommin. Sitä kautta siitä vuoresta tulee vähän korkeampi kiivettäväksi ja takaa-ajajana ne viimeiset metrit tuntuvat vähän pidemmiltä.

Mehän ei toki tiedetä miten pelissä olisi käynyt ilman noita, enkä minä ole missään viestissäni Malekia mitenkään syyttänyt.

Jokainen jotain lajia joskus pelannut kuitenkin tietää että kyllähän nuo miestä syövät.
Väitit kuitenkin että vaikuttivat henkisesti( negatiivisella tavalla). Mistä tiedät tämän? Saitko tiedon Ilveksen sisältä asiasta että näin kävi?

King98

Luottopelaaja

Yritin vain hakea sinulta suoraa vastausta, kuinka ne maalit tänään vaikuttivat negatiivisesti peliin? Peli parani erä erältä porukalla. Hölökin mainitsi, että ensimmäinen erä heikko mutta pystyttiin parantamaan peliä.