Kunto
Luottopelaaja
Tälläkin foorumilla jotkut kirjoittajat ovat väittäneet Ramstedtin "myrkyttävän" pukukopin. Siellä on nyt Ramstedt ottanut roolia pelaajien oikeuksien puolustajana. Kai joku tuonkin näkee "myrkyttämisenä."
Ei tarvitse minusta puhua monikossa. Olen tuonut pariin otteeseen esille, mitä Teemu Ramstedtista on minulle sanottu hänen joukkuekavereidensa ja jopa hänen ystävänsä toimesta. Heidän näkemyksensä mukaan kyse oli pelaajasta, joka laittoi omat etunsa selkeästi joukkueen edun edelle. Minun lähteenä on ollut maajoukkuetason pelaajat, joten kyse ei ole siitäkään, että he olisivat kateellisia Ramun taidoista.
Jokainen ihminen kasvaa iän myötä ja toivottavasti myös oppii virheistään. Ramun edestä on muutaman koutsin toimesta lyöty ovia kiinni ja oman lapsen vakava tilanne on varmasti muovannut miestä parin vuoden aikana. Itse en tiedä, miten hän on tällä kaudella käyttäytynyt.
SaiPa oli vielä viime kauteen lähdettäessä Liigan ylempää keskikastia ja Ilvestä edellä monella sektorilla. Nyt kovin sekaisin.