Lappeenrannan SaiPa

mirasane

Vakiokokoonpanossa
Valtava menetys SaiPalle.
Paljon on Salminen pisteitä heille torjunut.
Onneksi Piiroinenkin on pelannut hyvin ja olisi ansainnut jo nyt enemmän pelejä.

Näin Jatkoajassa oli joku kaivanut:

Salminen - 15 ottelua - 56,67% voittoprosentti - 91,02% torjuntaprosentti - 2,44 PMK

Piiroinen - 5 ottelua - 60% voittoprosentti - 90,84% torjuntaprosentti - 2,42PMK

Salminen on torjunut viidessätoista ottelussa 4,06 maalia yli maaliodottaman ja Piiroinen viidessä ottelussa 3,61.

Janko

Luottopelaaja
Huikea soppa keitelty kasaan, tämä jatkoajasta:

Jos ei tähän yhteen päivään vielä tarpeeksi hämmennystä olisi niin tästä vielä vähän lisää: Dukla Trencinin urheilujohtaja Mario Bliznak kommentoinut ennen heidän tämän päivän peliään Grigalssin siirtymistä SaiPaan seuraavin sanoin: ”Uutisoitu tieto maalivahtimme Gustavs Grigalssin siirtymisestä SaiPaan on selvästikkin väärinkäsitys, sillä Dukla Trencin omistaa oikeudet häneen kuluvan kauden loppuun asti. Varoitimme myös suomalaisseura SaiPaa asiasta kirjallisesti.” Lopun viimeinen lause vielä jotenkin, että huomenna asiaan palataan.

"Alla vielä sama slovakiaksi, jos joku tuon jotenkin muuten ymmärtää. Itse olen täysin kääntäjän varassa:
“Medializovaná informácia ohľadom prestupu nášho brankára Gustavsa Grigalsa do fínskeho tímu SaiPa je zjavne nedorozumením, pretože Dukla Trenčín na neho vlastní práva do konca aktuálnej sezóny. Písomne sme na to upozornili aj fínsky klub SaiPa. Dohoda s Gustavsom a trénermi je taká, že po skončení tohto bloku zápasov si zajtra k tomu spolu sadneme”"

IhanJuniori

Junioripelaaja
JYP Jyväskylä ja Oskari Salminen (25) ovat tehneet loppukautta koskevan pelaajasopimuksen. Salminen siirtyy JYPiin SaiPasta, jossa hän on torjunut kiekkoja alkukauden ajan.
Tules nyt Harri Aho ihan itse kertomaan, että mikä homma?
Gbi2TbKXsAIkddO.jpeg

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Tules nyt Harri Aho ihan itse kertomaan, että mikä homma?
katso liitettä 10862
Kai sitä voi optioksi kutsua jos ei ole suoraan sanonut että ei missään tapauksessa jatka seurassa? Ja ei siinä kotimaan siirtoja kielletä :D

Hienoa tiedottamista kun on oikein väännelty asiat parhain päin.

Eli oikeasti Salmisella oli sopmus maajoukkuetaukoon asti. Ja that's it.

Miika Lundin

Luottopelaaja
Kai sitä voi optioksi kutsua jos ei ole suoraan sanonut että ei missään tapauksessa jatka seurassa? Ja ei siinä kotimaan siirtoja kielletä :D

Hienoa tiedottamista kun on oikein väännelty asiat parhain päin.

Eli oikeasti Salmisella oli sopmus maajoukkuetaukoon asti. Ja that's it.
Olis ollu silkkaa seksiä, kun olis lukenut: "Salmisella on oikeus siirtyä ulkomaille tai Jyväskylään marraskuun maaottelutauon jälkeen, jos siihen paikka aukeaa."

JärvisenPera

Luottopelaaja
Hetken sitä jo toivo että puuhailu SaiPassa ois ohi, mutta ei tää taas kauheen hyvältä näytä tällänen optiosekoilu. Tollasessa tilanteessa kun SaiPa on Markkasen turkkikikkailujen jälkeen pitäis näissä kaikissa yksityiskohdissa olla aivan ekstratarkkana. Uskottavuutta on hankala palauttaa muuten.

Pok

Tähtipelaaja
Joo, Ilveksestä Mikko Mäkkönen lainataan vaikka Timråån ja uutisessa sanotaan, että "Mäkkösellä on oikeus siirtyä takaisin Ilvekseen marraskuussa jos haluaa".

Siirtyy marraskuussa Tapparaan, niin eihän siinä tiedotuksessa mitään virhettä tapahtunut, kun eihän uutisessa, väitetty ettei voisi mihin tahansa muuallekin siirtyä kuin Ilvekseen.

Hyrrä

Luottopelaaja
Olisi kyllä hienoa nähdä Vehviläinen Saipassa loppukauden. Olisi mielestäni jopa ihan kohtuulliset mahdollisuudet siihen, että alkaisi viimeistään kevätpuolella koppi tarttua liki entiseen malliin. Todennäköisesti Raipassa on aika hyvä henki ja tavoitteellinen porukka, jossa kaikkien on helppoa yltää parhaimpaansa. Jotain mätää tuolla Jyväskylässä on täytynyt ollut muutakin kuin että pelaajan tähti vaan olisi pysyvästi laskusuunnassa... Mutta ehkä toi olisi vähän liian huvittava ja nöyryyttävä vaihtokauppa.

jurgen

Tähtipelaaja
Itse uskon, että Saipa menee kirkkaasti pleijareihin... jopa TOP 8 porukassa!

Raipe vaan osaa tuon kannustamisen ja oikean oppisen valmentamisen. Hienoa!

Itse haluan, että seuraava Ilveksen päävalkku on Itse RAIMO HELMINEN!

• Tykkää
Reactions: M22