RajamäenEki
Vakiokokoonpanossa
Vitun Tillu Mayhem alkaa taas sarastaa kun tullu pari peliä kuonoonMissä meidän sentterin luuraa. T
Ilves
Vitun Tillu Mayhem alkaa taas sarastaa kun tullu pari peliä kuonoonMissä meidän sentterin luuraa. T
Ilves
Vitun Tillu Mayhem alkaa taas sarastaa kun tullu pari peliä kuonoon
Siellä painettiin paniikkinappula pohjaan ja hommattiin jostain takametsien kaljaliigasta ukko, kun änäripelaajia ei enää ollut saatavilla.Jep. Pari tappiota putkeen ja heti paniikissa hommataan jotai AHL-jyriä joilla ei peliäkään NHL:ssä.
Saikulla ne on.Missä meidän sentterin luuraa. T
Ilves
Mulle se on palkkasoturilegioona & ostojoukkue + Raipe.Mulle toi on porukka on "änäri-saipa".
On.Vaikka kysymys kyllä on aiheellinen. Meidän keskusta ei ollut vahva edes Najmanin ja Nättisen kanssa. Ilman näitä se on todella paska.
Outo veto kyllä Harri Aholta. Eihän tämä jätkä ole pelannut peliäkään änärissä. Tuus nyt Aho ite selittään?!
Taisin olla ensimmäinen? Olenko nyt tietäjä?Eiköhän SaiPa Nikkasen nappaa…
Odotellaan Najmanin flunssan tms. taudin paranemista.Missä meidän sentterin luuraa. T
Ilves
Kyllä se juhannukseen mennessä helpottaa.Odotellaan Najmanin flunssan tms. taudin paranemista.
Ja vitun Hölö -osakkeet on vahvassa nousussa seuraavaan voittoputkeen asti.Vitun Tillu Mayhem alkaa taas sarastaa kun tullu pari peliä kuonoon
Ostojoukkuehan tuo on, meillä vain omat kasvatit pelaavat.Mulle se on palkkasoturilegioona & ostojoukkue + Raipe.
Nyt on kunnollistaSielä on Lappeenrannassa palkintoja jakanut 87-vuotias Pauli Hyväri ja valinnut 27. peliminuutilla suihkuun lentäneen Henri Nikkasen ottelun parhaaksi. Peliaikaa 5.41 ja 0+0.
Huvittavaa, mutta onhan toi vähintään erikoista valita päähän kohdistuneesta taklauksesta pihalle lentänyt pelaaja ottelun parhaaksi. Joku voisin sanoa, että aika pahaa kunnioituksen puutetta vastustajaa kohtaan.Sielä on Lappeenrannassa palkintoja jakanut 87-vuotias Pauli Hyväri ja valinnut 27. peliminuutilla suihkuun lentäneen Henri Nikkasen ottelun parhaaksi. Peliaikaa 5.41 ja 0+0.
Hifkiin utj:ksi.Sielä on Lappeenrannassa palkintoja jakanut 87-vuotias Pauli Hyväri ja valinnut 27. peliminuutilla suihkuun lentäneen Henri Nikkasen ottelun parhaaksi. Peliaikaa 5.41 ja 0+0.