Lappeenrannan SaiPa

Nade

Luottopelaaja
Huvittavaa, mutta onhan toi vähintään erikoista valita päähän kohdistuneesta taklauksesta pihalle lentänyt pelaaja ottelun parhaaksi. Joku voisin sanoa, että aika pahaa kunnioituksen puutetta vastustajaa kohtaan.

No ehkä tässä tapauksessa tolla herran iällä on asian kanssa jotain tekemistä ja käynyt pikku vahinko.
Todennäköisesti pitäny mennä viereiselle numerolle eli 81:lle, jota käyttää kaksi maalia rankkareissa tehnyt Klintrup.

ifor74

Luottopelaaja
Joko Saipa treenaa pleijareihin vai onko Raipen kupla puhkeemassa?
10 pelin kuntopuntarin viimeinen....

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen

Eli kassasta uupuu 561 000 eur.
On kyllä kova isku. Tuota SaiPan palstaa kun lukaisi niin onneksi ovat yleisötavoitetta edellä niin vähän paikkaa. Toki nämä keskenkauden tulleet NHL-vahvistukset hekään eivät ole ilmaisia olleet. Toivottavasti selviävät tästä kuivin jaloin.

Kettu

Vakiokokoonpanossa

Miika Lundin

Luottopelaaja
Hankkeen nokkamies osoittautuu keisariksi ilman vaatteita ja boustailee (laina-)Bentleyllä? Ja just, kun kerkes Markkasen kebabsotkut unohtuun mielestä...voimia Lappeeseen

Teme-74

Luottopelaaja
Muistuttaa Ilveksen omistajavaihdosta, tai sen aikasempaa aikaa ku niitä rahamiehiä piti olla heti kun omistaja vaihtuu. Löyty onneks niin paljo että hiukan päälle tarvittava minimi tuli kassaan.

Toivottavasti Saipa saa rahansa tavalla tai toisella. Porukkaahan siellä peleissä taitaa käydä aika mukavasti.

M22

Luottopelaaja
Muistuttaa Ilveksen omistajavaihdosta, tai sen aikasempaa aikaa ku niitä rahamiehiä piti olla heti kun omistaja vaihtuu. Löyty onneks niin paljo että hiukan päälle tarvittava minimi tuli kassaan.

Toivottavasti Saipa saa rahansa tavalla tai toisella. Porukkaahan siellä peleissä taitaa käydä aika mukavasti.
Hyvä lisäys tuossa, nimittäin tässä viimeisessä vaihdoksessa (2017) sellaista tarinaa ei kyllä esiintynyt, siinä oli nöyryys ja realismi vahvasti läsnä.

Teme-74

Luottopelaaja
Hyvä lisäys tuossa, nimittäin tässä viimeisessä vaihdoksessa (2017) sellaista tarinaa ei kyllä esiintynyt, siinä oli nöyryys ja realismi vahvasti läsnä.
Ööh, siis mitä tarinaa ei esiintynyt ? Siis olihan niitä juttuja miten sijoittajia olis jos kekkulit poistuu.
Ei tietenkään suoraan verrannollisesti Saipat käyny, mutta huhujen asteella rahaa piti olla tai ainakin tulossa.

M22

Luottopelaaja
Ööh, siis mitä tarinaa ei esiintynyt ? Siis olihan niitä juttuja miten sijoittajia olis jos kekkulit poistuu.
Ei tietenkään suoraan verrannollisesti Saipat käyny, mutta huhujen asteella rahaa piti olla tai ainakin tulossa.
Voi olla tietenkin, että jotain on jäänyt minulta huomiotta, mutta minun mielestä silloin, kun oli nämä pikavippimiehet ja muut kommervenkit, niin tuota tarinaa viljeltiin laajalti. Sen sijaan tässä viimeisessä, kun Ripa alkoi keräämään rahaa kasaan, niin mun mielestä siinä oli se realismi läsnä ja niissä keskusteluissa, mitä itse olen niihin osallistuneilta kuullut ja mitä itse olen kuullut, asiassa oli koko ajan vahva realismi-pohja, eikä haihateltu. Tavoitehan oli ylempänä, mutta se minimi saatiin kasaan ja hyvä niin.
Jos joku kokee, että silloinkin haihateltiin, niin olkoon niin, en ala asiasta väittelemään, mutta itse en asiaa tuolloin niin nähnyt, eikä 8 vuotta ole muuttanut tätä muistoa.
Toki, vaikka en kinata halua, niin olisi silti mielenkiintoista tietää, että kokiko 2017 moni, että puheet ja todellisuus eivät olisi kohdanneet ja perustuiko tämä itse kuultuun, julkisuudessa olleisiin tietoihin vai huhuihin?

EDIT: Kuuluis varmaan muuhun ketjuun, siirtäkää ihmeessä jos se on tarpeen

Viimeksi muokattu:

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Voi olla tietenkin, että jotain on jäänyt minulta huomiotta, mutta minun mielestä silloin, kun oli nämä pikavippimiehet ja muut kommervenkit, niin tuota tarinaa viljeltiin laajalti. Sen sijaan tässä viimeisessä, kun Ripa alkoi keräämään rahaa kasaan, niin mun mielestä siinä oli se realismi läsnä ja niissä keskusteluissa, mitä itse olen niihin osallistuneilta kuullut ja mitä itse olen kuullut, asiassa oli koko ajan vahva realismi-pohja, eikä haihateltu. Tavoitehan oli ylempänä, mutta se minimi saatiin kasaan ja hyvä niin.
Jos joku kokee, että silloinkin haihateltiin, niin olkoon niin, en ala asiasta väittelemään, mutta itse en asiaa tuolloin niin nähnyt, eikä 8 vuotta ole muuttanut tätä muistoa.
Toki, vaikka en kinata halua, niin olisi silti mielenkiintoista tietää, että kokiko 2017 moni, että puheet ja todellisuus eivät olisi kohdanneet ja perustuiko tämä itse kuultuun, julkisuudessa olleisiin tietoihin vai huhuihin?

Niin juttu taisi mennä enemmänkin niin, että maximi osakemäärällä ei saanut niin isoa siivua, millä olisi ollut "merkitystä". Eli ei ollut varsinainen reitti hallitukseen tai etenkään "fantasia-managerointiin". Tuo ainakin karkoitti osan pois, mikä saattoi olla etenkin jälkeenpäin ajateltuna olla ihan hyväkin.

Mitä Saipaan tulee, niin kyllä tämä Rämä jo alunperin herätti hieman ihmettelyä. Ei mitään selkeätä taustaa, millä tuollainen omaisuus olisi perusteltua. Tuo summa on nimittäin niin valtava, että täytyisi olla useamman millin vuosittaiset ansiot tuollaiseen hyväntekeväisyyteen.

Teme-74

Luottopelaaja
Siis ei kai Ripa tai muut tässä mukana olleet haihatellut tietääkseni. Kunhan nyt sanoin että hyvin olisi voinut kuvitella että sitä rahaa olis tulossa enemmänkin. Eiköhän ne huhuja olleet, ku ei mulla ainakana tiedossa ole ketään nimeä, joka olis silloseen antiin luvannut osallistua jne.. Olihan siinä jo aikamoinen kiirekki ku setämies...joo.
Pysytään Saipas vaan.

• Tykkää
Reactions: M22

VärienTunnustaja

Divarijyrä
Ylläpidon jäsen

Herra veikkausmiljonäärillä ilmeisesti ei ollutkaan rahaa ja Bentleykin taisi olla vain lainalla niin hän ei valitettavasti pystynyt puolta miljoonaa sijoittamaan.
Onneksi tuon perusteella ei ole mitään akuuttia kassakriisiä sentään.