Lars Bryggman Ilvekseen kaudella 2026-2027?

Tämmösiä maalineduspelaajia ei ainakaan liikaa ole koskaan. Olin jo ihmetellykki etteikö maalineduspelaamiseen luulisi joukkuetta kasates kiinnitettävän enemmän huomiota.

Bryggman saattaisi olla kyllä halvempi.

Riippuu toki hieman siitä verrataanko Callen tämän kauden sopimukseen vai mahdolliseen jatkopahviin? Tämän kauden lappua varmasti halvempi, mutta tuskin Calle(kaan) voi odottaa samanlaista tarjousta, mitä saa tästä kaudesta?

Enivei vaikka Calle on Calle, niin kyllä kelkka kääntyy suht helposti Bryggmanin suuntaan.

Lars kun saapuu.Varmistui että Ikonen.Ei saavu.
Ei se ainakaan sitä pitäisi kyllä tarkoittaa. Brygg vasen ja Ikonen oikea laita. Molemmat kalliita pelaajia kyllä, ja huhuja riittää, mutta kyllä sinne vielä mahtuu tulivoimaa tonne ensi kauden huhuttuun kokkeliin.

Ei se ainakaan sitä pitäisi kyllä tarkoittaa. Brygg vasen ja Ikonen oikea laita. Molemmat kalliita pelaajia kyllä, ja huhuja riittää, mutta kyllä sinne vielä mahtuu tulivoimaa tonne ensi kauden huhuttuun kokkeliin.

Olihan sinne tulossa vaikka ketä laidoille.

Positiivinen yllätys olisi, jos Bryggman ja Ikonen molemmat saataisiin ensi kauden jengiin!

Sen verran paskasti sujunut viime aikoina Ruotsissa, että ei luulisi olevan mahdoton tehtävä irrottaa jo kevääksi sen puolesta. Mutta en tiedä minkälaiset veroseuraamukset siitä olisi.

Sen verran paskasti sujunut viime aikoina Ruotsissa, että ei luulisi olevan mahdoton tehtävä irrottaa jo kevääksi sen puolesta. Mutta en tiedä minkälaiset veroseuraamukset siitä olisi.

Mihin tuo perustuu, että viime aikoina niin paskasti mennyt? Nelosen laidassa pelannut ja viime matsissa peliaikaa tuli jopa 15min, mikä on poikkeuksellista.

Mä en seuraa SHL:ää niin aktiivisesti, että osaisin kauheasti asiasta sanoa, mutta kiinnostaa näkemys. Skellefteå sarjassa toisena ja tuntuisi erikoiselta hankkiutua eroon tuon profiilin alaketjujen laiturista tässä kevään korvalla.

Skellefteån foorumilla asialla on spekuloitu, eikä siellä ainakaan vaikuta väki olevan tästä iloinen.

Tässä nyt konkreettisin esimerkki käännettynä:

"Todella surullista, jos on totta, että Bryggman lähtee ensi kaudella."

Jos mä nyt oikein olen ymmärtänyt, niin Bryggman on SHL:ään ihan puhtaasti "roolipelaaja", työmies, maalineduspelaaja. Liigassa pistepotentiaalikin sitten aivan eri tasoa.

Mihin tuo perustuu, että viime aikoina niin paskasti mennyt? Nelosen laidassa pelannut ja viime matsissa peliaikaa tuli jopa 15min, mikä on poikkeuksellista.

Mä en seuraa SHL:ää niin aktiivisesti, että osaisin kauheasti asiasta sanoa, mutta kiinnostaa näkemys. Skellefteå sarjassa toisena ja tuntuisi erikoiselta hankkiutua eroon tuon profiilin alaketjujen laiturista tässä kevään korvalla.

Skellefteån foorumilla asialla on spekuloitu, eikä siellä ainakaan vaikuta väki olevan tästä iloinen.

Jos mä nyt oikein olen ymmärtänyt, niin Bryggman on SHL:ään ihan puhtaasti "roolipelaaja", työmies, maalineduspelaaja. Liigassa pistepotentiaalikin sitten aivan eri tasoa.

Jep ainoa tilanne voisi olla sellainen, että Bryggman jäisi selkeästi kokoonpanon ulkopuolelle. Mestaruudesta pelaava jengi ei varmasti pienen säästön vuoksi tingi rosterinsa laajuudesta.

Ajattelisin tämän tuomion syntyneen ainoastaan pisteitä katsomalla.

1770294261469.png

Mielestäni nämä ovat suhteellisen hyvän pelaajan tilastot SHL:ssä tuossa roolissa. Ei varmasti ole liikkumassa kesken kauden yhtään minnekään pelillisten asioiden vuoksi.

Ajattelisin tämän tuomion syntyneen ainoastaan pisteitä katsomalla.

katso liitettä 17115

Mielestäni nämä ovat suhteellisen hyvän pelaajan tilastot SHL:n. Ei varmasti ole liikkumassa kesken kauden yhtään minnekään pelillisten asioiden vuoksi.

Juu, täällä ei aina oikein ymmärretä roolierojakaan. Vaikka Bryggman teki Liigassa kasan pisteitä, niin SHL:ään palattuaan aloittikin kolmosen laidassa.

Olisi kyllä erinomainen pelaaja ensi kauden rosteriin, joka hyökkäyksen osalta vaikuttaa muuten liian tasapaksulta.

Toivottavasti myös Jasek jatkaa!!!

Takaisin