El Reino
Tähtipelaaja
Ensi kauden ykkönen:
Ratinen - Lepaus - Antonen
Ai ai ai
Vai esimerkiksi:
Nalli - Lepaus - Antonen
Siinä olisi peräänkuulutettua ilvesläisyyttä, eikä olisi mitään muukalaisia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ensi kauden ykkönen:
Ratinen - Lepaus - Antonen
Ai ai ai
Kyllä nämä ylikylän ukot tekis piste-ennätykset uusiksNalli - Lepaus - Antonen
Niin kirvelevältä kuin se tuntuukin myöntää, niin olisi huima upgrade tämän kauden Calleen verrattuna ja hintalappu varmaan samaa luokkaa.
Bryggman saattaisi olla kyllä halvempi.
Lars kun saapuu.Varmistui että Ikonen.Ei saavu.Maistuu erittäin hyvin tämä huhu! Toivotaan, että osuu!
Lars kun saapuu.Varmistui että Ikonen.Ei saavu.
Eihän se välttämättä niinkään ole. Itse toki luulen Iksan jatkavan ulkomailla.Lars kun saapuu.Varmistui että Ikonen.Ei saavu.
Ei se ainakaan sitä pitäisi kyllä tarkoittaa. Brygg vasen ja Ikonen oikea laita. Molemmat kalliita pelaajia kyllä, ja huhuja riittää, mutta kyllä sinne vielä mahtuu tulivoimaa tonne ensi kauden huhuttuun kokkeliin.Lars kun saapuu.Varmistui että Ikonen.Ei saavu.
Ei se ainakaan sitä pitäisi kyllä tarkoittaa. Brygg vasen ja Ikonen oikea laita. Molemmat kalliita pelaajia kyllä, ja huhuja riittää, mutta kyllä sinne vielä mahtuu tulivoimaa tonne ensi kauden huhuttuun kokkeliin.
Sen verran paskasti sujunut viime aikoina Ruotsissa, että ei luulisi olevan mahdoton tehtävä irrottaa jo kevääksi sen puolesta. Mutta en tiedä minkälaiset veroseuraamukset siitä olisi.
Mihin tuo perustuu, että viime aikoina niin paskasti mennyt? Nelosen laidassa pelannut ja viime matsissa peliaikaa tuli jopa 15min, mikä on poikkeuksellista.
Mä en seuraa SHL:ää niin aktiivisesti, että osaisin kauheasti asiasta sanoa, mutta kiinnostaa näkemys. Skellefteå sarjassa toisena ja tuntuisi erikoiselta hankkiutua eroon tuon profiilin alaketjujen laiturista tässä kevään korvalla.
Skellefteån foorumilla asialla on spekuloitu, eikä siellä ainakaan vaikuta väki olevan tästä iloinen.
Tässä nyt konkreettisin esimerkki käännettynä:
"Todella surullista, jos on totta, että Bryggman lähtee ensi kaudella."
Jos mä nyt oikein olen ymmärtänyt, niin Bryggman on SHL:ään ihan puhtaasti "roolipelaaja", työmies, maalineduspelaaja. Liigassa pistepotentiaalikin sitten aivan eri tasoa.
Sen verran paskasti sujunut viime aikoina Ruotsissa, että ei luulisi olevan mahdoton tehtävä irrottaa jo kevääksi sen puolesta. Mutta en tiedä minkälaiset veroseuraamukset siitä olisi.
Mihin tuo perustuu, että viime aikoina niin paskasti mennyt? Nelosen laidassa pelannut ja viime matsissa peliaikaa tuli jopa 15min, mikä on poikkeuksellista.
Mä en seuraa SHL:ää niin aktiivisesti, että osaisin kauheasti asiasta sanoa, mutta kiinnostaa näkemys. Skellefteå sarjassa toisena ja tuntuisi erikoiselta hankkiutua eroon tuon profiilin alaketjujen laiturista tässä kevään korvalla.
Skellefteån foorumilla asialla on spekuloitu, eikä siellä ainakaan vaikuta väki olevan tästä iloinen.
Tässä nyt konkreettisin esimerkki käännettynä:
"Todella surullista, jos on totta, että Bryggman lähtee ensi kaudella."
Jos mä nyt oikein olen ymmärtänyt, niin Bryggman on SHL:ään ihan puhtaasti "roolipelaaja", työmies, maalineduspelaaja. Liigassa pistepotentiaalikin sitten aivan eri tasoa.
Ajattelisin tämän tuomion syntyneen ainoastaan pisteitä katsomalla.
katso liitettä 17115
Mielestäni nämä ovat suhteellisen hyvän pelaajan tilastot SHL:n. Ei varmasti ole liikkumassa kesken kauden yhtään minnekään pelillisten asioiden vuoksi.