Rauno Repomies
Tähtipelaaja
Täälä alkaa junnut hyppiin silmille ennenku on rookie-dinneriä ees kuitattu..Se on herra tulokas sulle.
Täälä alkaa junnut hyppiin silmille ennenku on rookie-dinneriä ees kuitattu..Se on herra tulokas sulle.
Jaa, mä kyllä kaipasin yv:lle viivapitämistä ja pelotetta.Surullistahan se on, että vasta pari tuntia pelin jälkeen tajusin, että eihän Lancaster ollut edes kokoonpanossa.
Jaa, mä kyllä kaipasin yv:lle viivapitämistä ja pelotetta.
Tällä on varmaan tekemistä Pendon pelitavan ja Lancasterin heikkouden (joka on pulustaminen) kanssa. Luulen, että viime vuodesta palaute on ollut, että tänä vuonna puolustaminen on ykkösasia ja pisteet kakkonen. Tämä onkin sitten sekoittanut Lancasterilta molemmat puolet.No tämän kauden Lancaster ei noita ominaisuuksia ole kauheasti esittänyt. Esim. Masin on tehnyt puolet enemmän pisteitä. Myös Otto Latvalalla on piste enemmän.
Juu, Lancaster on ollut pelaavista pakeista heikoin kokonaisuutena.No tämän kauden Lancaster ei noita ominaisuuksia ole kauheasti esittänyt. Esim. Masin on tehnyt puolet enemmän pisteitä. Myös Otto Latvalalla on piste enemmän.
On se kuitenkin viivalla pelote ja saa pidettyä lähes aina kiekon hyökkäysalueella.No tämän kauden Lancaster ei noita ominaisuuksia ole kauheasti esittänyt. Esim. Masin on tehnyt puolet enemmän pisteitä. Myös Otto Latvalalla on piste enemmän.
Toivotaan näin. Paljon on kyl Lesillä peiliin kattomistakin omista otteistaan kaukalossa...Lessiä ollaan joidenkin toimesta jopa lähettämässä taskurahojen toivossa loppukaudeksi muualle pelailemaan. Nyt käynnissä oleva Ilves plussan haastattelu, jossa Les ja Maddie ovat tentattavana, vain vahvistaa omaa toivomusta siitä, että Les pääsisi nostamaan Kanada-maljaa tämän kauden päätteeksi Ipan kanssa. Hieno mies ja varmasti vuosien päästä muistuu massasta mieleen.
Mitäs Mr and Mrs Lancaster siellä juttelee? Ite oon hallilla jo niin en kerkee kuuntelemaanLessiä ollaan joidenkin toimesta jopa lähettämässä taskurahojen toivossa loppukaudeksi muualle pelailemaan. Nyt käynnissä oleva Ilves plussan haastattelu, jossa Les ja Maddie ovat tentattavana, vain vahvistaa omaa toivomusta siitä, että Les pääsisi nostamaan Kanada-maljaa tämän kauden päätteeksi Ipan kanssa. Hieno mies ja varmasti vuosien päästä muistuu massasta mieleen.
Tarinoi ajasta Suomessa, kosinnasta ja vähän hokistaki. Hyvän mielen haastisMitäs Mr and Mrs Lancaster siellä juttelee? Ite oon hallilla jo niin en kerkee kuuntelemaan
Siinähän tarinoi. Ite oon kuullut sellaista juttua, että Valtteri Kemiläinen lähtee SHL:ään jouluaattona.Nyt naapurin forkalla ”Louhi” kertoo kuulleensa, että Lancaster lähtee vuodenvaihteessa DEL:iin. Vähän erikoinen olisi, että hengailee tuossa somevideoilla ja itse kertoo olevansa loukissa vielä pari viikkoa.
Tämä pitää paikkansa. Samalla perhevankkurilla lähtevät myös Levtchi (opetellut puhumaan toista kieltä), Leskinen ja Camper.Siinähän tarinoi. Ite oon kuullut sellaista juttua, että Valtteri Kemiläinen lähtee SHL:ään jouluaattona.
Eiköhän nämä meidän palstan jutut kierrä vaan.Nyt naapurin forkalla ”Louhi” kertoo kuulleensa, että Lancaster lähtee vuodenvaihteessa DEL:iin. Vähän erikoinen olisi, että hengailee tuossa somevideoilla ja itse kertoo olevansa loukissa vielä pari viikkoa.
Itse olen kuullut, että Tapparan valkoparta vanha ukki lähtee Ruotsiin jo ennen Jouluaattoa.