Reborn Lynx
Luottopelaaja
Mä sain hartiakosketuksen Lancasteriin käytävälläLancaster ja Virtanen täällä paikanpäällä aitiossa.
Mä sain hartiakosketuksen Lancasteriin käytävälläLancaster ja Virtanen täällä paikanpäällä aitiossa.
Kai sanoit että pysyy täälä??
Tänään vaarakerroin clenin ja pellin osalta 0 %.Lancasterin tuoma vaara korostuu ylivoimalla ja nyt siihen on kolme muuta puolustajaa jolla sama juttu. Alivoimalle tarvitaan kuitenkin neljäs kaveri ja Clen siinä välillä tuuraakin, mutta korkeaksi menee minuutit, kun ylivoimallakin huhkii.
Jääkkiekkojoukkueessa on ihan syystä yleensä 2 maksimissaan 3 hyökkäävää vaihtoehtoa puolustajissa ja enemmän niitä jolla vahvuudet oman pään pelissä. Ne on kuitenkin puolustajia. Kyllä voittamisen kannalta tällä hetkellä parempi, että Rautanen huhkii virheettömästi 7 pakin roolissa kuin Les. Masinhan sieltä vielä puuttu.
Tää oli viime vuoden uutenavuotena. Oli just tehny joulukuussa jatkosopparin ja kerroin, kuinka just tilasin pelipaidan 74% hinnalla. Muistaakseni kerroin myös, että ”We love you out here.” Toki olin myös naamat eli en muista kaikkea mitä rässäsin siinäKai sanoit että pysyy täälä??
Ei jaksa tähän 2 erän perusteella tuomiohin lähteä. Tänään Lancasterille olisi kyllä ollut rooli, mutta varmaan siirron takia ei pelaa.Tänään vaarakerroin clenin ja pellin osalta 0 %.
Näin luulen kans.Ei jaksa tähän 2 erän perusteella tuomiohin lähteä. Tänään Lancasterille olisi kyllä ollut rooli, mutta varmaan siirron takia ei pelaa.
Puolustajien pistepörssin voittajasta voi pyytää aika kovaakin hintaa. Tästä syystä ei kannata riskeerata, että pelaaja menee rikki ennen siirtorajaa.Ostaisinko kauden aikana pitkään loukkaantuneena olleen puolustajan? No en, ainakaan aitiosta istumasta. Rikki tuon on oltava, kun ei kentälle pistetä eilisessä tilanteessa.
On kyllä jättänyt täysin lähtemättömän vaikutuksen itseeni niin ihmisenä kuin kiekkoilijana.Kaikkea hyvää Lancasterille ja pelkästään hyvät muistot mies jättää, toivotaan että siirtyy suoraan pois kotoisesta liigasta.
Eikä kai edelleenkään ole tietoa, miten siitä loukkaantumisesta on toivuttu.Nyt ollut paljon asioita, mitkä sekottanut Lesin pakkaa… pisteiden osalta heikko alkukausi, perhe Suomeen, kihlat, Clenin tulo ja viimesenä niittinä Niku. Eihän Les kerennyt pelaan kuin noin 20 peliä, jotka pelasi ihan OK, mutta pisteitä ei tullut.
No ei täälä nyt ainakaan fanit päätä onneksi ketkä täälä pelaa ja ketkä ei.Sellaista ei ole kukaan väittänyt, joten älytön kommentti.
Katoavaista on mainen kunnia.
Vaikka kaikki lehdet/tietäjät toitottaa että Les on lähtemässä niin toivon sisimmässäni että olisi edes yhden prosentin mahdollisuus, että Les on pois vain sen takia että edeltävä vaiva on alkanut vaivaamaan uudestaan ja parantelee vain itseään. Ihan sama vaikka olisi pleijareihin asti pois. Toivon vain näkeväni tämän herran vielä kentällä siinä kauneimmassa peliasussa.
Ei vaan että vaihtoehdot on jäädä Ilvekseen tai ulkomaat.Tämän agenttina toimiva Koistinen on kertonut, että suunta on ulkomaille.
Les tuli tänää Kalevan Prismassa vastaan. Mulla oli Ipan lippis päässä. Siinä katseet ja hymyt vaihdetiin.
Teki kyllä vaikutuksen näiden muutaman kausien aikana. Kaikkien aikojen ulkkis Ilves puolustaja. <3
Les is more!