katso liitettä 3576
Ihan kohtuullisessa pistetahdissa Länkkäri.
Syksyllä oli hetki vaikeeta, niinkuin viime pleijareissa, loukin jälkeen. Nyt Lester on eri tasolla.Ja syksyllä häntä oltiin laittamassa Kooveeseen. Realismia taitaa jatkossa olla ennemminkin NHL.
Kyllä itse vielä Cory Murphyn valitsen, mutta voidaan Lesiä silti mielestäni myös vahvistukseksi kutsua.Syksyllä oli hetki vaikeeta, niinkuin viime pleijareissa, loukin jälkeen. Nyt Lester on eri tasolla.
Varmaan paras yv-viiva pelaaja Ipassa koskaan.
Toki vaikea verrata suoraan kun peli on niin erilaista 80-00 lukuun.
Kyllä itse vielä Cory Murphyn valitsen, mutta voidaan Lesiä silti mielestäni myös vahvistukseksi kutsua.
Cory veti paremmalla (03-04) Ilves-kaudella ylivoimalla 5+11=16Kyllä itse vielä Cory Murphyn valitsen, mutta voidaan Lesiä silti mielestäni myös vahvistukseksi kutsua.
Sen verran tarvii korjata, että oli Raipe ja Viitakoski kenen kanssa Cory pelasi ylivoimaa. Toisella kaudellaan sitten oli Stefan, Kariya ja Hyvönen.Cory pelasi Raipen ja Larssonin kanssa ylivoimalla, Lester Supin, Haapalan ja Ikosen kanssa.
Les pelasi playoffeissa loukkaantunena. Siinä yksi tekijä varmasti miksi ei parhaassa iskussa ollut.Syksyllä oli hetki vaikeeta, niinkuin viime pleijareissa, loukin jälkeen. Nyt Lester on eri tasolla.
Varmaan paras yv-viiva pelaaja Ipassa koskaan.
Toki vaikea verrata suoraan kun peli on niin erilaista 80-00 lukuun.
Tervetuloa takaisin palstalle sinulle!Les pelasi playoffeissa loukkaantunena. Siinä yksi tekijä varmasti miksi ei parhaassa iskussa ollut.
Lesterin haastis.
Sanoin Lessille että one more year! "Lets see maybe" muutoinki iha perkeleeen mukava jätkä!