Joo oikealla laidalla olisi pari tonttia auki.Lancasterin voisi aivan hyvin sijoittaa myös hyökkäykseen!
Kertonee, että ollut hänen työtehtävänsä tänään. Arvostanee silti Ilves-yhteisöä.Les käynyt moikkaamassa kausikorttilaisia luisteluilla.
Kertonee kuinka arvostaa Ilves-yhteisöä.
Käsitin että meni spontaanisti. Sitähän emme tiedä tarkalleen; kaikki kuitenkin varmaan ovat ottelun jälkeen Meet & Greetissä työtehtävissä.Kertonee, että ollut hänen työtehtävänsä tänään. Arvostanee silti Ilves-yhteisöä.
Ei Ilveksen pakisto niin hyvä sentään ole etteikö hän rotaatioon vähintään mahdu. Ei näitä offensiivisia pakkeja ole kuitenkaan liikaa. Se onko hän seiskapakki vai mitä, sen päättää valmennus, mutta antaa nyt toipua.Olen edelleen 100%varma että tämän miehen tarina Ilveksen historiassa ei ole vielä loppuun kirjoitettu. Tulee vielä. Oikealla, tärkeellä hetkellä. Ottakaa talteen.
Les takaisin ensi viikolla, jos vain saa lääkärin suostumuksen.
Tämä herran itsensä suusta Meet & Greetistä juuri äsken.
Ei valitettavasti sanonut muuta kuin tuon mitä kirjoitin.Valaisiko poissaolon syytä?
Les on äärimmäisen miellyttävä persoona, jolle toivon kaikkea hyvää.
Olen ymmärtänyt, että loukkaantuneena ollut sivussa.Valaisiko poissaolon syytä?
Les on äärimmäisen miellyttävä persoona, jolle toivon kaikkea hyvää.
Kyllä, juuri tuossa muutama viesti sitten puhuttiin lääkärin antamasta mahdollisesta peliluvasta.Olen ymmärtänyt, että loukkaantuneena ollut sivussa.
Kyllä, juuri tuossa muutama viesti sitten puhuttiin lääkärin antamasta mahdollisesta peliluvasta.