JAKEJOKKE
Vakiokokoonpanossa
Samaa mieltä, toivottavasti vetää tän kauden loppuun asti.Kyllä sydän sulaa, jos Les kesken kauden lähtee. Ei tunnu joukkue enää samalta sen jälkeen.
Samaa mieltä, toivottavasti vetää tän kauden loppuun asti.Kyllä sydän sulaa, jos Les kesken kauden lähtee. Ei tunnu joukkue enää samalta sen jälkeen.
Aamulehdessä Lancasterin kommentit liittyen hänen tilanteeseen:
”Enpä tiedä siitä. Sitä varten minulla on agentti. Tykkään olla täällä. En tiedä pelaisinko edes toisessa joukkueessa Suomessa. Tulevaisuus on epäselvä. Jään tai lähden, Ilveksellä on täysi tukeni. Välitän joukkuekavereistani.”
Jutussa maininta että Aamulehden tietojen mukaan olisi lähtökuopissa.
Ilves-paidan pukeneelta Sami Nikulta jämäkkä mielipide roolistaan – Lähtökuopissa oleva tähtipakki kommentoi tilannettaan apeana
JYPistä Ilvekseen siirtynyt Sami Niku korkkasi tiistaina ensimmäiset harjoituksensa uudessa seurassaan. Miehen pakkiparina luisteli Arttu Pelli.www.aamulehti.fi
Tämä... Rooli vaan ei välttämättä nytten joukkueessa palvele kenenkään etuaTodellakin toivon että Lancaster pelaisi kauden loppuun, harvoin, jos koskaan on tuollaisia ulkomaalaisvahvistuksia Liigassa.
Les on viimeisen päälle Ilves.
Todellakin toivon että Lancaster pelaisi kauden loppuun, harvoin, jos koskaan on tuollaisia ulkomaalaisvahvistuksia Liigassa.
Les on viimeisen päälle Ilves.
Mietinkin hieman samaa paria. Voisi olla hyvä kiekollinen pari. Toisaalta Niku Clendening voisi toimia. Niku tuo vaihtoehtoja. Toisaalta, en Lessiäkään vielä täysin viivaisi yli. Ei ehkä Nikun parina, mutta muuten.Samassa jutussa mainittiin ohimennen että Nikun pakkiparina harjoitteli Pelli.
Näinpä. Osittain tästä syystä itselleni tuli todella vahvat EI-reaktiot Nikun huhuista.
Lesin rooli tippui ja lähtökin mahdollinen, itse olen sitä mieltä että tulee / olisi tullut ratkaisemaan keväällä jotain hienoa.
Mikäli lähtee, toivottavasti ei ennen seuraavaa kotiottelua. Les ei ansaitse mitään kylmää tiedotetta ilman fanien hyvästelemistä.
Kaikki vaikuttaa kaikkeen ja alkaa noita hyökkäyspään yv vahvuus painotteisia pakkeja olemaan aika liuta. Niku voi myös hypätä vielä oikeaksi pakiksi, kun Masin palaa. Nikua ja Lesiä yhdistää myös heikkous omissa toisinkuin Cleniä.Ihan suoraan en rinnastaisi Nikua ja Lesiä, vaikka kaikki vaikuttaa kaikkeen.