Les Lancaster

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Ammattilaisurheilun raadollisuus tulee tässä esiin. Jos Ilveksen johdolle saisin jotain viestittää, niin Les olisi mukavaa pitää sopimuksen loppuun. Sikäli mikäli tietysti itse tilanteeseen sopeutuu.
Ymmärrän toki tilanteen ja sen, että mestaruutta haetaan isoin panoksin. Silti olisi jotenkin tyylikästä ja mukavaa, jos Les lähtisi mahdollisesti kolmen mitalin miehenä meiltä.. ei nyt vielä suurempia kirjoitella.

Ja kuten jo kirjoitinkin, niin eihän sitä koskaan tiedä. Voi tulla sairastelua ja loukkaantumisia. Lancasterin tasoinen kaveri vaikkapa reservissä olisi kova veto ottaa mukaan tarvittaessa. Realiteetit tietysti tässäkin ja talouskin paljon asioita määrittää.

Saa nähdä.. hienot muistot joka tapauksessa jää.
Mm. ensimmäisessä pronssipelissä KooKoota vastaan oli aika ratkaiseva pelaaja, että mitalikantaan vuosien tauon jälkeen palattiin.

Vahva

Vakiokokoonpanossa
Ammattilaisurheilun raadollisuus tulee tässä esiin. Jos Ilveksen johdolle saisin jotain viestittää, niin Les olisi mukavaa pitää sopimuksen loppuun. Sikäli mikäli tietysti itse tilanteeseen sopeutuu.
Ymmärrän toki tilanteen ja sen, että mestaruutta haetaan isoin panoksin. Silti olisi jotenkin tyylikästä ja mukavaa, jos Les lähtisi mahdollisesti kolmen mitalin miehenä meiltä.. ei nyt vielä suurempia kirjoitella.
En usko, että Ilveksen puolelta näytetään ovea. Enemmän kyse on varmasti siitä roolista ja onko Les siihen itse sopeutuva. Les on taitava ja kohtelias puhuja - fiksu mies kaikin puolin, joten ei tietenkään ala Aamulehdelle höpöttelemään ettei olisi sitoutunut tai haluaisi vaihtaa maisemaa.

Aika näyttää. Haluaisin pitää, mutta jos roolia ei löydy niin en koiran koppiin haluaisi laittaa...

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Pahalta näyttää joka tapauksessa. Joko on arvoketjussa Rautasen takana tai sitten siirto on tapahtumassa. Eilen oli kuitenkin reeneissä eli pelikunnosta ei pitäisi olla kiinni.
Tälläkin viikolla on kolme peliä. Kierrätystä tapahtuu varmasti. Kaikki ei kokoonpanoon mahdu.

Kysehän on siitä miten tämä valmennuksen suunnalta nyt pelaajille myydään.

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
En usko, että Ilveksen puolelta näytetään ovea. Enemmän kyse on varmasti siitä roolista ja onko Les siihen itse sopeutuva. Les on taitava ja kohtelias puhuja - fiksu mies kaikin puolin, joten ei tietenkään ala Aamulehdelle höpöttelemään ettei olisi sitoutunut tai haluaisi vaihtaa maisemaa.

Aika näyttää. Haluaisin pitää, mutta jos roolia ei löydy niin en koiran koppiin haluaisi laittaa...
En käyttäisi termiä koirankoppi.. ei aina muutenkaan kaikki pelaamaan mahdu. Toivon että sopeutuu ja haluaa olla osa joukkuetta kauden loppuun asti. Jotenkin outo tunne, että häntä vielä tarvitaankin.

Pendolino

Luottopelaaja
Voihan siellä olla flunssaa tullut tms. Ei siitä koskaan tiedä.

• Tykkää
Reactions: 17

Mestaruusjuna

Vakiokokoonpanossa
Nyt on kyllä pakko sanoa, että oon pettynyt ettei Les oo mukana kokoonpanossa tänään. Olisi ollut seiskapakkina Rautasen tilalla. En nää mitään syytä miksi näin ei olisi paitsi tietenkin mahdollinen siirto. Kyllä Les Lancaster on edelleen paljon parempi kuin vaikka Rautanen. Mää pitäisin kokoonpanossa Lancasterin mielummin kuin Pellin. Toki tähän vaikuttaa itellä varmaan paljon se, että oon pitänyt Lessistä niin paljon viimeisten vuosien ajan ja toivoisin tälle tarinalle onnellista loppua.

Meklari

Luottopelaaja
Nyt on kyllä pakko sanoa, että oon pettynyt ettei Les oo mukana kokoonpanossa tänään. Olisi ollut seiskapakkina Rautasen tilalla. En nää mitään syytä miksi näin ei olisi paitsi tietenkin mahdollinen siirto. Kyllä Les Lancaster on edelleen paljon parempi kuin vaikka Rautanen. Mää pitäisin kokoonpanossa Lancasterin mielummin kuin Pellin. Toki tähän vaikuttaa itellä varmaan paljon se, että oon pitänyt Lessistä niin paljon viimeisten vuosien ajan ja toivoisin tälle tarinalle onnellista loppua.
Roolitus vaikuttaa myös. Pelli on pelinsä ansainnut ja, ehkä halutaan puolustusvoimaa (Rautanen). Nyt, kun Masinkin on poissa vielä. Yleensä suurin osa pakistosta on kuitenkin puolustuspäähän nojaavaa.

Slite

Luottopelaaja
Kaikkein pahinta joukkuehengelle olisi, mikäli pelipaikat jaettaisiin nimen ja historian eikä nykyhetken tason mukaan. Pellillä on kahdeksan pistettä enemmän, ja teholukema 20 parempi. Vaikka Lancaster on parantanut, on hän silti kaikilla mittareilla Pelliä huonompi.

NallePuh

Vakiokokoonpanossa
Kaikkein pahinta joukkuehengelle olisi, mikäli pelipaikat jaettaisiin nimen ja historian eikä nykyhetken tason mukaan.
Tällä logiikalla siis Wayne Gretzky olisi edelleen maailman paras jääkiekkoilija.

• Tykkää
Reactions: 000

Mestaruusjuna

Vakiokokoonpanossa
Roolitus vaikuttaa myös. Pelli on pelinsä ansainnut ja, ehkä halutaan puolustusvoimaa (Rautanen). Nyt, kun Masinkin on poissa vielä. Yleensä suurin osa pakistosta on kuitenkin puolustuspäähän nojaavaa.
Joo siis kyllä Pelli paikkansa on ansainnut ei siinä mitään. Mulla tää mielipide tulee vaan siitä, että olis mukava nähdä positiivinen loppu Lesin ilves uralle ainakin tällä erää eikä siirtoa pois tai kokonaa vaa katsomos olemista. En kuitenkaa nää, että Les olis mikään rasite tuolla kentällä tällä hetkellä.