PoikaJaIlves
Vakiokokoonpanossa
Oispa tosiaan erinomainen huomionosoitus!Toivottavasti Les on huomenna aitiossa paikalla. Standing ovationin paikka!
Oispa tosiaan erinomainen huomionosoitus!Toivottavasti Les on huomenna aitiossa paikalla. Standing ovationin paikka!
Saahan Alvarezkin mitalin mikäli Ilves sellaisen voittaa. Tulee se nimikin pokaalin jos Ilves menee päätyyn asti. Jos se nyt pelaajaa lämmittää. Les on ollut iso osa projektia. Ei vain selvästi riittävä palanen vaatimuksen koventuessa. Hän on toisen kiekkokoulun kasvatti.Jos Les haluaa pelata, ei Ilveksen kannata hänestä väkisin kiinni pitää ja päästää irti. Mutta jos Lesille joku homma löydetään mitä kautta voisi olla joukkueen mukana, toivoisin että tuo paikka täytettäisiin. Tällä hetkellä ei mahdu pelaamaan, mutta jos me finaaleihin mentäisiin, niin ei tarvitsisi Lesterin niissä kuin yksi vaihto pelata ja voisi sanoa itseään mestariksi jos Ilves ne voittaa.
Mutta jos Lesistä luovutaan, niin toivottavasti Ilves hänelle lähettää mitalin jos sellainen voitetaan. On sen ansainnut. Tätä kaveria emme unohda.
Ei saa. Pitää kuulua joukkueeseen sillä hetkellä kun mitali voitetaan, tai ainakin ennen on näin ollut.Saahan Alvarezkin mitalin mikäli Ilves sellaisen voittaa. Tulee se nimikin pokaalin jos Ilves menee päätyyn asti. Jos se nyt pelaajaa lämmittää. Les on ollut iso osa projektia. Ei vain selvästi riittävä palanen vaatimuksen koventuessa. Hän on toisen kiekkokoulun kasvatti.
Olen luullut että riittää tietty määrä pelejä, mutta kiitos tarkennuksesta.Ei saa. Pitää kuulua joukkueeseen sillä hetkellä kun mitali voitetaan, tai ainakin ennen on näin ollut.
Juu siis ainakin 2013 on pitänyt kuulua joukkueeseen.Olen luullut että riittää tietty määrä pelejä, mutta kiitos tarkennuksesta.
Tätä olen itsekin tuuminut. Voisi olla hyvä ”väliratkaisu”.Eikö Lessiä voi kokeilla laidassa vai onko se ihan päätön idea?
Ei ole tietääkseni koskaan kesken kauden seuraa vaihtaneet mitalia kaulaan.
ainakin Jyppi lähetti mestaruutensa jälkeen kultamitalit kesken kauden seuran jättäneille ulkomaalaisille.
Noniin tähän tulikin vastaus nopeestiEi taida olla liigassa kuitenkaan sallittua esimerkiksi lähettää Lesille kultamitalia Floridaan jos semmonen tulis?
Kenen paikalle? Nymanin, Ikosen vai Meskasen? Neloseen Les ei toisi mitään siellä tarvittavaa avua.Eikö Lessiä voi kokeilla laidassa vai onko se ihan päätön idea?
Noh, muisto ja kunnianosoitushan tuo on. Mikäli nyt ei aivan sukset ristissä erota, niin tuskin mitalin saaminen raivoa aiheuttaa. Tietty varmasti tilanteesta kiinni, joku saattaa nakata roskiin toki.Tämä ei ole mikään kannanotto, mutta kuinkahan paljon pelaajat arvostaisivat pelkkää mitäalia, joka lähetettäisiin jälkikäteen kun itse pelaaja on jo joukkueesta poistunut. Voisin kuvitella, että tärkeämpää on olla osana joukkuetta juuri saavutuksen hetkellä. Ja yleensäkin itse tavoitteeseen pääseminen yhdessä joukkueen ja yhteisön kanssa, ei niinkään pelkkä metallinpala.
Tämä ei ole mikään kannanotto, mutta kuinkahan paljon pelaajat arvostaisivat pelkkää mitäalia, joka lähetettäisiin jälkikäteen kun itse pelaaja on jo joukkueesta poistunut. Voisin kuvitella, että tärkeämpää on olla osana joukkuetta juuri saavutuksen hetkellä. Ja yleensäkin itse tavoitteeseen pääseminen yhdessä joukkueen ja yhteisön kanssa, ei niinkään pelkkä metallinpala.
No joo, puhut ihan asiaa. Meikä yrittää vaan kaikin keinoin mielessäni pitää Lessin edes jotenkin mukanaKenen paikalle? Nymanin, Ikosen vai Meskasen? Neloseen Les ei toisi mitään siellä tarvittavaa avua.
Sen täytyis pelata paremmin.No joo, puhut ihan asiaa. Meikä yrittää vaan kaikin keinoin mielessäni pitää Lessin edes jotenkin mukana
Jenkkiurheilussa voi tehdä muutenkin kaiken näköistä. Pittsburgh Penguins antoi Stanley Cup-sormukset myös pelaajien vaimoille ja tyttöystäville tuplamestaruuden (2016, 2017) jälkeen.NBA:ssahan esimerkiksi voi tarjota mestaruussormusta kesken kauden treidatulle pelaajalle. Ei taida olla liigassa kuitenkaan sallittua esimerkiksi lähettää Lesille kultamitalia Floridaan jos semmonen tulis?
Mää en tuu kuitenkaan koskaan unohtaan, mitä Les on tehnyt tän seuran eteen!