Alkaa olemaan siis viimeisiä piirtoja vailla…Ruvennut seuraamaan instagramissa kahta virallista DEL-liiga tiliä
Toivotaan että on vasta ensi kauden juttuja.Ruvennut seuraamaan instagramissa kahta virallista DEL-liiga tiliä
Niin.. totta.. ensikausi on jo yllättävän lähellä, varmasti kiinnostaa jo nyt, kun kaikki uutta. Ehkä fiksuna kaveri tekee vaan kotiläksyjä ja valmistautuu etukäteen.Toivotaan että on vasta ensi kauden juttuja.
Jotain viritelmiä väitetiin olevan, ainakin se Kuhnhackelin nimi nousi esille. Vaihtokauppa olisi jotenkin hieno ja tavallaan Lessin viimeinen palvelus seuralle jos sieltä joku meidän rooliin sopiva pelaaja tulisi tilalle.Oliko täällä huhua jostain vaihtokaupasta loppukaudeksi?
Lancaster-> saksa. saksasta joku-> liigaan?
Ei tässä nyt sokea kannata olla. Kaveri ei pelaa vaikka Niku on poissa ja mennään mieluummin 6 puolustajalla. Kyllä se siirto tapahtuu pian. Outoa miksi seurannut kahta seuraa.
Joo kyseessä siis DEL-liigan virallinen instatili ja DEL-liigan sopimus/siirtotiliSeuraako kahta seuraa? Tuosta @Matoash :in viestistä olisi voinut ajatella, etteivät välttämättä seuroja, vaan esim. DEL:n instagram jne. En itse näe, kun Lancasterilla ei julkista profiilia.
Erittäin odotettua.Ilves-pomo vahvistaa: Tähtipelaaja häipymässä kesken kauden
Jalo vahvistaa. Onneksi ilmeisesti hyvässä hengessä on käyty nämä keskustelut.
No.. tätä ei sitten tarvitse miettiä tältä osin, nyt vaan tiukkana sakemannien kanssa, eikä mitään ilmaiseksi.Ilves-pomo vahvistaa: Tähtipelaaja häipymässä kesken kauden
Jalo vahvistaa. Onneksi ilmeisesti hyvässä hengessä on käyty nämä keskustelut.
Eipä tämän pitäisi yllätyksenä tulla. Huippu-urheilija haluaa pelata. Les on vielä sen ikäinen, että ei kiinnosta pelkästään ottaa helppoja rahoja pyörien rotaatiossa.Aiemmin oli jo jossain jutussa selkeä viite, että Lancaster itse päättää lähteekö. Nyt tässä tuoreessa on tällainen:
katso liitettä 7477
Sanon edelleen, että mun silmissäni tämä muuttaa asiaa merkittävästi. Tunnepuolella olisi ollut vaikea hyväksyä, että Lancaster savustettaisiin ulos, mutta jos asia on näin, on ihan turha Ilvestä osoitella sormella. Eikä tietysti osoitella Lancasteriakaan, vaan ymmärrän täysin.
Minua ei ainakaan naurata yhtään. Vakavan tosiasian äärellä ollaan, mutta positiivisesti katson tulevaisuuteen.Ja mulle naureskeltiin kun kerroin miehen pyytäneen itse siirtoa… No ei varmaan naurata enää
Mitä naureskeltavaa tässä muka olisi ollut? Lancaster kunnianhimoisen pelaajan tuskin haluaa olla omassa roolissaan numero 4.Ja mulle naureskeltiin kun kerroin miehen pyytäneen itse siirtoa… No ei varmaan naurata enää