Les Lancaster

Tenderi

Vakiokokoonpanossa
katso liitettä 7525

En olis uskonut, että mun pitää forkalla ruveta ”valehtelijan” naamaani peseen. En ole keksinyt mitään, en ole väittänyt mitään. Kuulin vain juttua. ( :) )
Mutta nääkin on edelleenkin "kuultuja" juttuja, enkä sano etteikö vois pitää paikkaansa, mut näillä foorumeilla nää lähtee elään ihan omaa elämäänsä nopeesti.

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.

Toutain

Luottopelaaja
katso liitettä 7525

En olis uskonut, että mun pitää forkalla ruveta ”valehtelijan” naamaani peseen. En ole keksinyt mitään, en ole väittänyt mitään. Kuulin vain juttua. ( :) )

Mä en ainakaan valehtelijaksi koittanut väittää. Objektiivisuuden tai tietojen paikkansapitävyyden kyseenalaistaminen on eri asia. Kyllä mullekin on kertynyt vuosien saatossa jumalaton kasa erinäisiä mielenkiintoisia tietoja ja kuulopuheita ja viestien vaihtoja ihmisten kanssa Ilvekseen liittyen, mutta faktoiksi ne harvoin sellaisinaan ja toisen käden tietoina kelpaavat.

GNR

Vakiokokoonpanossa
Ikävään suuntaan kun puhutaan asioista rehellisesti ja avoimesti! Tottakai on sivulle ajautuneella tietty mielipide ja tuntuu tietynlaiselta ja saa ihan tuntua niin kuin kokee.

Kyllä se vaan niin on yleensä, että totuus sattuu. Sentakia tämäkin ketju tuntuu ikävältä kun päästään asiaan. Tunteet on asiaa. Les kokee näin, noh siinä on osa totuutta. Tillulla oma totuus ja omat fiilikset ja omat haasteet. Näin se menee. Aina monta osa-aluetta monessa.
Missäs noin on tehty? Huhupuheita jostain kaverin kaverilta… Niiden puheiden mukaan Jerry pelannut täällä jo viikon.

Tenderi

Vakiokokoonpanossa
Mä en ainakaan valehtelijaksi koittanut väittää. Objektiivisuuden tai tietojen paikkansapitävyyden kyseenalaistaminen on eri asia. Kyllä mullekin on kertynyt vuosien saatossa jumalaton kasa erinäisiä mielenkiintoisia tietoja ja kuulopuheita ja viestien vaihtoja ihmisten kanssa Ilvekseen liittyen, mutta faktoiksi ne harvoin sellaisinaan ja toisen käden tietoina kelpaavat.
Kukas muukaan sen olis osanu sanoiks pukee paremmin.

Beast

Luottopelaaja
Missäs noin on tehty? Huhupuheita jostain kaverin kaverilta… Niiden puheiden mukaan Jerry pelannut täällä jo viikon.

Niin ja sun lähteesi tähän, että tämä on totuus? Tiedätkö, ettei ole totta? On muutakin kun vain huhupuheet yhdeltä henkilöltä.

ipa1970

Luottopelaaja
Ja mikä yhdistää Jurmoo, Lancasteriä, Nallia ja Miehoa? Varmaankin se, että pelillisesti ei oo ollu mitään annettavaa vaikka näytönpaikkoja on kyllä ollu. Tuskin käy tillu näitten korvaan kuiskutteleen kokoaika et pelaa paremmin, että ei se nyt sen syytä varmaan oo, että otteet on heikkoja.

Lancaster meni tossa ny vähä huonoon listaan, ei kuulu miesten kans yhteiselle listalle, mutta viimeaikaset otteet oli heikkoja.
Väännän rautalangasta.
Ei ole kuiskutellut pelaajien korviin.
Valmentajien kylläkin.
Enempi ihmettelen että näitä lancaster juttuja täällä kuvitellaan porukan päästään repivän.
Mielikuvitus ja paskan jauhanta laukkaa nimimerkeillä tuolla ”massi-järvinen” osiossa.

Meklari

Luottopelaaja
Olen itsekin Tillun tapaa koota joukkuetta kritisoinut välillä ja joitakin tapoja käyttää resursseja. Silti, että pystyy tekemään voittavia siirtoja kohti mestaruutta niin se vaatii kiveksiä ja siihen liittyy pelaajien siirtely sisään tai ulos.

Lisäyksenä kuka oikeasti jaksaa enää puhua jostain Jurmosta? Se ainakin lopulta hoitui hyvin.

Les Is More

Vakiokokoonpanossa

Se erään kirjoittajan houre, että Lesin vaimo olisi Areenan käytävillä tilittänyt, on jo sellainen vale, että kannattanee katsoa peiliin. Siis sen kirjoittajan.
Koski lähinnä häntä

Luottopelaaja
Pitänee muistaa @Toutain , että oon jo kuukausia sitten puhunut tästä asiasta, että kopissa kaikilla ei ole kiva olla ja tämä kilpailu aiheuttaa ongelmia. Eihän sitä silloin uskottu eikä uskota edelleenkään. ”Kilpailutilanne parantaa toimintaa”. Ei ole näin yksinkertaista. Se pilaa myös joukkuehenkeä.
Ei ole yhdenkään joukkueen kopissa kaikilla kiva olla, se on fakta.

Poissafoorumilta

Luottopelaaja
Ei ole yhdenkään joukkueen kopissa kaikilla kiva olla, se on fakta.
Ei varmasti ole kaikilla kiva olla, mutta jos ongelma on laajempi kuin yksittäin tapaus. Jos mukavaa ei ole olla 4-5 ketjun pelaajien lisäksi kärkihyökkääjällä niin se kertoo kyllä paljon.

Soho

Tähtipelaaja
Ikävään suuntaan kun puhutaan asioista rehellisesti ja avoimesti! Tottakai on sivulle ajautuneella tietty mielipide ja tuntuu tietynlaiselta ja saa ihan tuntua niin kuin kokee.

Kyllä se vaan niin on yleensä, että totuus sattuu. Sentakia tämäkin ketju tuntuu ikävältä kun päästään asiaan. Tunteet on asiaa. Les kokee näin, noh siinä on osa totuutta. Tillulla oma totuus ja omat fiilikset ja omat haasteet. Näin se menee. Aina monta osa-aluetta monessa.
Sen verran kysyn, että mistä faktoista puhut?

Pendolino

Luottopelaaja
Pitänee muistaa @Toutain , että oon jo kuukausia sitten puhunut tästä asiasta, että kopissa kaikilla ei ole kiva olla ja tämä kilpailu aiheuttaa ongelmia. Eihän sitä silloin uskottu eikä uskota edelleenkään. ”Kilpailutilanne parantaa toimintaa”. Ei ole näin yksinkertaista. Se pilaa myös joukkuehenkeä.

No tämä kilpailutilanteen luonti ja hurja vaatimustaso eivät ehkä kuitenkaan ole Tillun syytä tai ansiota, vaan enemmän Pennasen. Juuri siitähän jätkät tänään Ilvespodissa puhuivat.

Vaatimustaso on tälle kaudelle nostettu pilviin, joillekin se sopii ja toisille ei. Jos lähdetään vertaamaan, on vaikkapa Hölön ja Pendon tavoissa johtaa joukkuetta ja luoda suorituskykyä valtavia eroja.

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Pitänee muistaa @Toutain , että oon jo kuukausia sitten puhunut tästä asiasta, että kopissa kaikilla ei ole kiva olla ja tämä kilpailu aiheuttaa ongelmia.
Pitääkö tämä nyt siis tulkita, että kilpailutilanne aiheuttaa pahaa oloa, ei ole muita syitä?

Jos näin on, niin sellasta se kilpaurheilu on.