Liiga-aiheiset podcastit

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
16 232
Oon tietyllä tavalla koko ajan pitänyt Kalju-Cornerista, mutta nyt tuo Ikan ja Juuson hihittely alkaa kyllä kyllästyttämään.
Siis itse olen aivan täysin Ikan "fanipoika" mutta kyllä toi Kaljukorneri silti alkaa välillä vähän puurolta kuulostamaan.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
3 119
Siis itse olen aivan täysin Ikan "fanipoika" mutta kyllä toi Kaljukorneri silti alkaa välillä vähän puurolta kuulostamaan.
Ika tuo usein pirun hyviä yksityiskohtia esiin, yleensä perustuen omaan kokemukseensa.
Tykkään myös siitä, kun jaksaa korostaa sitä, että junnuja pitäisi kasvattaa elämää varten.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
7 062
Siis itse olen aivan täysin Ikan "fanipoika" mutta kyllä toi Kaljukorneri silti alkaa välillä vähän puurolta kuulostamaan.
En ole hetkeen enää Kaljucorneria kuunnellut, joten voi olla että näkemykseni on vanhentunut, mutta syy miksi kuuntelun lopetin oli juuri tuo puuroutuminen joka mielestäni johtui siitä, ettei tuossa ole Ikalle haastajaa. Itsekin pidän Lehkosesta, mutta tällä on niin vahvat omat mielipiteet, että jos podin toinen pitäjä vaan peesailee niin jutut menee hyvin äkkiä vain Ikan paasaamiseksi. Sama ilmiö on ollut vähän Ylen NHL-peleissä, Viasatilla muut asiantuntijat esittävät myös eriäviä mielipiteitä ja syntyy keskustelua, mutta Ylen studiossa on usein menty kaavalla jossa Ika puhuu ja muut kuuntelee ja myötäilee.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
7 073
En ole hetkeen enää Kaljucorneria kuunnellut, joten voi olla että näkemykseni on vanhentunut, mutta syy miksi kuuntelun lopetin oli juuri tuo puuroutuminen joka mielestäni johtui siitä, ettei tuossa ole Ikalle haastajaa. Itsekin pidän Lehkosesta, mutta tällä on niin vahvat omat mielipiteet, että jos podin toinen pitäjä vaan peesailee niin jutut menee hyvin äkkiä vain Ikan paasaamiseksi. Sama ilmiö on ollut vähän Ylen NHL-peleissä, Viasatilla muut asiantuntijat esittävät myös eriäviä mielipiteitä ja syntyy keskustelua, mutta Ylen studiossa on usein menty kaavalla jossa Ika puhuu ja muut kuuntelee ja myötäilee.

Rasittavaa se on etenkin silloin, kun Ika puhuu yhtä julistavasti asioista, joista ei oikeasti olekaan kartalla ja silti kukaan ei haasta (ja massa todennäköisesti nielee kaiken), koska auktoriteetti.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
7 062
Rasittavaa se on etenkin silloin, kun Ika puhuu yhtä julistavasti asioista, joista ei oikeasti olekaan kartalla ja silti kukaan ei haasta (ja massa todennäköisesti nielee kaiken), koska auktoriteetti.
Juu välillä sieltä tulee näitä paalutuksia joiden perustelut pohjautuvat ihan suoraan paikkaansa pitämättömiin väittämiin. Tämä kuitenkin menee täysillä läpi ja sitä jaetaan eteenpäinkin jotenkin hienona puheenvuorona.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
16 232
Just luureissa työnteon lomassa ja täytyy myöntää, että repesin spontaanisti tarinalle Härski Hartikaisen punttitreeneistä... :D
Kyllä tai Härskin 50 vuoden urasta Ufassa :D
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
9 529
Petopodissa oli oikein hyvä Joonas Donskoin haastattelu. Kuten kaikki tietää, Donskoi joutui uransa lopettamaan ennen aikojaan. Ja tuossa jutustelussa kyllä huomasi että koville se ottaa kun joutuu uransa lopettamaan silloin kun vielä pelihaluja olisi . Pisteet Donskoille että pystyi silti hyvällä ilmeelä vetämään tuon setin, ja muutama oikein viihdyttäväkin juttu mahtui mukaan. Joten vahva kuuntelusuositus sinne.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
16 232
Maltan tuskin odottaa.
Savolainen ja Sihvonen ovat aina puhuneet Kekäläisestä niin kauniisti, että saas nähdä minkälainen oodi sieltä on tulossa.

 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
9 529
Seppänen taas vaahtosi monologissaan lähinnä siitä että nyt ei pelata meidän peliä ja Vierumäki vessanpönttöön jne. No, ainakin ekalla viikolla maaleja on tullut tarpeeksi. Väliin kyllä sinänsä huvittaa kun nämä tietyt henkilöt ovat aina kilpaa kehumassa NHLää kuinka hyvin ja oikein siellä on asiat tehty, joka siis toisella päänmarkkina-aluuellaan USAssa on viime vuosina saanut lähinnä laskevia katsojamääriä television puolella. Jos siellä ei mitään muuta tehdä kuin onnistuneita valintoja niin miksi katsojamäärät laskevat?
 

Neljätoista

Luottopelaaja
Viestejä
1 434
Tämä ”tee ite paremmin” on kyllä aina pettämätön analogia. Eikö olisi parempi hyökätä itse väitettä eikä väitteen tekijää kohtaan?
Minusta on ihan OK arvostella myös arvostelijoita. Varsinkin kun noin suuret kuninkaat roimivat menen tullen ja siinä välissä Keklua, ja tekisivät kaiken hänen työssään niin hitsin paljon paremmin. Silti he ovat täällä näissä hommissa ja Keklu Amerikassa niissä hommissa.

Kai sitä saa arvostelijatiimi perse sen verran merivettä kestää, että omaa uralehitystä ei tarttis hävetä? :)
 
Ylös