Itse pidän Mäkisestä ja hänen tavastaan toimia pääosin. Se tapa on imetty Pohjois-Amerikasta ja siellä arvostus toimittajia/selostajia ja muita median edustajia kohtaan on korkeampi kuin meillä Suomessa. Suomessa halutaan aina niiden epäonnistumista, jotka menestyvät. En sano, että Mäkinen nyt on erityisesti juuri menestynyt, mutta ei hänelle annettu kritiikkiä kun oli tavallinen selostaja.
Mitä nykyhetkeen tulee niin kyllähän sen huomaa, että hattuun on noussut hänelläkin. Tapa, jolla hän esittää asiat tuo liian usein mieleen lauseen: minä olen parempi ja tiedän enemmän kuin muut.
Barkovin kehuminen nyt on ihan aiheellista ollut jo monta vuotta. Hän nyt on ollut Suomen paras jääkiekkoilija jo pitkään ja ansaitsee kaiken kunnian. Vaikka kuinka paljon Tapparaa vihaankin, niin kyllähän meidänkin on myönnettävä, että ei viimeisen 10v osalta Suomesta löydy paremmin pyöritettyä urheiluorganisaatiota kun Tappara. Se ei poista sitä, että sielä on Hautamäestä lähtien myös täysiä kusipäitä töissä, mutta kokonaisuudessaan niin kyllä he ovat siellä kukkulan päällä. Toki ei sitä tarvitsisi joka hetkellä mainita.
Olisi Ilveksenkin etu, että Jokerit nostettais Liigaan kabinettipäätöksellä, koska se toisi myös Ilveksen kassaan pitkällä tähtäimellä paljon enemmän rahaa. Kyse ei ole vain muutamasta kotiottelusta vaan siitä että Liigasta tulisi kiinnostavampi, suurempi markkina-arvoltaan sekä isojen seurojen puolella olisi päätöksissä yksi suuri lisää. Tämä kaikki toisi kassaan enemmän rahaa. Mikäli nykysellä systeemillä jatketaan, niin sysimustia vuosia on edessä taloudellisesti monills jengeillä, myös Ilveksellä