Liiga-aiheiset podcastit

Kiitosten kera otetaan vastaan tällainen podcast joka käsittelee kotoista Liigaa ammattimaisten tuotannon ja ammattitaitoisten pelimiesten toimesta.

Mielestäni on kyllä outoa (ja p*rseestä) ettei tätä podia löydy Katsomosta vaan pitää vielä tilata erikseen joku Podme-palvelu (näyttävät olevan vielä samaa konserniakin eli rahanahneudella ei ole rajaa!) vaikka nyt jo joutuu maksamaan mauttomia suojelurahoja MTV:lle siitä että näkee kotimaisen Liiga-kiekon näköradiosta.
Varsinkin Saravoa, Waheebia ja myös Kiveä olisin odottanut mukaan. Laadukas Liiga-podi uupuu mediakentästä.

En oo vielä ekaa jaksoa kuunnellut, mutta pitänee pistää kuunteluun. Olisin toivonut tähän myös muita kiekkotiimistä mukaan, mutta ehkä jossain vaiheessa ovat mukana.
Jää kyllä kuuntelematta kun pitäisi joku tilaus tehdä varta vasten tätä varten. Oikea älynväläys.

Jesse Joensuu Kerttulan vieraana Peluri & Pukumies podcastissa. Taattua laatua, Joensuu ei kiertele vaan kertoo omat mielipiteensä suomalaisesta jääkiekosta ja niiden johtajista. Mielenkiintoista oli myös kuunnella Jessen jutut juniorivalmennuksesta koska siellä hänen ammattilaisen toimintatavat vs. Junioreiden vanhempien unelmamatka tulivat aika kovasti vastahankaan.

Myös aikaisemmat Frans Tuohimaa jaksot (joka on siis uusi "peluri) kertovat arjesta Ruotsin toiseksi kovimmalla sarjatasolla sekä näkemyksiä m item se tuote siellä toimii.

Väitän että Kerttulan podcast on tällä hetkellä paras suomalaiseen jääkiekkoarkeen keskittyvä podcast. Ainakin omaan makuun todella sopiva.

En vielä kuunnellut mutta voi olla ihan mielenkiintoinen jakso. Vieraana Jussi Ahokas ja Olli Jokinen.

Mikäs oli muuten pelaajayhdistyksen podcastin nimi? Kerttula ainakin sitä mainosti mutta mennyt itseltäni ohi
Ei mitään käsitystä.

Joo itseltäni mennyt myös ohitse eikä SJRYn sivuilta löytynyt mitään aiheeseen viittavaa. Mihinköhän sillä sitten edes viitattiin?
Vastaan taas, ei mitään käsitystä :D

Urheilucastissa huomenna Elmon ystäväkirja :D Veikkaan että sielä haukutaan Liigan päättäjät, Liiton päättäjät, Pennanen ja muut :D

Kunnon foliohattutripit kyllä tulossa sieltä Urheilucastin mökistä. Mutta tulee olemaan hyvää viihdettä.
No ei nyt kauhean pahoja.

Liigan osalta taas mainittiin että Liigan ylin johto ja Jokerit on kesällä lyönyt kättä päälle, että Jokerit nostetaan Liigaan.

No ei nyt kauhean pahoja.

Liigan osalta taas mainittiin että Liigan ylin johto ja Jokerit on kesällä lyönyt kättä päälle, että Jokerit nostetaan Liigaan.
Joo ja tuohon liittyen niin sanoi että Saarni on vähän naiivi ollut kun on luottanut vääriin ihmisiin. Kuten Kerttula sanoi, niin ei tuollla ole ketään kuka pystyisi tuota lupaamaan kun seuroilla se ylin päätäntävalta on. Hölmöä olisi Jokereilta uskoa tuohon.

Joo ja tuohon liittyen niin sanoi että Saarni on vähän naiivi ollut kun on luottanut vääriin ihmisiin. Kuten Kerttula sanoi, niin ei tuollla ole ketään kuka pystyisi tuota lupaamaan kun seuroilla se ylin päätäntävalta on. Hölmöä olisi Jokereilta uskoa tuohon.

Ja "hölmöä" on aika lievä ilmaus :D

Mä en vieläkään tajua, miten tuo skenaario olisi edes voinut päässyä tapahtumaan.

Ja "hölmöä" on aika lievä ilmaus :D

Mä en vieläkään tajua, miten tuo skenaario olisi edes voinut päässyä tapahtumaan.
Ollaan samaa asiaa pähkitty ennenkin ja todennäköinen vastaus tuohon retoriseen kysymykseen tai kommenttiin on, että "Ei mitenkään!". Ja onkos tästä Jokereiden "kättelystä" nyt yhtään uskottavaa huhua? Viime aikaiset osumaprosentit huomioiden en Urheilucastin höpinöitä asiasta pidä millään tavalla vakavasti otettavina.

Ramstedt sai aika kovaa raippaa Urheilucastissa.

Ihan jokaista juttua en sellaisenaan usko, mutta olen tänne aikaisemminkin kirjoittanut, että itselle on tullut Ramstedtista aina todella ylimielinen kuva ja ei tämän podcastin kuuntelu nyt ainakaan mun mieltä muuttanut asiasta.

Ihan jokaista juttua en sellaisenaan usko, mutta olen tänne aikaisemminkin kirjoittanut, että itselle on tullut Ramstedtista aina todella ylimielinen kuva ja ei tämän podcastin kuuntelu nyt ainakaan mun mieltä muuttanut asiasta.
Jaksatko tehdä pienen tiivistyksen?

Jaksatko tehdä pienen tiivistyksen?
Ovat kyllä aikaisemminkin naureskelleet Ramstedtille, tilanteesta tekee mielenkiintoisen myös se että Sihvonen sen sijaan aina kehuu herraa :D

Mutta tiivistettynä, Ramstedt on tuossa hommassa vain ja ainoastaan siksi että kukaan muu ei sitä halua. Järjestö ei kerro sitä määrää mitä Liigapelaajia jäsenenä on, koska kyseinen numero on todella alhainen. Liigaseurat itse tietävät tasan tarkkaan sen lukumäärän koska tuo jäsenmaksu menee heidän maksamastansa palkasta jos pelaaja jäsen on. Mestis- sekä naispelaajat ovat aika isolla prosentilla sen sijaan jäseniä, lähinnä sen tähden että kyseessä on todella halpa jäsenyys heille koska se taitaa tulojen mukaan määräytyä ja oli siinä ihan OK etujakin mitä katsoin sivuilta.

Ramstedt kuulemma tekee tätä hommaa lähinnä siksi, että pääsisi ns. suurempiin pöytiin tällaisen luottamustoimen jälkeen. Myös SJRYn toimettomuutta sen suhteen, että jääkiekkoilijat laskettaisiin verotuksessa asiantuntijoiksi ja pääsisivät Ruotsin-tyyppisen erikoisverotuksen piikkiin kritisoitiin. Tuosta olen kyllä samaa mieltä että kyllähän se pitäisi olla SJRYn sekä Liigaseurojen kärkiprojekti että ulkomailta tulevat jääkiekkoilijat pääsisivät tuollaiseen keveämpään verotukseen. Asian faktoista ei ole kyllä itselläni mitään tietoa.

Omaa mutua mutta epäilen että Seppänen ja Ramstedt ovat Helsingin yössä joskus muinoin kohdanneet enemmän kuin kerran ja on varmaan ollut kunnon edariasenteella liikenteessä koska Seppänen piti miestä äärimmäisenä pilkunnysvääjänä. Veikkaan että on tullut jotain Seppäsen Urheilulehden juttua korjaamaan jollain olemattomilla yksityiskohdilla. Voi oikeastikin olla aika raskas tyyppi, ei näitä huhuja tyhjästä ilmaannu.

Lopuksi naureskeltiin sille mielikuvalle että SaiPassa oli aikoinaan kolmikko Ramstedt, Nättinen ja Lehterä. Toksinen ympäristö. Varmaan jääkiekkopiireistä enemmän tietävät saavat tästä kopin.

Lopuksi naureskeltiin sille mielikuvalle että SaiPassa oli aikoinaan kolmikko Ramstedt, Nättinen ja Lehterä. Toksinen ympäristö. Varmaan jääkiekkopiireistä enemmän tietävät saavat tästä kopin.
Siis kyseiset herrat taitavat olla pukukopeissa melkoisten kokovartalokyrpien maineessa.

Nättisestä ja Ramstedtista olen itse kuullut tälläistä.

Sihvonen & Mertaranta ovat nyt kyllä myöhässä.

Takaisin