Ilves97
Luottopelaaja
Tätä ilmiötä olen itsekin huomannut. Minä väitän, että ei kukaan Ilveksen ulkopuolinen missään kohtaa oikeasti toivonut Ilveksen menestystä. Kyllä kaikki näki jo Tapparasta, mikä potentiaali Tampereella on ja Ilveksellä oli vielä laajempi kannattajakunta takanaan. Muutama vuosi sitten siitä noususta alkoi näkyä merkkejä. Ilves dominoi somessa, peleissä kävi väkeä ja hallissa oli hieno meininki (iso kiitos Osastolle), pelipaikkoihin ja visuaalisuuten panostettiin, talous alkoi korjaantua, urheilulliset tulokset parani. Silloin alkoi muualla hiipiä pelko puseroon, että jumalauta ne oikeesti tulee sieltä, mutta mitä siinä voit muuta sanoa kuin peukutella ja kehua meininkiä? Sanoa että ”oisin kyllä itse toivonut perinteikkään seuran konkurssia”? Ei varsinkaan jossain Liigastudioissa voi tuollaista heitellä. Pakko oli siis kommentoida näitä kyllä Ilveksen nousu on hienoa katsottavaa juttuja vaikka oikeasti takaraivossa oli vain se pelko siitä mikä potentiaali Ilveksellä on. Se näkyy sitten siinä, että oikein vesi kielellä odotetaan koska Ilveksessä tapahtuu jotain negatiivista jotta päästään vähän haaskalle ja isojen voittojen jälkeen vähätellään Ilvestä. 2019 Karrin potkujen aikaan tuota jo näkyi. Sankoin joukoin riennettiin kertomaan kuinka nyt tehtiin virhe kun mestarivalmentaja vaihdettiin kokemattomaan Myrrään ja ei näköjään ole puuhastelu loppunut vieläkään, sitten tulikin taas aika hiljaista. Nyt on taas vähättely käynnissä katsotaan kuinka pitkään kestää. Itselle on aivan sama, hienoahan se vain on että meitä pelätään. Ja tullaan muuten pelkäämään vielä enemmän jatkossa.Ika ei oo ipa. Aika monesta 'päälliköstä' paistaa tällainen muka-ihailu ilveksen touhusta, mutta kuitenkin ketuttaa niin pirusti. Ja Ikaa nyt Turkulaisena aiwan erityisesti.
Tykkään ukosta noin muuten kyllä.