Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

sevli

Vakiokokoonpanossa
Kärpät voi olla musta hevonen, jos playoffeihin nyt ylipäätään pääsevät. En toivo vastukseksi Ilvekselle. Tapparasta en usko vastusta Ilvekselle olevan, mutta Ässiä vastaan tosiaan Ilveksellä ollut vaikeaa.

Outo hankinta

Luottopelaaja
En näe tän vuoden Tapparaa verisenä taistelemassa mistään.
Mouhot meitä vastaan lähinnä pelottaa siksi, että montako maalia meiltä hylätään ja sarja kääntyy sitä kautta :(

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Mouhot meitä vastaan lähinnä pelottaa siksi, että montako maalia meiltä hylätään ja sarja kääntyy sitä kautta :(
Asetelma olisi kyllä todella outo.. Ilves - Tappara ja kaikki paineet Ipalla. Koskakohan viimeksi ...
Tuon selvittäminen olisi uusi porras nousussa suurseurojen joukkoon sekä menestykseen.

Hawk22

Vakiokokoonpanossa
Olen Turussa jo ja valmiina kannustamaan tepsukka voittoon.. toki Ilveksen paita päällä. Aamulla vielä ensin yksi palaveri pois alta ja hyvät syömiset päälle.. sitten mennään.
Itsekin kaivoin aamulla varaston perältä pölyttyneen TPS-pipon, jonka olen joskus saanut yhtenä huonoimmista lahjoista, jonka vain ihminen voi saada. Tänään illalla se vedetään päähän ja katsotaan pääseekö pipo takaisin varaston perälle vai sytytelläänkö sillä takkatulet.

Toutain

Luottopelaaja
Tänään on kyllä vedonlyöjänkin näkökulmasta ihan mieletön kierros. En nyt heti muista, onko koskaan liigakierros ilman Ilvestä kiinnostanut näin paljon.

Nyt olisi herkkua, kun pääsisi yhdistelemään TPS-Lukko 1X tänään ja KalPa-Ilves 1 huomenna. Nimittäin siinä skenaariossa, jossa TPS:n 1X toteutuu tänään, on KalPan voiton todennäköisyys huomenna korkea, (koska Ilves silloin varma runkosarjan voittaja).

Don Corleone

Luottopelaaja
Olen aina pitänyt Turusta. Hieno kaupunki, hieno historia, hieno joki, hieno jääkiekkojoukkue, jolla on Suomen parhaimmat kannattajat. . Rakastan turkulaisia. Heidän murteensa on ymmärrettävää, sekä kauniin kuuloista. He ovat myös todella älykkäitä.

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Vaikka kuuntelin viimeisimmä Tepes-valtuusto podcastin niin silti toivon TPSn voittoa.

Cigaro

Luottopelaaja
Olen aina pitänyt Turusta. Hieno kaupunki, hieno historia, hieno joki, hieno jääkiekkojoukkue, jolla on Suomen parhaimmat kannattajat. . Rakastan turkulaisia. Heidän murteensa on ymmärrettävää, sekä kauniin kuuloista. He ovat myös todella älykkäitä.
Tommi Läntinen, Rostedtin Jeti, funikulaari yms. Hieno kaupunki! Upea maalilaulu, joka ei ärsytä yhtään. Pelkästään ihastuttaa läpi sukupolvien:
Maali, maali, maali se on, maali se on hunajata, hunajata, hunajata mulle, hunajata, hunajata, hunajata sulle. Oh oh, voi viulu. Maali, maali, maali se on, maali se on hunajata, hunajata, hunajata mulle, hunajata, hunajata, hunajata sulle. Oh oh, soi viulu.

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Juu . Ei paskasta konvehtia saa vaikka kuinka yrittäisi
Ja silti olleet finaaleissa 2000 luvullakin kuusi kertaa ja voittaneet useamman mestaruudenkin 2000-luvulla. Sikäli tästä paskasta on jääkiekossa leivottu meidänkin muistin aikana dynastia ja lähiaikoinakin päässeet edes sinne loppupeleihin sitä tavoittelemaan.

Kyllä toi lause johonkin muuhun kolahtaa, paitsi jos puhutaan vain kaupungista :)

Tänään mä huudan rytmimunat tahtia antaen Tee Pee Äss, Tee Pee Äss..