38 Special
Luottopelaaja
On.Eikös se ole nyt niin,että jos TPS selviää edes jatkoajalle,niin runkosarja on meidän?
On.Eikös se ole nyt niin,että jos TPS selviää edes jatkoajalle,niin runkosarja on meidän?
Juuri näin.Eikös se ole nyt niin,että jos TPS selviää edes jatkoajalle,niin runkosarja on meidän?
Olen Turussa jo ja valmiina kannustamaan tepsukka voittoon.. toki Ilveksen paita päällä. Aamulla vielä ensin yksi palaveri pois alta ja hyvät syömiset päälle.. sitten mennään.Turku, tuo rakkauden kaupunki.
Voittakaa nyt edes tänään. Kiitos.
Mouhot meitä vastaan lähinnä pelottaa siksi, että montako maalia meiltä hylätään ja sarja kääntyy sitä kauttaEn näe tän vuoden Tapparaa verisenä taistelemassa mistään.
Asetelma olisi kyllä todella outo.. Ilves - Tappara ja kaikki paineet Ipalla. Koskakohan viimeksi ...Mouhot meitä vastaan lähinnä pelottaa siksi, että montako maalia meiltä hylätään ja sarja kääntyy sitä kautta![]()
Muista pukea alle hyvin. Luvassa on taattua Turku-tunnelmaa.Olen Turussa jo ja valmiina kannustamaan tepsukka voittoon.. toki Ilveksen paita päällä. Aamulla vielä ensin yksi palaveri pois alta ja hyvät syömiset päälle.. sitten mennään.
Täällä on kevät paljon pidemmällä ja lomatkin ilmeisesti lähempänä.Muista pukea alle hyvin. Luvassa on taattua Turku-tunnelmaa.
Itsekin kaivoin aamulla varaston perältä pölyttyneen TPS-pipon, jonka olen joskus saanut yhtenä huonoimmista lahjoista, jonka vain ihminen voi saada. Tänään illalla se vedetään päähän ja katsotaan pääseekö pipo takaisin varaston perälle vai sytytelläänkö sillä takkatulet.Olen Turussa jo ja valmiina kannustamaan tepsukka voittoon.. toki Ilveksen paita päällä. Aamulla vielä ensin yksi palaveri pois alta ja hyvät syömiset päälle.. sitten mennään.
Tänään on kyllä vedonlyöjänkin näkökulmasta ihan mieletön kierros. En nyt heti muista, onko koskaan liigakierros ilman Ilvestä kiinnostanut näin paljon.
Tommi Läntinen, Rostedtin Jeti, funikulaari yms. Hieno kaupunki! Upea maalilaulu, joka ei ärsytä yhtään. Pelkästään ihastuttaa läpi sukupolvien:Olen aina pitänyt Turusta. Hieno kaupunki, hieno historia, hieno joki, hieno jääkiekkojoukkue, jolla on Suomen parhaimmat kannattajat. . Rakastan turkulaisia. Heidän murteensa on ymmärrettävää, sekä kauniin kuuloista. He ovat myös todella älykkäitä.
Juu . Ei paskasta konvehtia saa vaikka kuinka yrittäisiKyllä Turku on tuppukylä ja kasa paskaa![]()
Ja silti olleet finaaleissa 2000 luvullakin kuusi kertaa ja voittaneet useamman mestaruudenkin 2000-luvulla. Sikäli tästä paskasta on jääkiekossa leivottu meidänkin muistin aikana dynastia ja lähiaikoinakin päässeet edes sinne loppupeleihin sitä tavoittelemaan.Juu . Ei paskasta konvehtia saa vaikka kuinka yrittäisi