Rauno Repomies
Tähtipelaaja
Ja vielä tää sarjan rasitus ja loukit päälle..Sano vaan jos jännittää
Jumalauta jos jotain jännittää tämän kauden Tappara![]()
Ja vielä tää sarjan rasitus ja loukit päälle..Sano vaan jos jännittää
Tällä hetkellä se Vaasan Urheilu vaikuttais pahimmalta vastustajalta näistä kolmesta.Sano vaan jos jännittää
Johdon mainitsi että varmaan ihan ylimmästä tahosta lähtienKonnan mukaan paineita on luotu seuran sisältäkin? Tarkottiko ketä?
E: siis meillä
Niin ja Savinainen parsittu jollain voodoo taioilla kasaanJa vielä tää sarjan rasitus ja loukit päälle..
Juu se menee ihan pyhällä hengellä.Niin ja Savinainen parsittu jollain voodoo taioilla kasaan
Mun mielestä puhui siitä ajasta kun oli itse Ilveksessä, ja sanoi että tällä kaudella vaikuttais olevan hyvä meininki.Konnan mukaan paineita on luotu seuran sisältäkin? Tarkottiko ketä?
Kenen paikalle mahtoi nousta?Niin ja Savinainen parsittu jollain voodoo taioilla kasaan
GalletinKenen paikalle mahtoi nousta?
Ensimmäisen pronssikauden jälkeistä kautta taisi tarkoittaaKonnan mukaan paineita on luotu seuran sisältäkin? Tarkottiko ketä?
Mä veikkasin kottikärryllistä ideaalisiteitä/teippiä ja ämpärillistä puudutusainetta.Juu se menee ihan pyhällä hengellä.![]()
Niitähän voidaan luoda ihan henkilövaihdoksilla (pelaajat, valmennus) jne.Konnan mukaan paineita on luotu seuran sisältäkin? Tarkottiko ketä?
Juuri näinMun mielestä puhui siitä ajasta kun oli itse Ilveksessä, ja sanoi että tällä kaudella vaikuttais olevan hyvä meininki.