Rauno Repomies
Tähtipelaaja
Et varmasti ole kovin väärässä.Mä veikkasin kottikärryllistä ideaalisiteitä/teippiä ja ämpärillistä puudutusainetta.
Et varmasti ole kovin väärässä.Mä veikkasin kottikärryllistä ideaalisiteitä/teippiä ja ämpärillistä puudutusainetta.
Mun mielestä sukelluksen pitäisi AINA korvata se alkuperäinen jäähy. Sata kertaa sadasta.Joonas Kova ja Nahkatuomio sukelluksesta![]()
Veskarin unelmapeli voi sen mahdollisuuden tuoda.En näe kyllä mitään syytä miksi Tepsi tämän pelin voittaisi
Mun mielestä sukelluksen pitäisi AINA korvata se alkuperäinen jäähy. Sata kertaa sadasta.
Se ei tullukaan siitä vaan mailastakiinnipitämisestä!Mun mielestä sukelluksen pitäisi AINA korvata se alkuperäinen jäähy. Sata kertaa sadasta.
Ei todellakaan, siksi sanoisinkin että Sukeltaminen korvaa sen alkuperäisen tilanteen.Kaipa tällä on tarkoitus kitkeä korostamista. Rike tapahtui, mutta sitä ei kuulu näyttää tuolla tavalla
Siinä oli kyllä SaiPalla paikkaa.
Mitä jumalauta, miten?Se ei tullukaan siitä vaan mailastakiinnipitämisestä!
Noa Vali näyttää olevan eri mieltä. Ihan älyttömiä koppeja jo muutama tähän mennessä.En näe kyllä mitään syytä miksi Tepsi tämän pelin voittaisi