• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo yhdeksättä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

4ever1

Luottopelaaja
Vaikkakin pelsut näyttää tässä matsissa ylivoimaisilta niin täytyy muistaa että juuri tälläisellä tekemisellä oltiin liigassa viimeisenä.

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Suhonen yritti hankkia Pelsuille jäähyä kampittamalla Bloodin mutta ei mennyt seeproille läpi.

Dominaattori

Luottopelaaja
Aika moni seura on vieläkin katkera Jokereille. Ja kabinettinousu vaatii yksimielisyyden. Ei tapahdu. Sarjauudistus toiv lähivuosina. Jokerit nousee sen jälkeen.
Varmasti katkeruutta on edelleen, mutta eihän Jokerien taustalla enää hääri näitä samoja henkilöitä jotka suorittivat yhden Suomilätkän suurimmista rikoksista ellei jopa suurimman. Sehän oli yksi ehto palata Suomen kentille, ettei yksikään Harkimo ole taustalla.

Mitä tulee tähän yksimielisyyteen niin se pitää täysin paikkansa, siihen tarvitaan kaikkien hyväksyntä. Henkilökohtaisesti uskon, että raha painaa tässä enemmän eli uskon sen yksimielisyyden sieltä löytyvän. Toki onhan mediassa ollut huhuja isojen seurojen irtaantumisesta Liigasta ja uuden sarjan perustamisesta jos eivät saa tahtoaan läpi. Itse en tuohon ainakaan tässä kohtaa usko, mutta painetta se Liigalle luo. Enemmän näen sen neuvottelutaktiikkana.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Mää toivon, että tää ei tule yllätyksenä kenellekkään. Onko Pelicans oikeesti ollut edes hyvä?

IhanJuniori

Junioripelaaja
Varmasti katkeruutta on edelleen, mutta eihän Jokerien taustalla enää hääri näitä samoja henkilöitä jotka suorittivat yhden Suomilätkän suurimmista rikoksista ellei jopa suurimman. Sehän oli yksi ehto palata Suomen kentille, ettei yksikään Harkimo ole taustalla.

Mitä tulee tähän yksimielisyyteen niin se pitää täysin paikkansa, siihen tarvitaan kaikkien hyväksyntä. Henkilökohtaisesti uskon, että raha painaa tässä enemmän eli uskon sen yksimielisyyden sieltä löytyvän. Toki onhan mediassa ollut huhuja isojen seurojen irtaantumisesta Liigasta ja uuden sarjan perustamisesta jos eivät saa tahtoaan läpi. Itse en tuohon ainakaan tässä kohtaa usko, mutta painetta se Liigalle luo. Enemmän näen sen neuvottelutaktiikkana.
Bluesilla ei taida olla vielä äänioikeutta kun lisenssiä ei ole maksettu kokonaan. Näin olen siis ainakin itse ymmärtänyt.

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Kireä ja tasainen sarjan avausmatsi. Tästä on hyvä jatkaa torstaina.

Odotukset on tapissa.

Zerofan

Luottopelaaja
Zordan taisi saada puhelimeen juuri ennen loppua.
Bartosakin paita näyttää siltä ettei sitä ole pesty kuukauteen, tai sitten tuli saatananmoinen hiki kun torjui peräti 7 kertaa.

WillieGunn

Luottopelaaja
Toki onhan mediassa ollut huhuja isojen seurojen irtaantumisesta Liigasta ja uuden sarjan perustamisesta jos eivät saa tahtoaan läpi. Itse en tuohon ainakaan tässä kohtaa usko, mutta painetta se Liigalle luo. Enemmän näen sen neuvottelutaktiikkana.

Neuvottelutaktiikka. Jokerien ei edes olisi tuossa kuulunut olla. Ainut mahdollisuus on mennä urheilullisuus edellä. Eikä niillä Jokereilla vielä mitään rahaa tai hallia ole. Pelkkää länkytystä. Tuon mainitsemasi porukan sakit: Jokerit, Tappara, HIFK, TPS,... Ei ole välierä joukkueita yksikään. Urheilullisuus edellä... Muutos tulee. Mutta ei sitä mikään Mestis-Jokerit sanele.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Siitä tilastot talteen.
Screenshot_2025-04-08-20-47-27-35_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Screenshot_2025-04-08-20-47-13-48_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Toppapöksy666

Luottopelaaja