Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

Miksi noi kypärät on noin helvetin huonosti kiinni? Lekkasilta tippuu kypärä vähän väliä ja Lantankin kypärän remmi irtosi ennen kun pää osu jäähän?
Ei viitsi laittaa remmiä kireälle.
Vittu taas, Lantta hiihtelee pää munissa ja tuomarit sortuu pistämään taklaajan pihalle.

Kiekollinen pelaaja ja taklaus suoraan edestä käsi alhaalla. En ymmärrä vitosta

Kädet ei nouse, syy miksi Lantta keräilee kamojaan pitkin jäätä on tuo kyyryssä pelaaminen. Ei noista Liigassa ilman suihkukomennusta silti selviä.

Mä vihaan Lanttaa, mutta kuinka täällä kukaan voi väittää ettei tuo olisi Liigan standardeilla ulosajo? Vähän matalla on joo, mutta Nikkanen tuossa itse katsoi ja ajaa päähän avojäällä. Aivan selvä ulosajo.

Tilanteita joita tulee vain Liigassa.

Menetät kiekon, pelaat vain sitä. Pää alhaalla, yhtään katsomatta ympärillesi.

Taklaaja pitää kädet alhaalla ja luistimet jäässä. Taklaa kiekollista pelaajaa.

Ei tapahdu missään muualla. Liigassa annetaan vain aina 5min jos päässä.

Taklaajan pitäisi välttää Liigassa näitä tilanteita, suunta on kyllä heikko meidän Liigalla.

Mä vihaan Lanttaa, mutta kuinka täällä kukaan voi väittää ettei tuo olisi Liigan standardeilla ulosajo? Vähän matalla on joo, mutta Nikkanen tuossa itse katsoi ja ajaa päähän avojäällä. Aivan selvä ulosajo.
Miten se ajaa päähän jos käsi on kiinni vartalossa ja painopiste alhaalla. Lantta itse kääntyy tuossa kyyryssä ja pää on alhaalla. Ihan oma syy.

Pygmi ja normikokoinen kohtaavat... niin lopputulos ulosajo, ei stn!

Jättää taklaamatta, kun ei voi osua muuhun kuin päähän. Lantta oli sekunteja tuossa asennossa. Ei ollut mikään hetkellinen.

Tulee pelikieltoakin.
Nimenomaan sekunteja...

Näistä pitäisi ehdottomasti jättää viheltämättä 5min jäähyjä jotta pelaajatkin oppisi että ei voi tuollain mennä tilanteisiin.

Menetät kiekon. Pää ylös ja kunnolla tilanteeseen.

Ei mitään merkitystä, Suomi ei ole kuitenkaan noin tyhmä että tulee pää munissa. Taklaus itsessään oli puhdas Lantta suurin syy miksi päähän kolahtaa. 2min olisi ollut oikea vaihtoehto, jos kerran taklaaja olisi kerennyt valitsemaan toisin.
No ei kyllä pidä paikkaansa. Reaktio olisi ollut täysin erilainen. Klingbergiin vedettiin huomattavasti kiistanalaisempi taklaus siinä mielessä osuiko päähän ja oli myös huonossa asennossa. Ja siitäkin kyllä kiivaasti ulosajoa vaadittiin.

Takaisin