Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

No ei kyllä pidä paikkaansa. Reaktio olisi ollut täysin erilainen. Klingbergiin vedettiin huomattavasti kiistanalaisempi taklaus siinä mielessä osuiko päähän ja oli myös huonossa asennossa. Ja siitäkin kyllä kiivaasti ulosajoa vaadittiin.
Mistäs sinä tiedät minun reaktioistani? Osaan katsoa tilanteet ilman värilaseja, mutta sinä kun tiedät nii selvä. Niin kuin sanoin, taklaus on puhdas, Lantan pää munis hiihtelyn takia kolahtaa päähän. Ymmärrän 2min tuollaisesta, jos taklaaja olisi kerennyt tekemään toisen valinnan. 5min en ymmärrä alkuunkaan koska itse taklaus on puhdas.. vastuu se on taklattavallakin. Kaunis avojään pommi.

Mistäs sinä tiedät minun reaktioistani? Osaan katsoa tilanteet ilman värilaseja, mutta sinä kun tiedät nii selvä. Niin kuin sanoin, taklaus on puhdas, Lantan pää munis hiihtelyn takia kolahtaa päähän. Ymmärrän 2min tuollaisesta, jos taklaaja olisi kerennyt tekemään toisen valinnan. 5min en ymmärrä alkuunkaan koska itse taklaus on puhdas.. vastuu se on taklattavallakin. Kaunis avojään pommi.
Tarkoitin yleisesti foorumia. Täällä on monella niin sakeat värilasit ettei juuri näe lävitse. Itsekin aina pyrin kaikki tilanteet arvioimaan neutraalisti.

Ja just, että taisit itsekkin mainita ensimmäiseksi Nhl sarjan. Tiedoksi, että Liiga on kaukana Änäristä. Noista lentää aina ulos täällä. Paljon pienemmästäkin voi itseasiassa lentää.

Sen muuten Lantta teki komeesti oikein, ettei jääny yhtään makoileen. Olis voinu, kun pää jäähänkin kopahti. Heti ylös ja vaihtoon.

"KUOPIVOOO, KUOPIVOOO"

En muistanutkaan kuinka tyrmistyttävä tää Kalpan ottelutapahtuma on...

Siis myötähäpeä on aivan hirvittävä kuunnella tätä. Pitäisi olla mahdollisuus laittaa noi tapahtuman äänet mutelle.
Joo ainoa paikkakunta josta kuuntelisin mieluummin vaikka pelkkää Saukkosta ilman halliääniä

Kalpa luuli että tää on ratkaseva matsi ja käytti maalikiintiönsä. RaiPa!

Ei se Ilves lopulta tainnutkaan olla niin karmean huono, kun foorumilta on joiltakin tullut selväksi.

Onkohan ikinä ollut näin runsasmaaliset kolme ekaa finaalipeliä?

2-6, 2-5 ja 8-1 :D
Tuskallisten träppien, viivelähtöjen ja muun vierumäkikiekon sijaan kiekkokansa olisi voinut nauttia tälläisestä vauhtikiekosta ja maalienteosta!

"Huonosti olin valmistanut pojat peliin, menee mun piikkiin"

Perus Raipe.

SaiPa on kyllä ihan lapanen :D

Koska viimeksi finaaleissa 8-1?

1990 Ilves-TPS 4. finaali oli 0-7, eli se on kai edellinen 7 maalin ero, ihan joka kautta en tarkistanut. Kuuden maalin eroja on sen jälkeenkin useampia.

Mutta 1985 se kuuluisa 3. finaali jonne TPS tuli pukujen kanssa elviksinä ja Mölli Keinoselle kultatakki teetettynä miettien jo illan mestaruusjuhlia, niin se oli TPS-Ilves 1-8

kalpan maali”laulusta” saa kunnon myötikset. Muutenkin taitaa olla pahinta junttimusaa mitä liigasta löytyy, jopa mouhot jää kakkoseks

Takaisin