Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 486
Näillä jo nyt melkoinen etu muihin välieräjoukkueisiin pelimäärissä ja levon suhteen. Ei hyvä jos tästä tapu pääsee ilman hikeä finaaleihin.
Itse nosta käden virheen merkiksi ylös. Toisin kuin sanoin niin näyttävästi on iso merkitys oliko sijalla 1 vai 3. Tapparan tie on helppo, mutta ansaittu.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 479
Sellainen erä. Kookoolta petti sitten ennakolta se heidän vahvin aseensa eli kassaripeli.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 791
Pistääköhän Tapola pojat suihkuun vaikke ei tule edes hiki
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 086
Malik oli kyllä epävarma ja todella heikko. Lisäksi Mese... joka kerta pölyt kiekon päältä. Antonen oli liukas ja erinomainen.
 

Ipa72

Luottopelaaja
Viestejä
6 071
Joo, kk ei tule yllättämään tässä sarjassa.
Toivottavasti porkkanoille jää puolivauhti päälle.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 086
Täytyy sanoa, että onko tuolla hautajaiset menossa. Uskomattoman vaisua kannustamista. Tolle teidän @SiniOranssi_Kolmospaita tarttis tehdä jotain. Joo ja tiedän, vastassa on vaan KK :D
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 626
Olisi luullut pelituntuman tuovan pienen edun KooKoolle. Ehkä se tehoaa sitten toisessa erässä...
 

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 486
Täytyy sanoa, että onko tuolla hautajaiset menossa. Uskomattoman vaisua kannustamista. Tolle teidän @SiniOranssi_Kolmospaita tarttis tehdä jotain. Joo ja tiedän, vastassa on vaan KK :D
Maalin tullessa 75% istui perse kiinni penkissä. Ilveksen tiistai Runkosarja pelissä on katsojilla enemmän tunnetta mukana. Ei selityksiä pitäisi löytyä, jos Ilveksen kannattajilla tunnetta on enemmän runkosarjassa kuin Tapparan kannattajilla välierissä.
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 626
Pelaajien laiska liikkuminen ansaitsee laiskan kannustuksen.
 

Aho26

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
800
Mä taas sanon että Kookoolta ihan pirteä erä, numerot mairittelee tapparaa. Lupaa hyvää jatkoon, vielä kun Malik palaa tasolleen....luottoa Olliin löytyy, keksi se keinot 2017 keväälläkin tapparaa vastaan.
 

Kohno

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
305
Mä taas sanon että Kookoolta ihan pirteä erä, numerot mairittelee tapparaa. Lupaa hyvää jatkoon, vielä kun Malik palaa tasolleen....luottoa Olliin löytyy, keksi se keinot 2017 keväälläkin tapparaa vastaan.
Ei ollut KooKoolla yhden ainutta maalipaikkaa.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 479
Mä taas sanon että Kookoolta ihan pirteä erä, numerot mairittelee tapparaa. Lupaa hyvää jatkoon, vielä kun Malik palaa tasolleen....luottoa Olliin löytyy, keksi se keinot 2017 keväälläkin tapparaa vastaan.
Samat havainnot. Hieman Ilves-Kärpät eka matsi tuosta avauserästä tuli mieleen, kun vihulaisen kassari ei saa silmiään kiinni. Noi imuroinnit kun jää pois, niin eiköhän tässä sarjassa vielä tiukkoja pelejä tulla näkemään.
 
Ylös